evo 9 öljyn kulutus

Vs: evo 9 öljyn kulutus

No omani ei ainakaa vie yhtään tai ei tikussa huomaa mitää merkittävää 7500km välillä kun niitä vaihtaa..
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

tontsa78 sanoi
mikä on normaali öljynkulutus evo 9? litra 2000-3000 km
No tuo ei ainakaa ole normaalia. Joku 0.5litraa/10tkm ymmärtää vielä turboautoissa. Tosin evojen vaihtovälihän on 7500km ja suosittelen sitä noudattamaan!
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

Siis harrin kommenttiin liittyen turbokone vie kyllä jonkinverran mutta litra tolla välillä vakio koneessa?? on kyllä aika paljon.. Mutsin tsi kolhvis tais olla ohjekirjassa ihan että litra 1000 km ei viellä ole vika.. Voi olla et muistan väärin.. Mut voitelee ainaki :D
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

En lähtis tuolla kulutuksella, 3tkm / litra, tekemään mitään tutkimuksia edes, jos nyt ei alta lorottele, korkeintaan tsekata huohotus öljypohjasta/korkista.. Kovaa ajoa vaan.
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

viritetystä evosta kyse. mikä nettiautossa myytäväna mikkelissä autoliikkeessä 27.500€ mihin vaihdettu Eaglen veivit ja wisecon männät. jotenkin tuntui aika loppuun ajetulta toi mitsu muutenkin, kun juttelin auton omistajan kanssa. ::) aika kovaltahan toi öljyn kulutus tuntuu.
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

n.60 tKm ajettu vakiopata ei normaalilla öljyn vaihto välillä vie yhtään öljyä. Jos nyt joskus radalla käy niin ,ehkä tuo Harrin mainitsema 0.5l / 10tKm voi pitää paikkansa.

Jos kone on avattu ja rempattu niin sehän voi periaatteessa viedä ihan kuinka paljon tahansa öljyä tai olla viemättä yhtään ?
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

mulla vei oma ysi uudesta asti sen puol litraa/öljynvaihtoväli. kerran meni vaihto 1000km pitkäks ku oli reissun päällä niin syttyi pintavahdin valo. eikä se mäntien ja veiven vaihtamisen jälkeen vienyt sen enempää.
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

joo kyl mä unohdan ton evon. ei oikein myyjän ja autoliikkeen puheet vakuuttanut mielummin viritän itse, niin tiedän mitä autolle tehty. myyjä edes osannut sanoa mitä kaikkea konerempassa tehty. mul on huonoja kokemuksia noista valmiiksi viritetyistä autoista muutenkin, esim Henri Haapamäki täys kusettaja vaikka kaveri ajaa sm-rallia. :seina
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

Itseasiassa kaveri koitti soitella tuosta samasta autosta ja sai soitella monta kertaa ennenkuin myyjä edes vastas. En tiiä miten muut autokauppiaat toimii et saa autoja myytyä, mut tätä ei kuulemma kiinnostanu juuri edes alkuun tehä kauppoja ja sit vielä vähemmän kun kaveri kyseli vaihtoa. Oli vaan todennu, et tulee käteisostaja hakee lähipäivinä. Tästä ei oo edes aikaakaan kun pari viikkoo.
Olis nyt edes heittäny jotai älytöntä vaihtotarjousta tms... no kaikki tyylillään.
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

evo myyty. otti se jonkun honda typerän vaihdossa toivottavasti ei ihan heti laukee. mielummin itse maksan hyvästä vähän enemmän, ku alan heti tekemään 10,000€ remppoja heti ekana vuotena.
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

Toi öljyn kulutus riippuu myös et mitä öljyä/merkkistä laittaa. Mulla on ainakin huonoja kokekemuksia mobilin moottori öljyistä 3tkm ajoin niin sai lisätä litran ja taas lisäsin reilun 2tkm jälkeen ja ei ole ensimmäinen auto johon olen tehnyt samaa. Castroilin öljy on pysynyt koneessa vaikka ajoin 10tkm ennen kun vaihdoin.
 
Vs: evo 9 öljyn kulutus

ei mun entinen st 190 mersu vienyt öljyä vaikka oli +500hv kun vajaa litran 5tkm ja sai kyllä kovaa kyytiä aina. öljyinä valvolinen 10/60 ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom