Evo IV:n ahdin ja downpipen lähtö (mistä erilainen, hjelp?)

fanitus

New Member
Liittynyt
17 Joulukuu 2007
hei, mulla on Evo IV:n ahdin joka on japanintuonti evosta. olisi tarkoitus sovitella sitä yhteen saabiin... ongelma on se että pakopuolen lähtö töröttää suoraan eteenpäin kohti syyläriä, kun pakosarjan laipan ja ahtimen kiinnityslaipan asettaa kohdikkain.

olis siis tarvetta saada jostain toiseen suuntaan töröttävä pakoputken kiinnityspalikka ahtimeen. esim. suora ahtimen suuntainen tai esim. joku 45-asteen mutka tarvittaisiin.

voisitteko auttaa tietävät että mistä / minkä auton ahtimesta saisi erilaisen palikan tähän tarkoitukseen?

ohessa kuva jossa näkyy mihin suuntaan pakoputken kiinnitys osoittaa nyt - piirsin parit viivat kuvaan, jotka osoittaa mihin pakoputken lähtö tarttis saada osoittamaan

[img=http://img137.imageshack.us/img137/6705/ahdinmuutosho9.th.jpg]
 
Vs: Evo IV:n ahdin ja downpipen lähtö (mistä vaihto-osa?)

Joo mitsu on hyväksi havaittu täälläkin :) ensimmäinen auto oli mitsu coltti ja ahtimet on osoittaneet mitsun laadun myös saabipuolella.

no mutta itse asiasta: mistä voisi saada noita laserleikkaus kuvia? onnistuukhan se laserleikkaaminen jossain myös mallin mukaan... jos ottaisin tuon ahtimen mukaan ja näyttäisin että tommonen kiitos.... mitä mahtaakaan maksaa moinen homma noin yleensä??

palaan hukkaporttiasiaan kun olen ihmetellyt ahdinta tarkemmin. tarkoitatkohan sitä jaettua kompressoripesää..? siihen tarvii hankkia joku ratkaisu juu.
 
Vs: Evo IV:n ahdin ja downpipen lähtö (mistä erilainen, hjelp?)

Tossa kuvat jaetusta ja jakamattomasta outletista.
Ei tosta toisesta kuvasta oikeen saa selvää mutta toivottavasti auttaa edes jotenkin. :-[
 
Vs: Evo IV:n ahdin ja downpipen lähtö (mistä erilainen, hjelp?)

jaa tuommonen! kiitos kuvista. onko tuo jaettu parempi kun ei-jaettu? niin noiden kohdistaminen voi olla jo aika extreme hommaa. ei tuossa alkuperäisessäkään kai ole jaettua pakolähtöosaa, vai onko kotelot pinnan alla piilossa?

vielä olis haussa se käänteen tekevä pakoputken lähtöpala.
 
Vs: Evo IV:n ahdin ja downpipen lähtö (mistä erilainen, hjelp?)

Jos katuautoon meinaat laittaa niin en usko että olis merkitystä kumman laittaa.
 
Vs: Evo IV:n ahdin ja downpipen lähtö (mistä erilainen, hjelp?)

Markok sanoi
Jos katuautoon meinaat laittaa niin en usko että olis merkitystä kumman laittaa.

no, katukilpuriin :) mutta ei mitään pro-racing meininkiä. mistä perkeleestä mä saan sen suoran pakolähdön...
 
Vs: Evo IV:n ahdin ja downpipen lähtö (mistä erilainen, hjelp?)

No jos sen ei tarvi ihan muutamalla kympillä syntyä niin pystyn varmaan sellaisen toimittamaan,laittele vaikka yksityisviestiä
aiheesta niin katsellaan sitten kärsiikö ryhtyä moista tekemään ja teettämään...? :)
 
Vs: Evo IV:n ahdin ja downpipen lähtö (mistä erilainen, hjelp?)

yv:tä laitettu, ei vielä selkoa että syntyykö laippa/pakoputkenlähtö tätä kautta. saa tarjota palveluksia muutkin tarjokkaat laipantekijät. myös kiinnostaa jos joku tietää mistä kautta sais ns. tehdastekoisia suoria lähtöjä. nimimerkillä suora sen täytyy olla, nykyinen on about 90 asteen kulmassa

samitsu sanoi
No jos sen ei tarvi ihan muutamalla kympillä syntyä niin pystyn varmaan sellaisen toimittamaan,laittele vaikka yksityisviestiä
aiheesta niin katsellaan sitten kärsiikö ryhtyä moista tekemään ja teettämään...? :)
 
Takaisin
Ylös Bottom