Evo 3:n vakuutukset?

TJS19

New Member
Liittynyt
29 Huhtikuu 2008
Moro

Kiinnostais tietää kun on tarkoitus hankkia evo 3. ni paljonkohan siihen on liikennevakuutukset vaikka ihan nolla bonuksilla ku eikö ton ratin oikealla puolella olo vaikuta asiaan vai kuinka?
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: Evo 3:n vakuutukset?

täyskasko oli mulla joku reilu 300€ vuosi ja liikennevakuutus reilu 400€
 

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Espoo
Vs: Evo 3:n vakuutukset?

Halvat ne vakuutukset on vielä täs vaihees. Ootetaan vaan ku kolaritilastot päivittyy parin vuoden sisään ja katotaa sit uusiks :-\
 

Pluto

BMW e92 335i
Liittynyt
29 Toukokuu 2005
Sijainti
Raisio
Vs: Evo 3:n vakuutukset?

UITTO- sanoi
täyskasko oli mulla joku reilu 300€ vuosi ja liikennevakuutus reilu 400€

Tossa liikennevakuutuksessa taitaa olla jo sun bonukset poistettu? Mikäköhän on lähtöhinta?
 

frede

Member
Club Member
Liittynyt
6 Helmikuu 2008
Vs: Evo 3:n vakuutukset?

Itsellä evo4 täyskasko:n kanssa ilman bonuksii n.1200 euroo.En usko et toi hinta eroo paljon evo3:n vakuutuksesta.Kannattaisihan noita hintoja kyl kilpailuttaa.
 

sigmaniaa

New Member
Liittynyt
4 Maaliskuu 2005
Sijainti
kuopio
Vs: Evo 3:n vakuutukset?

Kevytkasko=191,84€ / vuosi
Liikennevakuutus=176,53€ / vuosi
Näin lukee minun laskussa. Bonuksia 70.
 

hoocee

New Member
Liittynyt
29 Kesäkuu 2007
Vs: Evo 3:n vakuutukset?

Hoidan itse omassa yhtiössäni autojen hinnoittelua. Meillä jokainen jdm auto joudutaan hinnoittelemaan tapauskohtaisesti. Tämä onkin suuri plussa, johtuen siitä että vertailu autona käytetään perus karvalakki lanceria.. Evot 1-7, O% bonuksella liikennevak. n. 600€ ja täyskasko n. 200€ (Huom. pääkaupunkiseudun hinnoittelu hitusen kalliimpi)

Jos tarkka hinta kiinnostaa omasta vehkeestä, pistä yv:llä nimi, paikkakunta ja bonukset.
 
Ylös Bottom