Evo IX 135tkm +400hp

Tykkäykset
0
Moi,

Laitanpa hetken mielijohteesta ilmoituksen.

Eli mulla on tallissa punainen evo 9, josta oletettavasti pyörähti alakerran laakerit n. 2 vuotta sitten, eikä mulla ole vieläkään löytynyt aikaa harrastaa.
Ajamalla kuitenkin pihaan, epäsäännöllistä kolketta kuuluu käydessä.
Kolke alkoi kovan mutkavedon jälkeen ja myöhemin tarkastettaessa öljyt oli alarajalla.

Auto oli mulle uusi tuttavuus, joten en ollut tottunut tarkastamaan öljyä niin tiuhaan, vaikka tiesinkin, että nämä sitä syövät.

Auto on mulle tullessa ollut 2-kilpinen.
Edellinen omistaja oli sen ostanut lunastuksesta, mutta ainoat korjaustyöt jotka hän joutui tekemään oli uuden etupuskurin hankita ja osittainen maalaus.
Oli siis ajettu jonkun pajupuskan läpi loivaan ojaan ja auto oli naarmuilla.

Nelivedon pumppu on korjattu, eli neliveto toimii!
Upouudet ebc:n jarruosat, kierros oli reilut 1000e
Pohjastaan tosi siisti, massattu, pinnoilta voi vaikka syödä on tosi hyvässä kunnossa.
Myös sisältä siisti ja on jotkut poppisvehkeet, ne ei niin mua kiinnosta.
Ratti vasemmalla.

Penkkilaput +400hp ja tuntuu olevan kaakit tallella, verrokkina muut saman tehoiset autot, vetää penkkiin kyllä kivasti.
Kesä ja talvirenkaat tosi hyvät. Merkki renkaat ei linglongeja.
Ostaessa ollut 1 kierros vanteita, oon myöhemmin hommannu myös 5-puolaset pinta kunnostettavat enkeit.

Auto on mulla edelleen siksi tallessa, koska se oli niin saatanan kiva ajaa, että elättelen toiveita edelleen ajasta harrastaa, nyt talvea vasten laitan kuitenkin tän ilmon, jos jollain on kaleterissa pimeille illoille paremmin tilaa.

Ehjä myyntihinta 21 000e, mutta tämä yksilö katotaan kiinnostuneen kanssa sillain, että lasketaan tarvittavat osat, työstöt jne. varman päälle. Ja siitä vielä paritonnia työtä pois ja tällain saadaan hinta tälle. Esim. 21 000e - osat 3000e- työ 2000e = 16 000e tyylisesti.

Auto Uudellamaalla, mut tavottaa täältä privalla.
Vain OIKEASTI kiinnostuneille voin laittaa esim. whatsappiin kuvia, voidaan soitella ja kattoo auto yhdessä esim. nosturilla. jne. sikaa säkissä ei myydä.

-a

Viimeksi muokattu
Ylös Bottom