Evo ja Bee*R

peNKku

Mitsubishi Lancer Evolution 3 -1995
Liittynyt
12 Toukokuu 2013
Sijainti
Turku
Kellään kokemuksia Bee*R:än rajottimesta?
Tuli tommonen type B mallin boksi hommattua ja kytkettyä ihan ohjeiden mukaan, perus rajotin toimii ihan hienosti mutta nappirajoitin ei jaksa pitää kierroksia säädetyllä alueella.
Pintakaasulla ku antaa hissukseen nousta niin pysyy alueella mutta kun annetaan happee kunnolla ni nousee ihan punarajalle asti vaikka pitäs pysyä 5000 kierroksilla.
Autona Evo 3.

54fc742c03.jpg
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Evo ja Bee*R

Tuohan tulee muistaakseni nokan tunnistimen ja puolan väliin huijaamaan kierrostietoa.. Kiinnostaisi kuva, miten tuon olet kytkenyt.
 

peNKku

Mitsubishi Lancer Evolution 3 -1995
Liittynyt
12 Toukokuu 2013
Sijainti
Turku
Vs: Evo ja Bee*R

Tieto tulee pinnien 31 ja 69 väliltä.
Boksihan toimii iha kauniisti perus rajottimena mut launch control ei jassa pitää kieeroksia.
 

Liitetiedostot

  • BeeR.jpg
    BeeR.jpg
    125 KB · Lukukerrat 1,338
  • Evo3-IIIGSR.jpg
    Evo3-IIIGSR.jpg
    85.3 KB · Lukukerrat 1,803

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Evo ja Bee*R

Onko tarve siis ainoastaan saada kierrokset pidettyä tietyssä launchilla vai liittyykö tähän jotain muutakin? Evon omalla boksillakin voi toteuttaa perus stutterboxin eli paikallaan pitää kierroksia.
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Evo ja Bee*R

Lukeeko tuossa ohjeessa piuhat väärin, vai onko mulla ymmärryksessä vikaa?
Tuossa sensor signal menee sytylle ja modattu signaali nokan anturille? Pitäisikö olla toisinpäin?
 

peNKku

Mitsubishi Lancer Evolution 3 -1995
Liittynyt
12 Toukokuu 2013
Sijainti
Turku
Vs: Evo ja Bee*R

dani sanoi
Onko tarve siis ainoastaan saada kierrokset pidettyä tietyssä launchilla vai liittyykö tähän jotain muutakin? Evon omalla boksillakin voi toteuttaa perus stutterboxin eli paikallaan pitää kierroksia.

Joo siis täs boksis on 2 rajotinta, perus ja sitten napin kautta launchille. Perus rajotin säädetty 7000 kierrokselle ja toimii hienosti mut toi napin kautta ohjaus ei pelitä oikee lähetykses vaiks pitäis pitää kierrokset 5000 paikkeilla. Evon vakioboksin säätämisest ei oo kokemust mut tän kans pitäa tulla hetki viel toimeen ennen ku saadaa uutta lankkuu hanttarin jalkotilaan.
 

peNKku

Mitsubishi Lancer Evolution 3 -1995
Liittynyt
12 Toukokuu 2013
Sijainti
Turku
Vs: Evo ja Bee*R

tommyz sanoi
Lukeeko tuossa ohjeessa piuhat väärin, vai onko mulla ymmärryksessä vikaa?
Tuossa sensor signal menee sytylle ja modattu signaali nokan anturille? Pitäisikö olla toisinpäin?

Green ja yellow on piuhojen värit mitkä tulee boksilta ecuun, menin nyt ittekki vähä hämillee et kummi päi se mahtais kuuluu olla :eek:
 

Ren

New Member
Liittynyt
14 Syyskuu 2014
Sijainti
Lahti
Vs: Evo ja Bee*R

Pinni 31 ei oo sytkä vaan nopeus ton kaavion mukaa. Löytyskö vika sieltä?
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Vs: Evo ja Bee*R

Pitäisikö se kierroslukutieto ottaa kuitenkin sieltä CAS anturilta? Ainakin esim MafT tarvii justiin siitä sen tiedon eikä sieltä ecuboksista? 2 pin / musta johto.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Evo ja Bee*R

Vaiko ehkä kuitenkin siitä kampiakselin asentotunnistimelta kuten ohjeet sanovat eikä nokkien tunnistimelta. On kyllä termit ja kytkennät kunnon sekasoppana tässä ;D

Tuo Mitsun kytkentä ohjeissa ei vaikuta mahdolliselta, kun puolien / igniterin ohjauksia on kuitenkin kaksi ECU:ssa.

Vai toimiiko toi niin että se haistelee vaan kierrosluku tietoa jostain ja muokkaa asentoanturin tietoa viivästääkseen sytytystä? Kuulostaa kauhealta viritykseltä ja mahdolliselta vikakoodilähteeltä.
 

peNKku

Mitsubishi Lancer Evolution 3 -1995
Liittynyt
12 Toukokuu 2013
Sijainti
Turku
Vs: Evo ja Bee*R

ast sanoi
Vaiko ehkä kuitenkin siitä kampiakselin asentotunnistimelta kuten ohjeet sanovat eikä nokkien tunnistimelta. On kyllä termit ja kytkennät kunnon sekasoppana tässä ;D

Tuo Mitsun kytkentä ohjeissa ei vaikuta mahdolliselta, kun puolien / igniterin ohjauksia on kuitenkin kaksi ECU:ssa.

Vai toimiiko toi niin että se haistelee vaan kierrosluku tietoa jostain ja muokkaa asentoanturin tietoa viivästääkseen sytytystä? Kuulostaa kauhealta viritykseltä ja mahdolliselta vikakoodilähteeltä.

Luultavasti juksuttaa vaan tota ECU:a antamalla tietoa eteenpäin asentoanturille josta sit sytkälle et nyt ois hyvä aika sytyttää.
Toisaalta joku oli jossain ulkolaisella subi foorumilla keksiny laittaa jotain diodeja igniterien lähdön väliin et Bee*ärrältä lähtee tieto muttei kulje sitten kuitenkaan takas päin. Ken tietää...
 
Ylös Bottom