Evo 3:n korjausta

Vs: Evo 3:n korjausta

Joo, harvassa taitaa olla ainakaan vanhempi Evo joka sen 90tkm kilsoja näkee ilman että siellä suunnalla jotakin ropataan muutenkin. :D

Itse en kylläkään usko etteikö hihna sitä kestäisi, hihnarikot johtuu kuitenkin lähes aina jostakin muusta kuin itse hihnan materiaaliviasta eikä Dayco ihan mikään noname valmistaja ole.
 
Vs: Evo 3:n korjausta

Nyt alkoi noiden dayco hihnojen laatu epäilyttämään,jakohihna ollut n.4000km paikoillaan ja hihnan selkä puoli on tosi kulunut (tekstit kuluneet melkeen kokonaa pois).
Aivan kun selkäpuolelle vastaisi joku,mut mikä siihen pääsee edes vatsaamaan?
Vai olisiko mahdollista et hihna olisi liian kireellä?
Apulaitehihnakin alkaa näyttää jo samalta kuin toi vanha millä on ajettu n.60tkm

Continentalin hihnoissa en tällaista rajua kulimista kuitenkaan havainnut.
 
Vs: Evo 3:n korjausta

mimmones jälki siellä sitte on jos naarmuttaa? Ootko tarkistanu öljypohjan päätymäisen pultin ettei se naaraa jakohihnaan?

Tai sitte joku kiristinrulla nalkannu kiinni?
 
Vs: Evo 3:n korjausta

UITTO- sanoi
mimmones jälki siellä sitte on jos naarmuttaa? Ootko tarkistanu öljypohjan päätymäisen pultin ettei se naaraa jakohihnaan?

Tai sitte joku kiristinrulla nalkannu kiinni?

Pieniä naarmuja täynnä koko hihna alkuperäisessä remmissä ei ollut tällaisia naarmuja, joten toi öljypohjan pultti on pois suljettu.
Kiristin rullat on kaikki uusia,ja jos ne jumittaa nii eivät mielestäni tee tollaista jälkee.
Ei kyllä ole mielestäni normaalia et noilla kilometreillä hihna on jo nii kulunu ettei näy enää melkee mitään merkintojä hihnassa.
Yritän muistaa ottaa kuvan hihnasta ku seuraavan kerran puran sen.
 
Vs: Evo 3:n korjausta

frede sanoi
Pieniä naarmuja täynnä koko hihna
..ja oliko pinta vielä "putuinen"/karhean tuntuinen.?


Hetkellinen rullan lämpöleikkaantuminen saa ainakin tuommoista aikaan.

Viime viikolla GTO:n jakopäässä sama juttu,ja muutaman muunkin remmin nähnyt,missä käynyt juuri noin.

GTO:nkin tapauksessa rullat oli Ebay:n P.R.C-kamaa,eli tuuri kävi.

Rullassa (ohjain) ei tuntunut kuin lievää naheutta+"hihnankokoinen" kiilloittunut kohta.
 
Vs: Evo 3:n korjausta

ST sanoi
..ja oliko pinta vielä "putuinen"/karhean tuntuinen.?


Hetkellinen rullan lämpöleikkaantuminen saa ainakin tuommoista aikaan.

Viime viikolla GTO:n jakopäässä sama juttu,ja muutaman muunkin remmin nähnyt,missä käynyt juuri noin.

GTO:nkin tapauksessa rullat oli Ebay:n P.R.C-kamaa,eli tuuri kävi.

Juu hihnan selkäpuoli ei ole sileä niin kuin vanhassa hihnassa,vaan vähän karkeahko
Tämä jakopään huolto paketti on siis camskillin setti.
 
Takaisin
Ylös Bottom