Evo 7 sulakkeet/sähkökuvat?

terhaap

New Member
Liittynyt
11 Helmikuu 2012
Mitä on nuo kaksii sulaketta mitkä on Evo 7:ssa plussa akunkengässä ikään kuin kiinteänä? Löytyykö netin syövereistä jostakin sähkökuvia näihin autoihin?
 
Vs: Evo 7 sulakkeet/sähkökuvat?

Ite miettiny samaa.. 100A ja 60A? Pitäs kattoo mitsun cd:ltä. Siel varmaa sähkökaaviot, ku löytyy räjäytys kuviaki. :)
 
Vs: Evo 7 sulakkeet/sähkökuvat?

Pääsulakkeita. MLR:ssä jotai juttua oli et joku oli niitä "korvaillu" omil patenteilla ja tuloksena oli iso reikä Ecun keskelle ;D
 
Vs: Re: Evo 7 sulakkeet/sähkökuvat?

Aivan. Ihmetyttää vaan kun mulla on niistä toinen palanu ja ACD ei toimi. Tekis mieli vähän kuvista selvitellä että mihin tuo piuha menee. Ei uskalla laittaa uutta sulaketta siihen ennenkö vähän selviää tuo kuva että mihin se menrr. Huhu vaan kertoo että ois tuosta mun autosta joskus sähköt palanu konehuoneesta niin ei viiti korjailla mitää ennenkö jotain mittaus tuloksia että mitä sieltä palaajos noita korjailee.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Vs: Re: Evo 7 sulakkeet/sähkökuvat?

terhaap sanoi
Aivan. Ihmetyttää vaan kun mulla on niistä toinen palanu ja ACD ei toimi. Tekis mieli vähän kuvista selvitellä että mihin tuo piuha menee. Ei uskalla laittaa uutta sulaketta siihen ennenkö vähän selviää tuo kuva että mihin se menrr. Huhu vaan kertoo että ois tuosta mun autosta joskus sähköt palanu konehuoneesta niin ei viiti korjailla mitää ennenkö jotain mittaus tuloksia että mitä sieltä palaajos noita korjailee.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Toinen ainakin (nro.7) menee releen kautta suoraan pumpulle.
 
Vs: Re: Evo 7 sulakkeet/sähkökuvat?

Joo niin taitaa mennä. Vähän tuossa nopeesti irrallisella hyppylangalla kokeeltiin pumppua käyntiin niin alkaa ottaa virtaa niin kauheesti että pumppu vissiin jumissa. Täytyy nykästä pöydälle jossain vaiheessa tuo pumppu ja kattoa mitä se on syöny.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Takaisin
Ylös Bottom