EVO 7 EVO 8 ja EVO 9 vaihtoehtoiset toteutukset jos / KUN AYC menee rikki

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Eli oon jo miettiny pitempään et mitä muita vaihtoehtoja on tarjolla jos/kun AYC pumppu hajoaa. Eli mitä pitää vaihtaa ja mitä pitää tehdä että kyseinen osa/osat sopii ja toimii niinku pitää. 1 vaihtoehto on tietenkin vaihdattaa kokonaan RS:än kamat. Tuollasta lueskelin MLR:ltä et mitä kaikkee tarvii :
RS Diff Assy
Alloy Front Hanger
Mustache Bar
Drive shafts
Associated Nuts and Bolts from RS Diff assy
RS Prop (or shorten your GSR by 30mm)

Sitten vaihtoehto 2 olis laittaa sinne AYC perään aftermarket lukko. Tästä vaihtoehdosta ei oo oikeen mitään hajua et mitä kaikkee pitää tehä et se pelaa. AYC roskiin ja rock on?
 
Vs: EVO 7 EVO 8 ja EVO 9 vaihtoehtoiset toteutukset jos / KUN AYC menee rikki

Taitaa se heikoin lenkki GSR:n perässä olla kuoret. Ja tollanen aftermarketti menee niihin samoihin kuoriin, niin se ei itse perän kestävyyttä kauheasti lisää. Mutta tietty, jos nyt puhutaan näistä pumppuongelmista, niin sellaseenhan se käy kyllä.

Viisaammat korjatkoon. Ei oo tarvinnut asiaan vielä tarkemmin perehtyä, mutta tällanen käsitys jäänyt.
 
Vs: EVO 7 EVO 8 ja EVO 9 vaihtoehtoiset toteutukset jos / KUN AYC menee rikki

Joo niin oon kuullu et ne kuoret ei kestä mahdottomia tehoja. Mitäs kaikkee muuta pitää tehä kun heittää se lukko sinne ja ottaa se pumppu ja muut roippeet pois? Tulppailla niitä öljykaavia jne?
 
Vs: EVO 7 EVO 8 ja EVO 9 vaihtoehtoiset toteutukset jos / KUN AYC menee rikki

Lemppa tietäs vissii..sille tehtii yhtee autoo tuo ja onha tääl jotai nelosenki omistajia mihin on RS:n perä laitettu.
 
Vs: EVO 7 EVO 8 ja EVO 9 vaihtoehtoiset toteutukset jos / KUN AYC menee rikki

Tuosta kardaanistakin näköjään 2 mielipidettä että tarviiko vaihtaa/lyhentää vai ei. Toinen osapuoli sanoo että rasittaa laakeria kun painaa sitä taaksepäin, toinen taas sanoo ettei oo ongelmia tullu vaikka monta onjo tehty, että rasittaa pelkästään puslia ja kannatinkumeja.
 
Vs: EVO 7 EVO 8 ja EVO 9 vaihtoehtoiset toteutukset jos / KUN AYC menee rikki

Kyllähän tuollainen kartiorullalaakeri mikä perässä muistaakseni on kestää pitkittäisiä kuormia hyvinkin, Lähinnä kardaanin nivelten ja ripustuskumien kestävyydestä olisin huolissani.
 
Takaisin
Ylös Bottom