evo II moottori

T

tatu.soisalo

Guest
oiskos kellään tietoo tommosest moottorist esim paljon on puristus suhde ja puristus paine tai jotain tietoo omasta on mäntä halki ja jotain syytä siihen ettin kiitos..
 
mulla on tässä edessä yks lehti missä käydään tota evojen evoluutionii läpi, tän mukaan ainaskin siinä 2:sen myllyssä olis compression ratio 8.5:1
 
eli se on lähes sama kuin muissakin kiitos tästä ! ei sattunu lukee paljon siin kuuluis olla pytyis ruttuu ku meikäläisel on 13.5 ja tuntuu aika huimalta vaik on pienil paineil jotain tehoo !!
 
sori et ei oo vastausta kuulunu,oltu matkoilla n.vko.
paineista ei ikävä kyllä puhuta siin magazines mitään,eikä mulla kyllä oo mitään toisen käden tietookaa niistä(kään). tarvii kaivaa toi manuaali-pumaska jostain jemmasta,nii katotaan jos sieltä sais jotain suuntaa antavaa tietoo edes.
 
tarina menee näin! oli paineet noin kilossa ja sen hän se kestää tai piti kestää mut jotenki kansi pahvi otti itteensä no vaihdettiin sinne cometin 3 kerroksinen metalli pahvi ja pari päivää ni paineet siirty männän väärälle puolelle!!
eli vanha pahvi oli puristunees kohasta n1.18mm (orginaal) ja kannesta joutu ottaa noin 2 satkuu pois ja uus pahvi on 1mm eli erotus on maks 4satkuu !! siks matalempi pahvi ettei männän ja kannen reunan väliin jää sitä yli millii !! kone ei nakuttanu ennen luhistumista joten olen pihilla miks se hyyty jos ei se pahvin hajoo minen ja siitä johtotuva vesi männän päällä halkassu mäntää !!
 
Niin...vesihän ei puristu kasaan juuri ollenkaan, joten vois olla todennäköstä et just se vesi siellä pytyssä olis rikkonu mukin. Ehkä..
 
nonniin pumaskat löyty ja pikkasen kun tutkiskeli nii löytyhän sieltä kyseisiä lukemia. tän manuaalin mukaan evo 4 ja 5:
-puristussuhde 8.8
-puristuspaine 11.5

et jos noista ois jotain suuntaa antavaa apua sulle,nii hyvä näin.
 
Takaisin
Ylös Bottom