Evo VII bensantakin koko?

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
WSM:n mukaan tankki pitäis olla 48litraa.
Itse oon tankkaillu 38litraa täytee asti kun valokin on palanut jo. Että onko JDM:ssä pienempi tankki vai valehteleeko mulla mittari?
Bensapumppu on vaihdettu tuonne aiempien omistajien toimesta, eli voiko siellä korkeusanturointi olla sekaisin vai onko totta että lientä on 10litraa vielä jäljel vaikka valo palaisi?
 
Vs: Evo VII bensantakin koko?

Mitään varmaa tietoa ei ole, mutta voisin veikata, että hyvinkin voi olla kymppi pohjalla kun valo syttyy. Ei sillä kuitenkaan enää siinä vaiheessa aja kuin vajaa 100 km :)
 
Vs: Evo VII bensantakin koko?

Mulla kutosessa about 8-10l jäljellä kun valo syttyy. Ennen sitä mittari pitää paikkansa ainoastaan täynnä. :D
 
Vs: Evo VII bensantakin koko?

nokonzok sanoi
Mitään varmaa tietoa ei ole, mutta voisin veikata, että hyvinkin voi olla kymppi pohjalla kun valo syttyy. Ei sillä kuitenkaan enää siinä vaiheessa aja kuin vajaa 100 km :)

Pöh..hyvinki ajaa :)
8-12 välillä kulutukset ollu :peukku
 
Vs: Evo VII bensantakin koko?

Itse en ole koskaan 4:lla tohtinu ajaa iin kauan että valo syttyisi. Kuitenkin toissapäivänäkin tankkasin 44litraa. Itsekin luulin tankin olevan ~45litraa, mutta tuskimpa..:)
 
Vs: Evo VII bensantakin koko?

43.64litraa näytti olevan eniten mitä olen itse saanut kutosen tankkiin mahtumaan.
 
Vs: Evo VII bensantakin koko?

Nää mitsujen mittarit kusettaa minkä kerkee ja valonkin syttymisen jälkeen tosiaan se kymppi on aika varmasti vielä sisällä. Ei muuta kun ajelee jerrykannu kontissa tankin tyhjäks :peukku.
 
Vs: Evo VII bensantakin koko?

Ite oon saanu ajettua suht tyhjäks ja tankkasin sen n.45L. 40L menee kun valo syttyy, et kait se aikalailla 48L tankki ole.
 
Takaisin
Ylös Bottom