Evo 9 lisävarusteet?

Tarzi

Lancer Evolution IX
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Itse tilasin kuraläpät Scott Lowen kioskista:
http://www.scottlowe.co.uk/store/index.php?app=gbu&ns=display&ref=splash

Toimitus oli nopea (n.2 vkoa) ja palvelu asiallisen ystävällistä. Vastailivat myös sähköposteihin nopeahkosti.
Ei välttämättä halvin vaihtoehto mutta ainakin läpät ovat laadukkaita ja nyt n. vuoden ja lukemattomien pesukertojenkin jälkeen edelleen kuin uudet ja "Ralliart"-tarratkin on pysyneet hienosti kiinni. Läpät olivat siistit leikkauksiltaan ja asennusreiät kohdallaan, joten minkäänlaista muokkaamista ei tarvinnut tehdä. Ainakin näissä kuraläpissä reikiin oli tehty säätövaraa, jotta läpän saa haluamaansa kohtaan/asentoon. Mukana tuli asennustarvikkeet ja ohjeet hyvin pakattuina. :peukku
 

Juggis

BMW e91 xDrive
Liittynyt
11 Toukokuu 2004
Sijainti
Espoo
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

En tiiä onko tämä ihan oikea paikka, mutta kysytään nyt kuitenkin, kun roiskeläpistä on ollut puhetta.

Eli sattuuko joku tietämään, mistä saisi punaisia roiskeläppiä? Olen jossain evossa meinaan sellaisia nähnyt ja ralliautoissahan nuo ovat kovin yleisiä. Ja lanttuun en tosiaan noita ole laittamassa ;D
 

Andy´s

EX: Lancer evolution VIII MY05
Liittynyt
31 Joulukuu 2006
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Juggis sanoi
En tiiä onko tämä ihan oikea paikka, mutta kysytään nyt kuitenkin, kun roiskeläpistä on ollut puhetta.

Eli sattuuko joku tietämään, mistä saisi punaisia roiskeläppiä? Olen jossain evossa meinaan sellaisia nähnyt ja ralliautoissahan nuo ovat kovin yleisiä. Ja lanttuun en tosiaan noita ole laittamassa ;D


Itelle tein palat,motonetistä saatavalla "jacky motorsport" läpillä....niit on punasena,hopeana ja keltasena ;)
 

wrx sti

Member
Liittynyt
21 Elokuu 2005
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Tarzi sanoi
Itse tilasin kuraläpät Scott Lowen kioskista:
http://www.scottlowe.co.uk/store/index.php?app=gbu&ns=display&ref=splash

Toimitus oli nopea (n.2 vkoa) ja palvelu asiallisen ystävällistä. Vastailivat myös sähköposteihin nopeahkosti.
Ei välttämättä halvin vaihtoehto mutta ainakin läpät ovat laadukkaita ja nyt n. vuoden ja lukemattomien pesukertojenkin jälkeen edelleen kuin uudet ja "Ralliart"-tarratkin on pysyneet hienosti kiinni. Läpät olivat siistit leikkauksiltaan ja asennusreiät kohdallaan, joten minkäänlaista muokkaamista ei tarvinnut tehdä. Ainakin näissä kuraläpissä reikiin oli tehty säätövaraa, jotta läpän saa haluamaansa kohtaan/asentoon. Mukana tuli asennustarvikkeet ja ohjeet hyvin pakattuina. :peukku


Mun omat taas näyttävät tältä,mutta justiin laitoin scott:lle muutaman kuvan,ehkä noille jotain keksitään... :-[

IMG_0488.jpg
 

marakolli

New Member
Liittynyt
6 Helmikuu 2007
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Juggis sanoi
En tiiä onko tämä ihan oikea paikka, mutta kysytään nyt kuitenkin, kun roiskeläpistä on ollut puhetta.

Eli sattuuko joku tietämään, mistä saisi punaisia roiskeläppiä? Olen jossain evossa meinaan sellaisia nähnyt ja ralliautoissahan nuo ovat kovin yleisiä. Ja lanttuun en tosiaan noita ole laittamassa ;D

Itellä oli viime talven punaset läpät evossa. Ostin Autoracingistä (lauttasaaressa). Hintaa oli muistaakseni 20e /pari eli yht 40e. Oli aika kookkaat että saksia sai vähä näyttää mut kyl niistä hyvät sai (yks tosin hävis viime talven touhuissa). Värivaihtoehtoja tais olla punane,sininen ja väritön muovi
 

Tarzi

Lancer Evolution IX
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

marakolli sanoi
Itellä oli viime talven punaset läpät evossa. Ostin Autoracingistä (lauttasaaressa). Hintaa oli muistaakseni 20e /pari eli yht 40e. Oli aika kookkaat että saksia sai vähä näyttää mut kyl niistä hyvät sai (yks tosin hävis viime talven touhuissa). Värivaihtoehtoja tais olla punane,sininen ja väritön muovi

Ne Autoracingin Sparcon punaiset muoviläpät on pikemminkin oranssit väriltään luonnonvalossa. Itselläni oli edellisessä autossa sellaiset yhden talven yli mutta otin ne pois kun menivät ihan rullalle ja värikään ei ollut tosiaan niin punainen auton kanssa kuin toivoin. Niiden läppien mukana ei myöskään tullut minkäänlaisia kiinnitystarvikkeita vaan setti sisälsi ainoastaan 2 kpl muovilevyjä, joita saa leikata, ja muutaman tarran.

Nuo nykyiset läpät on vielä erinomaisessa kunnossa mutta ei ne kuitenkaan kovin hyvin estäneet kiveniskemien ilmestymistä takakaaren takaoven puoleiseen reunaan ja takaoven alareunaan kesäisellä suomen reissulla, joka sisälsi Nesterallin seuraamisen lisäksi myös paljon muuta vauhdikasta sorapinnoitteisilla teillä ajamista. Mahtaako Evoon saada sellaista läpinkyvää suojakalvoa noihin takaoven kaarien kohdalle? Olin mielestäni joskus bongaavinani jostain jenkkipalstalta jotain Mitsubishin omaa suojakalvoa tuohon tarkoitukseen mutta ei tullut otettua osanroa ylös. Jos joku on tuollaisen suojakalvon hankkinut niin osanro, saatavuus ja kokemukset sen tuomasta suojasta olisi mukava kuulla.
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Ainakin 3M taitaa valmistaa ihan sellaista rullatavaraa josta voi leikata halutunlaiset palat,en tiedä miten hyvin kestää jos oikein
rallia ajetaan,mutta omissa autoissani ainakin on suojannut ihan hyvin,kun joutuu soratietäkin pakosti ajamaan... :( :)
 

ewopower

Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2006
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Mun evossa on Mitsun omat läpät ja lokasuojan kaaret takaovien puolelta aika ruvella vaikka hiekkatietä ei ole paljon ajeltukaan. Etuläpät ovat hieman taipuneet jo nyt vaikka ovat olleet paikallaan vasta n. 6000 km; n verran. Taitaa olla aika heikkolaatuiset ( mutta ei halvat). Kävin kyselemässä paikalliselta automaalarilta mitä vois tehdä. Hänellä oli saatavilla kunnollista suojamuovia joka leikataan muotoon a asennetaan lämmittämällä paikalleen. Leikkaus ja asennus maksaa "jonkun kympin". Aikasemmissa autoissa mulla ollut samanlaista muovia ja hyvin on kestänyt. Ei ole kertaakaan mennyt muovi puhki vaan vähän iskuista harmaantunut. Ei ole kallis operaatio uusia muoveja vaikka muutoman vuoden välein.
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Kysytäänpäs täällä, että kuinka monella on Evossa tupla-DIN soitin? Mistä sellainen kojelaudan paneeli, että isompi soitin menis paikalleen? Mihinkäs hintaan olette noita orkkis roiskeläppiä saaneet?
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Kysytäänpäs täällä, että kuinka monella on Evossa tupla-DIN soitin? Mistä sellainen kojelaudan paneeli, että isompi soitin menis paikalleen? Mihinkäs hintaan olette noita orkkis roiskeläppiä saaneet?

mulla on maahantuojan laittama 2din pioneeri navilla. ilmeisesti kaikissa viimisen erän(?!) yseissä on semmonen blaukkarin sijaan. että voiskohan ihan timanttitiskiltä löytyä..
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

^- RALLIARTon mallistossakin sellainen ysiin on , hinta vajaa miljoona , jos haluut edullisesti niin sahaa siittä vanhasta se väliripa irti. ;D
 

Yami

Lancer Evolution VIII -05 Porsche 911 Turbo -04
Liittynyt
12 Helmikuu 2006
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Kysytäänpäs täällä, että kuinka monella on Evossa tupla-DIN soitin? Mistä sellainen kojelaudan paneeli, että isompi soitin menis paikalleen? Mihinkäs hintaan olette noita orkkis roiskeläppiä saaneet?
Orkkis roiskeläpät maksoi muistaakseni jotain 280e 3,5 vuotta sitten.
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

-JP- sanoi

Millanenhan tää ois, jos ottas ton soitin kehyksen lisäks?
E7-8-9 Gear Lever Cover
Fits directly over centre consol in front of gear lever covering ashtray and cigar lighter
NOTE: Now available in both Left and Right Hand Drive Versions

Lähinnä nyt haen sitä, että osaako kukaan sanoa, onko noissa isoa eroa orkkis-hiilikuitupaneelien kanssa? Väri, kuviot ym. onko ne hiilareissa aina samaa "laatua" vai onko noissa eroja? Varsinkin se soitinkehys kyl hyppää silmille, jos se on kovinkin erilainen alkuperäisen kanssa, kun ne nyt sattuu olemaan kiinni toisissaan. ::)
Ja mitä noihin hintoihin pitää lisätä kuluja? -JP-??? ;)
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Kyllähän hiilikuituvalmisteissa on aina pientä eroa valmistajien välillä.

Jos tuota alempaa konsolin palaa tarkastelee niin se deletoi sytyttimen sekä tuhkiksen. Itse pidän tuhkakupissa pesu poletteja sekä parkkirahaa , sytkä puoli taas tarjoilee virtaa naville ja muille tarvittaville laitteille.

Itse ostaisin RALLIARTON mallistosta konsolin , jos sellainen olisi hakusessa. (private pekelle)


Kuluista tietää myyjä tarkemmin kun laittaa postia siihen suuntaan. Arvio : ihan mitä tahansa 20 £ - 60 £ välillä.
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

-JP- sanoi
Kyllähän hiilikuituvalmisteissa on aina pientä eroa valmistajien välillä.

Näin arvelinkin... :(

-JP- sanoi
Jos tuota alempaa konsolin palaa tarkastelee niin se deletoi sytyttimen sekä tuhkiksen. Itse pidän tuhkakupissa pesu poletteja sekä parkkirahaa , sytkä puoli taas tarjoilee virtaa naville ja muille tarvittaville laitteille.

Melkeinpä itsellä vastaavassa käytössä noi, eli ton paneelin saa sit unohtaa.

-JP- sanoi
Itse ostaisin RALLIARTON mallistosta konsolin , jos sellainen olisi hakusessa. (private pekelle)

Mut se on taas erilainen sit ton soitin-kehyksen kanssa. ;D

-JP- sanoi
Kuluista tietää myyjä tarkemmin kun laittaa postia siihen suuntaan. Arvio : ihan mitä tahansa 20 £ - 60 £ välillä.

Pitää kait yrittää raapustaa viestiä tonne tai sit vaan tilaa ja katsoo mitä sieltä tulee.
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Onko kellään tietoa tupla-DIN paneelin varaosanumerosta kun sellanen kuulema on kerta olemassa. Vehon ukkeli ei löytänyt edes koko osaa. :seina
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

^- Jos jollain on varaosakirjoja niin mikä tämä on ? : MN151278HA , (100 varmaa onko mitsun numero...)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

JP:n nrolla: http://www.japanparts.com/db/partslist.php?dealer=&car=&middlesmall=&maker=&volkey=180-042-001
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Jep, just ton -JP- mulle postas. :) ;)
Taitaapi olla ihan orkkis osa ja taas nähtiin Vehon kaverien osaaminen. :mad:
Pitää varmaan tilata, jos ne tuolta nyt edes lähettäskin sit osan. Hhmmm....harmaa vai musta? ::)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Oisko niin ettei veho tiedä tuota koska yleisesti noi on GT-A mallissa vain...
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Kyllä toisessa Vehossa löyti, mut kerkesin jo tilata tuolta JapanPartsista. No hinnan puolesta ei ainakaan ollut huono ratkaisu, jos tuote vaan nyt löytää perille. :)
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Evo 9 lisävarusteet?


kertoisiko joku, joka tietää, käykö normi sedan lancerin kumimatot evo ysiin? itse ajateltuna käy, vehon järjestelmä ei anna evoon kuin kangasmatot, eikä siellä osattu (ylläri pylläri :D) varmuudella vastata kysymykseen.
 

Evokuutio

Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR -07
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Kuopio
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

nahkuri sanoi
kertoisiko joku, joka tietää, käykö normi sedan lancerin kumimatot evo ysiin? itse ajateltuna käy, vehon järjestelmä ei anna evoon kuin kangasmatot, eikä siellä osattu (ylläri pylläri :D) varmuudella vastata kysymykseen.

Kyllä käy. Itse hommasin just alkutalvesta kyseiset matot. :peukku
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Kiitoksia vaan auttaneille, päästään aloittamaan asennukset aikataulussa. MN151278HA tupla-DIN paneeli tuli, orkkisosa, oikean värinen ja hintaa tuli 46€ JapanPartista(Veho noin 100€). Ilman tullia tuli just ja just. Paljonkohan se muuten ois tosta ollut? 45€ kuulema raja...
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Arvonlisäveroa peritään 22% ja tullia auton osista yleensä 4%. Kumpaakaan ei peritä jos ne jäävät alle 10 euron. Tämän vuoksi se 45.45 euroa on raja minkä jälkeen arvonlisävero peritään ja auton osista tulli vastaavasti 250 euron jälkeen. Tosin en ole varma lasketaanko arvonlisävero jo mukaan ennen tullia vai toisinpäin joten tämä 250 ei välttämättä ole tarkka arvo.
 

henkku

New Member
Liittynyt
29 Kesäkuu 2009
Sijainti
Turku
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Kiitoksia vaan auttaneille, päästään aloittamaan asennukset aikataulussa. MN151278HA tupla-DIN paneeli tuli, orkkisosa, oikean värinen ja hintaa tuli 46€ JapanPartista(Veho noin 100€). Ilman tullia tuli just ja just. Paljonkohan se muuten ois tosta ollut? 45€ kuulema raja...

Tuli juuri Vehosta haettua sama 75€.
 

henkku

New Member
Liittynyt
29 Kesäkuu 2009
Sijainti
Turku
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Mitkäs alet tossa on? Mulle sano hinnaks noin sata ekua. :seina

En ole varma, kun tuli samalla kertaa haettu autoliikkeen laskuun tulleita osia. Et meni varmaan jollain nettohinnoittelulla toi paneliki.
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
Pitäsköhän tuolta tulla joku vahvistus, mitään ei ole kuulunut... ???

Herrat prkl laskuttaneet mun tililtä 26.01 158,70€ eikä osaa ole näkynyt vieläkään!!! :seina
Mitä täs nyt voi tehdä? Pari mailia olen tonne sillon heti tilauksen jälkeen laittanut, eivätkä vastaa mitään.
HYVÄ PULJU!!! :seina
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

No onneks osa tuli, kylläkin jo ajat sitten. :)
Asiaan, onko kukaan kokeillu tätä(toimiiko edes "Suomi"-malleissa)?
http://forums.evolutionm.net/evo-how-tos-installations/104765-keyless-remote-programming.html
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Peke sanoi
No onneks osa tuli, kylläkin jo ajat sitten. :)
Asiaan, onko kukaan kokeillu tätä(toimiiko edes "Suomi"-malleissa)?
http://forums.evolutionm.net/evo-how-tos-installations/104765-keyless-remote-programming.html

En jaksanu kirjautua noihin linkkeihin ,mutta miks pitäis koittaa ?
 
Ylös Bottom