Evo 3 katalysaattorin lämpöanturin vaikutus lambdan toimintaan

Gimpe

:)
Liittynyt
15 Toukokuu 2011
Sijainti
kajaani
Onko katalysaattorin lämpö anturilla vaikutusta lambdan toimintaan?
Auto evo3 ja anturia ei ole, piuhanpäät pyöräytetty yhteen.

Päästö mittauksessa lambda huitlee 1.50 - 1.80 tyhjäkäynnillä, kierroksilla laskee 1.30-1.40,
Kaikku muut arvot hyvät, CO 0.0, hc tyhjäkäynti ~10, kierroksilla ~18.

Lambda vaihdettu (ei uuteen, käytetty alku.p), ei vaikutusta arvoihin.
 
Vs: Evo 3 katalysaattorin lämpöanturin vaikutus lambdan toimintaan

Lämpöanturilla ei ole vaikutusta muuhun kuin mittariston valoon.
 
Vs: Evo 3 katalysaattorin lämpöanturin vaikutus lambdan toimintaan

Kannattaa lukasta:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=21150.0

Oletko varmistanut että ei ole mitään vuotoja?
 
Vs: Evo 3 katalysaattorin lämpöanturin vaikutus lambdan toimintaan

Taitaa vähän fuskata katin liitoksesta, tuli pikaseen vaihdettua katti ku ei korvausputkella saanu menee läpi,
Mut lampdan arvot ei muuttunu yhtään oli suoraputki tai katti :eek:
 
Vs: Evo 3 katalysaattorin lämpöanturin vaikutus lambdan toimintaan

Minkälainen putki sulla on? On nimittäin nähty sitäkin, että tuuninkiputkella anturi jää jotenkin killiin niin, että arvot näyttää aivan mitä sattuu. Kohtuullisen turhauttavaa etsiä vikaa viikkotolkulla ja todeta, että vika oli mittaajassa :)
 
Vs: Evo 3 katalysaattorin lämpöanturin vaikutus lambdan toimintaan

Dpipe on 2.5" (uusi) katilta taaksepäin 3" ja sit mökäpönttö hännässä.
3 eri paikas käyny kahtoo ja vertaa arvoja, kaikki samat :eek:
Katinkohdalta vuotavaa ilmaa ei vuotanut korvausputkella mutta arvot oli samat lambdalla :eek:
 
Vs: Evo 3 katalysaattorin lämpöanturin vaikutus lambdan toimintaan

Eikai se katti vaikuta tohon hapen määrään? Pari vaihtoehtoa: putki vuotaa, pakosarja vuotaa, autos käy helvetin laihalla ja kohta morjestaa jotain koneesta.. Mittaappa mitä se auton lambda näyttää.
 
Takaisin
Ylös Bottom