evo 5 koneen osat

laineracing

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2007
Mistäs kannattais tilailla kankia,mäntiä,tiivisteet,laakerit? Jotain takoromuja fiksulla hintaa? Us parts tiedetään,mutta oisko mitään halvempia mestoja ulkomailta? Taikka vaihtoehtoisesti ostaa vaan orkkis ehjät käyttäri männät,käykö evo 8-9 männät tuonne suoraan?
 
Vs: evo 5 koneen osat

Muista yllä mainituista ei ole kokemusta kuin indigosta ja niillä on aika kovat poistimaksut verrattuna esim camskilliin.
 
Vs: evo 5 koneen osat

Basbarduu sanoi
Muista yllä mainituista ei ole kokemusta kuin indigosta ja niillä on aika kovat poistimaksut verrattuna esim camskilliin.

Totta tuo.
 
Vs: evo 5 koneen osat

US Partsilla on ihan järkevät hinnat IMO. Ei varmasti maailman halvimmat, mutta ne toisaalta saa suoraan tiskiltä sen kun käy hakemassa. Ero on aika pieni lopulta.
 
Vs: evo 5 koneen osat

Ja esim männissä on se ettei ennen mittausta voi tietää meneekö hoonauksella vai pitääkö porata. Ei kauheasti palkitse odottaa siinä vaiheessa viikkoja mäntiä siitä kympin halvemmasta kaupasta.
 
Vs: evo 5 koneen osat

Juu us partsilta tuloo varmaa kanget ja männät. Laakereita muistanu ees kysyäkkä sieltä. Camskillistä varmaankin fiksuin ottaa jakopää hilppeet ja tiivisteet.
 
Vs: evo 5 koneen osat

MaPerformance tai Rosssport (lancerregister).
Nuo ainakin hyviä.
 
Vs: evo 5 koneen osat

Minkäs kokonen öljynjäähtäri menee paikoilleee ilman isompia kikkailuita? Siis noista perus kiinakennoista,25 rivinen? Vois tilalla etukäteen senkin jo....
 
Vs: evo 5 koneen osat

http://www.camskill.co.uk/m8b0s2314p10734/_MITSUBISHI_-_LANCER_EVOLUTION_(EVO_5_6_CP9A)_-_SERVICING_PARTS_TUNING_SPARES_and_SERVICE_ACCESSORIES_-_Complete_Engine_Gasket_Set_-_Mitsubishi_Lancer_Evolution_5_6_CP9A

onko tuo vakiotivari kitti hyvä? eli siis tuo kannentiiviste on ok kans? jos semmosen tilais,entäs jakopään hilppeet. tarviiko sinne myös se http://www.camskill.co.uk/m8b0s2314p10821/_MITSUBISHI_OE_GENUINE_PARTS_SERVICING_PARTS_TUNING_SPARES_and_SERVICE_ACCESSORIES_Hydraulic_Cambelt_Tensioner_-_Mitsubishi_Lancer_Evolution_5_6_CP9A toi uusia aina`?

mitäs muuta pitäs ottaa samalla? vesipumppu,öljypumpun kunnon näkee vasta kun purkaa sen.? kannenpultit varmaankin syytä uusia aina? laitanko orkkikset vai arp:it?
 
Vs: evo 5 koneen osat

laineracing sanoi
Minkäs kokonen öljynjäähtäri menee paikoilleee ilman isompia kikkailuita? Siis noista perus kiinakennoista,25 rivinen? Vois tilalla etukäteen senkin jo....

Setrabin 6 sarjan 19 rivinen kenno menee pienellä muokkaamisella. 25 rivinen on kutakuinkin maksimi vakiopaikalle ja silloin cooleri on heti tulilinjalla jos puskuri osuu johonkin. Nuokin ovat niin korkeita ettei jarrujen jäähdytysputki meinaa mahtua paikalleen, joutuu vähän lämmöllä muokkaamaan ja kennosta sahaamaan kiinnityskorvan pois.

Kiinakennoa en laittaisi, eräälle MLR jäsenelle haljennut kenno maksoi 2500 euroa ringin siivouskuluja, pilalle menneen reissun ja mahdolliset moottorivauriot päälle.
 
Vs: evo 5 koneen osat

Hassua että ei oo ennen tullu eteen/kuullu että kiina jäähäri ois hajonnu,vaikka kaveripiirissäkin on varmaan noin 20 autossa kiina kennoa. Mutta katotaan nyt mikä sinne tulee...

Ja sama noi cooleri kuvat että on sisärivat hävinny,st mersuissa varmaan muita käytettykkä ikinä ja en oo tommosia nähny ennen ku mitsuilijoitten kuvissa :D
 
Vs: evo 5 koneen osat

ast sanoi
Kiinakennoa en laittaisi, eräälle MLR jäsenelle haljennut kenno maksoi 2500 euroa ringin siivouskuluja, pilalle menneen reissun ja mahdolliset moottorivauriot päälle.

Muistaakseni kyseessä oli letku/liitin. No eniwais... En olisi halunnut olla samoissa housuissa , onneksi kyseessä oli hivenen varakkaampi herrasmies , jolta kuitenkin reissu/viikonloppu meni reisille.

Mutta asiaan :

Jos enempi rakentelet niin kannattanee harkita pesunestesäliön siirtoa. (eikös se E4-6 ole siinä coolerin takana?)

Tarkasta myös valmistajan HEL coolerit (HEL-Performance UK). Niistä ollut myös joskus ihan kohtuullisia tarjouksia.
 
Vs: evo 5 koneen osat

Kaverin vitosessa on laitettu toinen ölppäcooleri siihen toisen viereen ja pesusäiliö siirretty paksiin.
Herra jos näkee tän nii voi ite kertoo paremmin ;D
 
Vs: evo 5 koneen osat

juu siiis katoinkin tänään että pisupojan säiliö lähtee kyllä öljynjäähyn takaa heti kohta kun pääsen sinne touhuaan. järjettömässä paikassa,ajatellen sitä öljynjäähärin ilman virtausta. monenlaista muutakin väkertämistä olis. lähtee pian lapasesta koko homma.
 
Vs: evo 5 koneen osat

-JP- sanoi
Tarkasta myös valmistajan HEL coolerit (HEL-Performance UK). Niistä ollut myös joskus ihan kohtuullisia tarjouksia.

HEL = Setrab + letkua + liittimet + yleismalliset kiinnitysraudat jotka eivät sovi suoraan.
 
Vs: evo 5 koneen osat

Eli ostoslista kutakuinkin nyt, .50 ylikoon wisecot,eaglet,laakerit,jakopään hilut+hydr kiristin,tiivisteet,vesipumppu,walbro b-pumppu,laajakaista,öljynpaine/lämpömittarit,elbow laippa (voi ite tigata dowpipen),race katti. Kansi menee hiplaukseen kaverille,sinne tarpeelliset uutta.

Mitä muuta? Vakio ahtimella mennään nyt viel.
 
Vs: evo 5 koneen osat

Mistä evon venttiileitä sais osteltua? Taikka jos delta auto ainoo mesta,niin numerot tarvii kun Hämeenlinnan.varaosa myynti on .......
 
Vs: evo 5 koneen osat

Itse tilasin osat www.realstreetperformance.com osat tuli nopeasti, eikä verot ollu edes pahat :)
 
Vs: evo 5 koneen osat

kaikki osat rupeis oleen ja koneistukset tehty. kanteen ei menny mitään uutta,seetit muotoiltiin,venat hiottiiin ja vähän kanavia siistittiin samalla. joku pvä niputusta. onko kukaan testannu http://evopowermods.com/products.htm tommosta putkee screamer pipellla?!?
 
Vs: evo 5 koneen osat

ai niin ja semmonen juttu että tämä konehan oli susi jo syntyessään. 8) 8)
 
Vs: evo 5 koneen osat

MitsuT sanoi
ai niin ja semmonen juttu että tämä konehan oli susi jo syntyessään. 8) 8)
Missä meni pieleen? Monta konetta täällä on suunniteltu ja rakennettu,mutta liian moni lopputulos on jäänyt pimentoon :-\
 
Vs: evo 5 koneen osat

cantoona sanoi
Missä meni pieleen? Monta konetta täällä on suunniteltu ja rakennettu,mutta liian moni lopputulos on jäänyt pimentoon :-\

Toinen päittäis laakeri ei ollut asettunu kunnolla paikalleen. Tipahtanu varman eka startissa öljypohjaan. Seurauksena koko kone roskiskamaa. Mut luja on kampura ja lohko. koneella oli ajettu yli 10tkm ilman toista päittäislaakeria.
 
Vs: evo 5 koneen osat

cantoona sanoi
Missä meni pieleen? Monta konetta täällä on suunniteltu ja rakennettu,mutta liian moni lopputulos on jäänyt pimentoon :-\

Lue mun projektikertomus. :D Siel o kuule kaikki ilot ja surut raapusteltu.. :D
 
Takaisin
Ylös Bottom