Evo 3, parkkien ja mittariston sulake palaa

Infl44tio

Member
Liittynyt
23 Helmikuu 2012
Sijainti
vantaa
minulla on evo3 joka jostain syystä polttaa mittariston ja parkkien sulaketta koko ajan?? mistäköhän se johtuu :nykii
 
Vs: Evo 3, parkkien ja mittariston sulake palaa

oletko juuri kytkenyt uuden soittimen? mitsuissa tuppaa olla hassu ajatus että mittaristolle tulevat valot tulee jollain ilveellä sieltä mankan suunnalta.
 
Vs: Evo 3, parkkien ja mittariston sulake palaa

Depo umpiot? Parkkienkanta rikki ja oikarissa?
 
Vs: Evo 3, parkkien ja mittariston sulake palaa

lancer evo-r sanoi
Depo umpiot? Parkkienkanta rikki ja oikarissa?

Komppaan tätä. Itselle kävi sama molempien etu-umpioiden kanssa, laatu on ihan hirveää kuraa.
 
Vs: Evo 3, parkkien ja mittariston sulake palaa

joo elikkä vika olisi uudessa soittimessa.. kai??? elikkä:

-jos radion antenni on kiinni niin sulake palaa
-jos soitin on kiinni niillä evon alkuperäisillä metalli jutskilla kiinni sulake palaa

mutta jos soitin on irrallaan ja antennin johto irti mutta virrat ym kytkettynä sulake ei pala????
 
Vs: Evo 3, parkkien ja mittariston sulake palaa

Mulla oli samaa ongelmaa kun laitoin uuden radion. Lueppa toi topikki -> http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=39838.msg308100#msg308100
 
Vs: Evo 3, parkkien ja mittariston sulake palaa

kiitos kaikille vinkeistä vika oli tosiaan siinä maadoituksessa :peukku :)
 
Vs: Evo 3, parkkien ja mittariston sulake palaa

Hienoa et vika paikka löytys :peukku
 
Vs: Evo 3, parkkien ja mittariston sulake palaa

Joo tosiaankin, tämä tuntuu olevan mitsusta riippumaton että kun siinä mitsun orkkisjohtosarjassa ei ole maata, ja ihmiset sit mittaa siitä sen yhden johdon johon virrat tulee vasta kun parkit pistää päälle, ja maihinhan se näyttää ilman virtoja.. Galantissa on myös sama.

Muistina: Aina erillinen maapiuha. (niin se muistaakseni on orkkiksenakin, tai sit maadoittaa mankan rungonkautta) - *edit* ai olin tuolla toisessa ketjussa vastannutkin ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom