Evo 8 käynnistys ongelma

Tommy

New Member
Liittynyt
30 Heinäkuu 2012
Startti pyörittää normaalisti, ei käynnisty ollenkaan ei edes lupaa...
Ajossa teki pari kertaa "hyytymisen" aiemmin päivällä.
Parkissa ollessaan tyhjensi pissapojan säiliön kauppareisulla ja hieman outoa käryä sisällä...
Mistähän tätä sumaa lähtisi purkamaan...?
Jaappanin versio kyseessä ja uusi onnellinen harrastaja vailla suuntaa. ??? ???
 
Vs: Evo 8 käynnistys ongelma

Moro, kurkkaappa apparin jalkatilasta oven puolelta muovin takaalta sellasta isoa liitintä. Mulla teki evo 7 kans samaa.
Ei millään käyntiin, bensaa ei tullu suuttimille asti. Pumppua ja kaikkee olin jo vaihtamassa mutta sitten päätin viedä auton Printsportille tutkittavaks.
Hetken aikaa jannut tutki ja lopulta vika löyty juuri tosta liittimestä. Sinne pääsee jotain kautta kosteutta ja sitte saattaa kärähtää pinnejä.

Toivottavasti tästä ois apuja :peukku
 
Vs: Evo 8 käynnistys ongelma

Jupe sanoi
Moro, kurkkaappa apparin jalkatilasta oven puolelta muovin takaalta sellasta isoa liitintä. Mulla teki evo 7 kans samaa.
Ei millään käyntiin, bensaa ei tullu suuttimille asti. Pumppua ja kaikkee olin jo vaihtamassa mutta sitten päätin viedä auton Printsportille tutkittavaks.
Hetken aikaa jannut tutki ja lopulta vika löyty juuri tosta liittimestä. Sinne pääsee jotain kautta kosteutta ja sitte saattaa kärähtää pinnejä.

Toivottavasti tästä ois apuja :peukku


Kiitoksia vinkistä :) nyt tietää perjantai illan ohjelman, toivottavasti sieltä vika löytyy :)
Pääsis taas :driver
 
Vs: Evo 8 käynnistys ongelma

Liitin löydetty, 8 johtoo kärähtänyt oikeen kunnolla... Korjattu kaikki, sama ongelma edelleen :seina
Ei käynnisty, pissapojan pumpun johdon kytkee niin pumppu jauhaa koko-ajan... :seina
 
Vs: Evo 8 käynnistys ongelma

seuraavaksi sitten sulakerasian pohja kannattaa tarkistaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom