Evo 3 uudet männät ja veivit, mutta mikä puristussuhde?

Pluto

BMW e92 335i
Liittynyt
29 Toukokuu 2005
Sijainti
Raisio
Olis tarkoitus ostaa uudet männät ja veivit, mutta noita mäntiä en ainakaan ite ole löytänyt muutakuin 8,3 ja 9,0 puristussuhteelta olevia ja JE pistonssilta 8,5 mutta ovat ylikoon männät, joten porata pitäis. Ja käsittääkseni ainakin Lancer registerin sivuilla ilmoitetaan evo 3:lle puristussuhteeksi 8,8. Puutuuko pahasti noilla 8,3 puristeisilla männillä? Tosin sittenhän kestää painita kyl enemmän... 9.0 kuulostaa aika hurjalta.
Eli mitäs ootte käyttäneet?
 
Vs: Evo 3 uudet männät ja veivit, mutta mikä puristussuhde?

Miten paljon ajattelit ahtaa tota kippoas, siitä kai se myöskin riippuu.

Itellä muistaakseni noi ~9 wisecot, mutta epäilen että noi JE on paremmat.

Kannattaa miettiä, että laitatko vakiokoon männät. Ite ostin pihinä (ajattelin ettei porata), mutta männät oli sen verta isot että lohko piti kuitenki hoonata, että siitä tuli hyvä.
 
Vs: Evo 3 uudet männät ja veivit, mutta mikä puristussuhde?

Laittaisin ne 9:1 puristuksilla olevat. Syy: hyvin säädetyllä moottorinohjauksella eniten tehoa irti kaikista kolmesta vaihtoehdosta.
8,3:1 on jo turhankin matalat joskaan ei tuota mitään merkittävää puutumista havaitse vrt. noihin muihin silti.
 
Vs: Evo 3 uudet männät ja veivit, mutta mikä puristussuhde?

Eikös kolmosen tiedoissa lue että vakiona 9:1? Jos et kiihdytysautoa meinaa rakentaa valtavalla ahtimella ja järkyttävillä paineilla, niin en näe mitään syytä pudottaa puristuksia. Omaan laitettiin 9:1 stroker eikä ole ollenkaan liian korkea puristussuhde. Alavääntö ;)
 
Vs: Evo 3 uudet männät ja veivit, mutta mikä puristussuhde?

Joo, tuli jenkeistä tilattua noi 9:1 männät nyt sit. Paineista ei viellä tiedä mitä tulee olemaan.
 
Vs: Evo 3 uudet männät ja veivit, mutta mikä puristussuhde?

HYVÄ VALINTA :peukku itsekin arvoin pitkään noit ku hommasin sit lopulta 9:1 männät oikeilla osilla 2bar pintaan voi mennä suht turvallisesti viel.. :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom