evo 9 vetarit - iskarissa väljää

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Evo ysissä vetari pitää ääntä mutkissa ja pyörät linkussa, kun antaa happea. Tuntuu olevan aika heikkoa tekoa evon vetarit.
Normaali ajossa ei pidä vielä mitään ääntä.

Oisko kellään tietoa mistä saisi kohtuu hintaan? Ei kiinnosta uudesta yli 700 euroa alkaa maksamaan.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: evo 9 vetarit

Tontsa78 sanoi
Evo ysissä vetari pitää ääntä mutkissa ja pyörät linkussa, kun antaa happea. Tuntuu olevan aika heikkoa tekoa evon vetarit.
Normaali ajossa ei pidä vielä mitään ääntä.

Oisko kellään tietoa mistä saisi kohtuu hintaan? Ei kiinnosta uudesta yli 700 euroa alkaa maksamaan.
ekaa kertaa kuulen "heikkoa tekoa evossa". Jos vakiot kestää rallikäytössäkin mielestäni paremmin kuin ok niin ihmettelen...
Ootko siis monta vetaria jo vaihtanut?
Ootko avannu ja purkanu ja katsonu missä vika on? Ettei ois ajeltu rikkinäisellä vetarin suojakumilla?
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

Harri K sanoi
ekaa kertaa kuulen "heikkoa tekoa evossa". Jos vakiot kestää rallikäytössäkin mielestäni paremmin kuin ok niin ihmettelen...
Ootko siis monta vetaria jo vaihtanut?
Ootko avannu ja purkanu ja katsonu missä vika on? Ettei ois ajeltu rikkinäisellä vetarin suojakumilla?

En ole purkanut. Nosturilla tutkittu sen verran, et suojakumit ehjät. pyörät ilmassa nosturilla ajamalla ääntä ei kuulunut.

Varmahan mä en ole onko vetari vika, mutta kuulostaisi siltä. Jos noilla ajoilla mitä itse lumella :driver ajanut niin aika heikoilta tuntuvat. Asvaltilla harvoin poikkittain menty voiman puute ;D
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: evo 9 vetarit

Onko autoa madallettu jotenkin erityisen paljon? Vähän oudolta kuulostaa.
Mä olen kyllä kesät talvet ajellut sen verran poikittain mitä on sattunut menemään, madallettu 50mm eikä mitään oireita, vaikka on kohta 20v vanha auto..
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

MakeM sanoi
Onko autoa madallettu jotenkin erityisen paljon? Vähän oudolta kuulostaa.
Mä olen kyllä kesät talvet ajellut sen verran poikittain mitä on sattunut menemään, madallettu 50mm eikä mitään oireita, vaikka on kohta 20v vanha auto..

Ei ole paljoa madallettu. Vasemmalle käännettäessä kuuluu heti kun antaa hanaa.
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: evo 9 vetarit

Tontsa78 sanoi
Ei ole paljoa madallettu. Vasemmalle käännettäessä kuuluu heti kun antaa hanaa.

Onko suojakumia vaihdettu joskus? Ja tunaroitu sen seurauksena hiekkaa väliin, liian vähän rasvaa tjsp?
Rengas kiinni?
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

kirppu1990 sanoi
Onko suojakumia vaihdettu joskus? Ja tunaroitu sen seurauksena hiekkaa väliin, liian vähän rasvaa tjsp?
Rengas kiinni?


Ei tietoa onko vaihdettu, mut autolla osto hetkellä 30tkm ajettu.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: evo 9 vetarit

Vakioalusta? Ettei nyt vaan olis iskarin yläpää sohjona.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

Kw clubsport alusta säädettävillä yläpäillä. Kyllä toi ääni musta selvästi voimansiirrosta tulee ja edestä.

No kyllä se jossain vaiheessa selviää, kun romut tulee pihalle ja matka jatkuu hinausautolla. Vetarit sen verran arvokkaita ettei viitsi huvikseen ostella jos vika onkin jossain muualla.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: evo 9 vetarit

Miten se nyt sit oireilee kun oot vetaririkkoon päätynyt?
Ottaa vetarin irti ja purkaa niin ei tarvi mutuilla... Veikkaa et vika nyt muual mut ois jännä kuulla diagnoosi.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

-JP- sanoi
Onko ääni jatkuva ? Vai kuuluuko vain kiihdytyksen alussa ?

Kiihdytyksen alussa. no semmoinen naputtava klak klak ääni..

Lumella ympyrää pyörittäessä kuuluu aluksi, mutta sit kun alkaa kunnolla pyörimään niin ei kuulu mitään.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: evo 9 vetarit

Tontsa78 sanoi
Kiihdytyksen alussa. no semmoinen naputtava klak klak ääni..

Lumella ympyrää pyörittäessä kuuluu aluksi, mutta sit kun alkaa kunnolla pyörimään niin ei kuulu mitään.

Yks paikka mikä kannattaa katsoa on : Kallistuksen vakaajan kumit , pitävät ääntä liikkeelle lähdön aikana mutta sitten hiljenevät. Toki ääni kuuluu myös kun autolla lähtee liikkeelle suoraan eteenpäin.

En tiedä miten tämä toimii talvella ?: Nosta etupää ylös , suihkuta "teflon"spraytä tai WD40:tä kumin ja vakaajan väliin. Jos saat tällä tavalla äänen hiljenemään tai kokonaan pois , tilaa uudet kumit ja vaihda.

KW Säädettävät yläpäät ? : Vissiinkin sellainen pillow-ball kuulalaakeri ? Onko kireällä ? Onko päässyt rasvat kuivumaa ? -> Teflonia tuonnekkin väliin ja testaa maan. (parhaiten toki onnistuu kun tolpan irroittaa , pääsee pyörittämään kuulaa eri suuntiin rasvan kanssa , lika poistuu laakeri pinnoista samalla...)
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

-JP- sanoi
Yks paikka mikä kannattaa katsoa on : Kallistuksen vakaajan kumit , pitävät ääntä liikkeelle lähdön aikana mutta sitten hiljenevät. Toki ääni kuuluu myös kun autolla lähtee liikkeelle suoraan eteenpäin.

En tiedä miten tämä toimii talvella ?: Nosta etupää ylös , suihkuta "teflon"spraytä tai WD40:tä kumin ja vakaajan väliin. Jos saat tällä tavalla äänen hiljenemään tai kokonaan pois , tilaa uudet kumit ja vaihda.

KW Säädettävät yläpäät ? : Vissiinkin sellainen pillow-ball kuulalaakeri ? Onko kireällä ? Onko päässyt rasvat kuivumaa ? -> Teflonia tuonnekkin väliin ja testaa maan. (parhaiten toki onnistuu kun tolpan irroittaa , pääsee pyörittämään kuulaa eri suuntiin rasvan kanssa , lika poistuu laakeri pinnoista samalla...)


Yläpäitä rasvailtu, mutta 2.1 pääsen nosturille jos vaikka löytyis mikä saatana siellä pitää ääntä.

Kuivalla kelillä kun risteyksestä kiihdyttää kovemmin, niin pahalta kuulostaa. Ihme ettei ole vielä romut tullut pihalle.
 

frede

Member
Club Member
Liittynyt
6 Helmikuu 2008
Vs: evo 9 vetarit

Onko näissä uudemmissa samanlainen lukko edess ku vanhemmissa evoissa?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: evo 9 vetarit

frede sanoi
Onko näissä uudemmissa samanlainen lukko edess ku vanhemmissa evoissa?
ei näissä ole ollut cp9a lukon pulttien katkeamisongelmaa.

Tarkista myös jarrusatulan kiinnitykset ettei se kolistele jarrulevyyn tms.
Ja tarkista kulmavaihteen öljyt. Kyllähän niitä triboidejakin sinne saa jos semmone mennyt rikki. Ainakin käytettyjä löytyy.
 

cantoona

EVO-1**
Liittynyt
7 Marraskuu 2009
Sijainti
Askola
Vs: evo 9 vetarit

Tuolta vaan tilaten ja kokeilemaan. Menee näissä siviili pyörityksissä varmasti. http://www.rre.fi/content.php?page=5&type=sale&lang=FIN
Mulla vaihdattivat autoliikkeen piikkiin uuden vetarin turhaan, kun syyllinen olikin sisälokari joka pääs hakkaamaan öljypohjaan. Pohjasuojamuovi puuttuu,niin ei noita lokareitakaan saa kunnolla alhaalta kiinni. Nopeasti kokeiltuna tosiaan kuulosti vetari vialta. Nooh, nehän sen maksoi ;D
 

Rehveli

Member
Liittynyt
11 Heinäkuu 2011
Sijainti
Parainen
Vs: evo 9 vetarit

Harri K sanoi
ei näissä ole ollut cp9a lukon pulttien katkeamisongelmaa.

Tarkista myös jarrusatulan kiinnitykset ettei se kolistele jarrulevyyn tms.
Ja tarkista kulmavaihteen öljyt. Kyllähän niitä triboidejakin sinne saa jos semmone mennyt rikki. Ainakin käytettyjä löytyy.
Mutta jossitellahan voi silti. Ite kävin kans vetarit läpi sen jälkeen iskarin yläpäät. Vika oli kuitenkin lukon pulteissa. Ne oli ilmeisesti löystynyt ja kun jonkun aikaa pääsi kolisemaan ne on poikki. Kyseessä siis cp9a eli evo 5.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: evo 9 vetarit

Rehveli sanoi
Mutta jossitellahan voi silti. Ite kävin kans vetarit läpi sen jälkeen iskarin yläpäät. Vika oli kuitenkin lukon pulteissa. Ne oli ilmeisesti löystynyt ja kun jonkun aikaa pääsi kolisemaan ne on poikki. Kyseessä siis cp9a eli evo 5.
niin..kuten kirjotin niin cp9a:n "ominaisuus". Nyt on kyse CT9A:sta. Toki voi se olla, mut olis eka kerta ku oisin kuullu moisesta..
Jos evo 4-6 kolisis ni sanoisin toki heti että ne lukon pultit.

Tiedän jopa että erääseen seiskaan (ei omaani) vaihdettii vetarit yms ja vikaa ei löytyny pitkään aikaan. Loppuje lopuksi olikin tukivarren taempi pusla pskana...eli bumerangin taempi.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

Nosturilla evoa tutkittu taas. Renkaasta kun ottaa kiinni ja kokeilee väljiä, niin iskari lonksuu sivuttain.
sama homma toisellakin puolella, mutta ei ihan niin paha. Kw alusta evossa.

Pitää käydä Us-partsilta kyselemässä saako noita huollettua vai pitääkö ostaa uudet.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: evo 9 vetarit

Tontsa78 sanoi
Nosturilla evoa tutkittu taas. Renkaasta kun ottaa kiinni ja kokeilee väljiä, niin iskari lonksuu sivuttain.
sama homma toisellakin puolella, mutta ei ihan niin paha. Kw alusta evossa.

Pitää käydä Us-partsilta kyselemässä saako noita huollettua vai pitääkö ostaa uudet.

KW.

Ei muuta kommentoitavaa tähän asiaan.


PS. Öhlinsiä alle... Et tule pettymään. :peukku
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: evo 9 vetarit

Siis onko se väljä iskarinvarren ja iskarinrungon välissä?
Jos siellä on noin iso välys, niin ostaisin kyllä uudet. Korjaus voi olla kalliimpi.
Yhet (ei KW) takaiskarit aikoinaan shimmitytin, niin sekin lysti makso muistaakseni 250€.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

-JP- sanoi
KW.

Ei muuta kommentoitavaa tähän asiaan.


PS. Öhlinsiä alle... Et tule pettymään. :peukku

Joo en suosittele KW kellekkään. Öhlins varmasti hyvä, mutta onko BC Racing alustoista kokemusta?
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

pexi sanoi
Siis onko se väljä iskarinvarren ja iskarinrungon välissä?
Jos siellä on noin iso välys, niin ostaisin kyllä uudet. Korjaus voi olla kalliimpi.
Yhet (ei KW) takaiskarit aikoinaan shimmitytin, niin sekin lysti makso muistaakseni 250€.

Iskarivarren ja iskarirungon välissä väljää. Vasemmalla ja oikealla edessä.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: evo 9 vetarit

Tontsa78 sanoi
Joo en suosittele KW kellekkään. Öhlins varmasti hyvä, mutta onko BC Racing alustoista kokemusta?

Sama kauppias myy myös Öhlinsiä , Osta kerran, totea ja ymmärrä. ;)
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

-JP- sanoi
Sama kauppias myy myös Öhlinsiä , Osta kerran, totea ja ymmärrä. ;)

Kassa tällä hetkellä siinä kunnossa ettei Öhlinssejä ostella. :seina Bc racing alustaan olisi varaa tällä hetkellä.
Leimaa vajaa kuukausi jäljellä evossa rupee olemaan kohta kiire tolppien kanssa. Jos jollain ehjät coiloverit eteen evo ysiin niin saa tarjota. Merkillä ei niin väliä kunhan leimasta menee läpi. Onhan tuolla KW clubsport 35265806 alustalla vielä hintaa niin ei viittis roskiinkaan heittää.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: evo 9 vetarit

BC on hintaansa nähden ihan ok alusta, niitä on todella paljon Evoissa alla tässäkin maassa.
 

Tarzi

Lancer Evolution IX
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: evo 9 vetarit

KWaliti alusta jälleen elementissään ;D Täsmälleen samanlaisten ongelmien kanssa painittiin aikanaan useamman CTR:n kanssa ja etutolppia läheteltiin tehtaalle ja takaisin pari kertaa. Joka kerta jotain oli muutettu mutta lopputulos oli lopulta aina sama --> väljää etutolpissa hetken ajon jälkeen. En ole sen jälkeen KW:n tuotteisiin koskenut vaikka moni niitä kehuukin ja suosittelee. Onneksi US Parts auttoi harrastajia vaikka tolpat oli tilattu ulkomailta. Erittäin hyvä maku jäi US Partsin pyyteettömästä toiminnasta ja avusta ongelman kanssa.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

Tänään tuli käytyä Us partsilla kw huoltoa kyselemässä. Saksaan pitäis lähettää ja ainakin kuukauden kestää, hinnasta ei vielä tietoa mitä maksaa huolto. Uudet noin 700€ kpl.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

Us partsilta soittivat ja huolto maksaa noin 200 euroa tolpille. Toivotaan et toi naputus ääni johtuu noista väljistä tolpista. Mistä tolpat siksi aikaan, että saan huollettua KW etutolpat? Ei viittis mitään uutta alustaa ostaa siksi aikaan, kun noi on huollossa. Tarjotkaa jos jollain ysin etutolpat ylimääräisenä..
 

Tarzi

Lancer Evolution IX
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: evo 9 vetarit

Meillä ei ainakaan ilmennyt minkäänlaista naputusta tolpista ja jaksan epäillä sen tässäkään tapauksessa johtuvan niistä väljistä tolpista mutta onhan sitten sekin vaihtoehto suljettu pois ja väljät tolpat pitää joka tapauksessa kuitenkin vaihtaa/korjata. Paremminkin niiden olettaisi kolisevan ja paukkuvan kääntäessä ja/tai mukulakivellä sekä hidasteissa tai aiheuttavan seilausta ohjauksessa jos ne on samalla tavalla väljät kuin itselläni oli aikanaan. Ne korjatut KWalitit kannattaa tarkastaa viimeistään kuukauden ajon jälkeen uudestaan. Älä kuitenkaan aseta odotuksia kovin korkealle.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

Tarzi sanoi
Meillä ei ainakaan ilmennyt minkäänlaista naputusta tolpista ja jaksan epäillä sen tässäkään tapauksessa johtuvan niistä väljistä tolpista mutta onhan sitten sekin vaihtoehto suljettu pois ja väljät tolpat pitää joka tapauksessa kuitenkin vaihtaa/korjata. Paremminkin niiden olettaisi kolisevan ja paukkuvan kääntäessä ja/tai mukulakivellä sekä hidasteissa tai aiheuttavan seilausta ohjauksessa jos ne on samalla tavalla väljät kuin itselläni oli aikanaan. Ne korjatut KWalitit kannattaa tarkastaa viimeistään kuukauden ajon jälkeen uudestaan. Älä kuitenkaan aseta odotuksia kovin korkealle.

No toivotaan et kestäisi edes saman verran, reilu 60tuhatta ja neljä vuotta alusta ollut evossa.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: evo 9 vetarit

Tontsa78 sanoi
Us partsilta soittivat ja huolto maksaa noin 200 euroa tolpille. Toivotaan et toi naputus ääni johtuu noista väljistä tolpista. Mistä tolpat siksi aikaan, että saan huollettua KW etutolpat? Ei viittis mitään uutta alustaa ostaa siksi aikaan, kun noi on huollossa. Tarjotkaa jos jollain ysin etutolpat ylimääräisenä..

Kappale vai kaikki neljä ?

Jos kaikki neljä niin eihän tuo sisällä muuta kuin puhdistuksen päältä + rahdit. Iskari huollot maksaa merkistä riippuen 500-1000 €
 

Tarzi

Lancer Evolution IX
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: evo 9 vetarit

Tontsa78 sanoi
No toivotaan et kestäisi edes saman verran, reilu 60tuhatta ja neljä vuotta alusta ollut evossa.

Monestiko tarkistit alustan nosturilla tuona aikana ennen kolinoiden ilmenemistä?
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

Tarzi sanoi
Monestiko tarkistit alustan nosturilla tuona aikana ennen kolinoiden ilmenemistä?

No kesällä ei ainakaan ollut väljää vielä. Muistaakseni ihan pieni oli, kun talvirenkaita vaihtelin.
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: evo 9 vetarit

Mulla on kasin orggistolpat ylimääräisenä tallinnurkassa jos tarvii lainaan.
Sijaitsee Turussa.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

-JP- sanoi
Kappale vai kaikki neljä ?

Jos kaikki neljä niin eihän tuo sisällä muuta kuin puhdistuksen päältä + rahdit. Iskari huollot maksaa merkistä riippuen 500-1000 €

Etutolpat noin 200€ huolto.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

-JP- sanoi
Takaiskareita ei tarvitse kunnostaa...? Tuo 60tKm on jo moneen kertaan ylittänyt Coilien sietokyvyn.

Kyllähän ne vois tuossa samalla huoltaa. Aika normaali ajossa evo ollut, suurin osa kilsoista työmatka-ajoa mitä tullut. Reilussa parissa vuodessa 50tkm..

Ei niissä ainakaan mitään väljää ole eikä vuoda.
 

Tarzi

Lancer Evolution IX
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: evo 9 vetarit

Tontsa78 sanoi
No kesällä ei ainakaan ollut väljää vielä. Muistaakseni ihan pieni oli, kun talvirenkaita vaihtelin.

Sittenhän ne on kestäneet jopa yllättävänkin hyvin, sillä aika harvat noista säädettävistä tolpista on täysin huoltovapaita.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit

Tarzi sanoi
Sittenhän ne on kestäneet jopa yllättävänkin hyvin, sillä aika harvat noista säädettävistä tolpista on täysin huoltovapaita.

Joo ei nyt ihan paskat noi kw tolpatkaan ole, vaikka kaikki niitä haukkuu. Tuli hommattu ysin alkuperäiset tolpat. Jos käyttäisi talvella niitä ja kesällä kw alle.
 

Tarzi

Lancer Evolution IX
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: evo 9 vetarit - iskarissa väljää

Omien huonojen kokemusten perusteella en vaan pysty niitä suosittelemaankaan, eikä ne ole olleet itselleni enää edes vaihtoehto. Odotukset oli ehkä vaan liian korkealla hienojen mainosten, laatulupausten ja TUV-todistusten vuoksi mutta onhan ne volkkareissakin ilmeisesti toimineet ihan kelvollisesti.
 

Tarzi

Lancer Evolution IX
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: evo 9 vetarit - iskarissa väljää

Ale sanoi
Tämä ei kerro iskarista yhtään mitään.

Totta. KW:n kanssa yli vuosikymmen sitten se tuli melkolailla selväksi kun noiden alustaongelmien ja kokeilujen seurauksena tuli tutustuttua aiheeseen syvemmin. Ihan hukkaan sekään kokeilu ei siis mennyt vaikka silloin luvattoman heikon laadun ja tuotekehityksen yllättämänä ei yhtään naurattanutkaan. Tietoa ja vastauksiakaan ei vaan ollut silloin vielä yhtä hyvin saatavilla kuin nykyisin.
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit - iskarissa väljää

Noniin tänään vaihdoin orkkis alustan evoon niin hävisi kaikki äänet etupäästä. Maanantaina us-partsiin kw tolpat niin saa nekin huollettua.
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: evo 9 vetarit - iskarissa väljää

Hmm itsellä kans alkanu kolistelee nyt evossa etupää ja juurikin vasemmalle kääntäessä. ihan sama onko veto päällä vai ei.

Kumpi täs ny sit kannattaa tutkia ensin? iskarien yläpäät? vai vetarin ulmopi nivel? kumi ainakin kunnossa siinä. ja alusta on ihan vakio. :seina
 

Hs

Member
Liittynyt
30 Elokuu 2006
Vs: evo 9 vetarit - iskarissa väljää

kannattee kattoa ne etuvakaajatangon kumet ja koiranluut. neki pakkaa monesti pirullisesti ääntämään.
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: evo 9 vetarit - iskarissa väljää

Tossa käväsin hallilla tota ihmettelemäs. ni kyllä itse nyt uskoisin että ne on ne iskarin yläpäät.
ainakin kun painelee siitä päältä niin kolisee pienesti.
Mitäs porukka meinaa muuten nuo iskarit tuntuu ihan viellä olevan voimissaan. et millaset yläpäät noihin nyt käy ja saako suomesta mistään kohtuu hintaa vai kannattaako tilata camskillilt? ja mitkä?
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: evo 9 vetarit - iskarissa väljää

Mistä saisi ostettua vetoakselin nivelen evo ysiin. Vasemmalle eteen olisi tulossa.
 

cantoona

EVO-1**
Liittynyt
7 Marraskuu 2009
Sijainti
Askola
Vs: evo 9 vetarit - iskarissa väljää

Mulla oli Evo 8:ssa vastaava vika aikoinaan jo ennen kun kaupat tein autosta. Autoliike tarjoutui vaihtamaan tuon nivelen. No ei sitä kuulema saanut mistään, niin vaihtoivat koko vetarin.
 
Ylös Bottom