Evo 3 kytkimen työsylinteri

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Nyt on iso hätä, työsylinteri meni rikki, missä autoissa on sama osa?
Veholta ei löydy suomesta alkuperäistä.
 
V

veikka81

Guest
Vs: Evo 3 kytkimen työsylinteri

Mites vm. 95 perus lanceri tai gti lanceri. Ja milläs tavalla se hajos ??

http://varaosahaku.fi/index.php?index=default&link=item&searchmode=1&vc[]=171116100&vc1=171&vc2=116&pc[]=125101103&pc1=125&sortfield=vehiclemodelyear&sortorder=1&page=1&id=3813846


EDIT:


Jaa, mut ei tuo varmaan käy kun kone onkin 4G93
 

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Vs: Evo 3 kytkimen työsylinteri

veikka81 sanoi
Mites vm. 95 perus lanceri tai gti lanceri. Ja milläs tavalla se hajos ??


Jiihaa missään mitsussa ei kuulemman ole sama ei edes evo I tai II:ssa :seina
Mutta onneksi Poltolta löytyi hyllystä UUSI niiin ei muuta kun matkahuoltoon ja pikana. :peukku

Mäntä oli syöpynyt ellipsiksi ja vuosi ohi.
 
V

veikka81

Guest
Vs: Evo 3 kytkimen työsylinteri

Eli oliko tuo nyt seurausta huonosta öljystä, vai mistä ??


No onneks tuli jostain kumman syystä vaihettua tuossa parikuukautta sitten öljyt :D
 
V

veikka81

Guest
Vs: Evo 3 kytkimen työsylinteri

ast sanoi
Tuskin, koska kytkimen työsylinteri ei ole tietääkseni kosketuksissa öljyn kanssa ::) ;D

Jaa, no sitten mulla on varmaan joku maanantai malli ;D ::)

Eli eksesin kytkintä on pumpattu enemmän kuin jenna jamesonia
 

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Vs: Evo 3 kytkimen työsylinteri

veikka81 sanoi
Jaa, no sitten mulla on varmaan joku maanantai malli ;D ::)

Eli eksesin kytkintä on pumpattu enemmän kuin jenna jamesonia

En mä tiedä mutta kyllä se neste munkin mielestä sinne työsylkkyyn asti menee ja pitää mennä.
Ja vuosi sitten vaihdoin motulin dot 4 nesteet tuonne kytkin puolelle, joten paha sanoa mistä on rikki menny.
Varmaan vaan 160000 km tehnyt tehtävänsä :p ei noikaan mitään kestä.
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: Evo 3 kytkimen työsylinteri

kyllä evoseen III pitäis mennä soveltamalla kaikki 1-3, GVR4 ja mahdollisesti 1g turbo eclipse . Sylkyn halkasija 21mm letkulähtö voi olla hieman eri suuntaan. GTI galantin ei käy kun sylkkä on 19mm
 
V

veikka81

Guest
Vs: Evo 3 kytkimen työsylinteri

MODEL NAME: MITSUBISHI LANCER EVO 1 CD9A PARTS Clutch Slave Cylinder - EVO 1

Manufacturers Part Numbers for REF ONLY MD770488 MD745508


MODEL NAME: MITSUBISHI LANCER EVO 2 3 CE9A PARTS Clutch Slave Cylinder - EVO 2 3

Manufacturers Part Numbers for REF ONLY MD770488 MD745508

Ainakin camskill:in kataloogissa on samat osanumerot
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Evo 3 kytkimen työsylinteri

Tuohon sarkastiseksi tarkoitettuun öljykommenttiin sen verran selvennystä että en ole koskaan kuullut kenenkään vaihtaneen jarruöljyjä. Ehkä tuokin termi pitäisi ottaa käyttöön jos samaa jarrunestettä kytkinpiirissä kutsutaan öljyksi ;D
 

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Vs: Evo 3 kytkimen työsylinteri

ast sanoi
Tuohon sarkastiseksi tarkoitettuun öljykommenttiin sen verran selvennystä että en ole koskaan kuullut kenenkään vaihtaneen jarruöljyjä. Ehkä tuokin termi pitäisi ottaa käyttöön jos samaa jarrunestettä kytkinpiirissä kutsutaan öljyksi ;D

DOUH :seina :peukku
 

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Vs: Evo 3 kytkimen työsylinteri

En muuten muistanut että tuo act extreme kytkin on noinkin "kevyt" :nykii.
On vissiin jo kauemmin ollut ongelmaa tuon työsylkyn kanssa,
mutta kun muuttunut niin pikkuhiljaa ei sitä niin ole huomannut.

Homma taas kunnossa ja pelittää.
 
Ylös Bottom