Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Vs: Evo3 öljynvaihto

marko_h sanoi
Öljynvaihto lähestyy, kun Jyri Poltto Fin-Ranacolta suositteli vaihtamaan öljyt 5000 km välein ja tuo ajomäärä on kohta täynnä. Pari kysymystä olisi siihen liittyen:

Mitenköhän long life -öljyjen käyttö onnistuisi, ettei ihan noin usein tarvitsisi öljyjä vaihdella?

Mikä on täyttömäärä eli riittääkö 4 litran pöntön hankinta vai pitääkö ostaa enemmän?

Omasta mielestäni tuo 5000 km vaihtoväli on hieman hätävarjelun liioittelua, vaikka eihän siitä tietenkään mitään haittaa ole. Laatuöljyillä voi vaihtoväliä pidentää turvallisesti ainakin 7500 kilometriin. Kutoseen suosittelivat erityisesti kesäoloihin jotain 10w-70 tyyppistä vähän jykevämpää tavaraa. Liian litkut eivät ole koneelle hyväksi. Kutosen täyttömäärä oli 4,5 litraa, joten 4l pönttö voi olla hieman nafti. Varmaksi en kylläkään tiedä.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto

Itsekin ymmärtänyt että laatuöljyillä ja "normi" ajolla 7500 km voi vielä ajaa. Mitsun alkuperäisen huolto-ohjelman mukaan taisi olla 10 000 vaihtoväli?

Lähinnä mietin sitä, että normaalistihan tulpat on vaihdettu aina öljyjen kanssa samanaikaisesti. Nyt autossa platinatulpat, joten minkä verran noilla uskaltaa ajella (lähinnä normaaliajoa) ennenkuin tulee vaihtotarve eteen? Sori että heitän samaan topicciin mutta mielestäni ihan asiallinen veto kun yleensä samanaikaisesti nämä vaihdetaan.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto

Sudo sanoi
Itsekin ymmärtänyt että laatuöljyillä ja "normi" ajolla 7500 km voi vielä ajaa. Mitsun alkuperäisen huolto-ohjelman mukaan taisi olla 10 000 vaihtoväli?

Lähinnä mietin sitä, että normaalistihan tulpat on vaihdettu aina öljyjen kanssa samanaikaisesti. Nyt autossa platinatulpat, joten minkä verran noilla uskaltaa ajella (lähinnä normaaliajoa) ennenkuin tulee vaihtotarve eteen? Sori että heitän samaan topicciin mutta mielestäni ihan asiallinen veto kun yleensä samanaikaisesti nämä vaihdetaan.

En ikinä ole missään autossa, en evossa enkä muissakaan, vahtanut tulppia öljynvaihdon yhteydessä. Enkä ole moisesta kuullutkaan. Tarkastelin Chevrolettini huoltokirjaa ja siellä vaihtoväliksi ilmoitetaan 100 000 mailia. Ajoin evo kasilla 25 000 km ihan niillä ensiasennustulpilla ja kutosella saman matkan samoilla tulpilla, jotka oli vaihdettu milloin ikinä lie. Aja vaan siis ihan turvallisesti :driver
 
Vs: Evo3 öljynvaihto

Ok, jotain olen ymmärtänyt väärin siis :seina

Kiitokset, helpottaapi ihan kivasti kukkaron kannalta.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto

Sudo sanoi
Ok, jotain olen ymmärtänyt väärin siis :seina

Kiitokset, helpottaapi ihan kivasti kukkaron kannalta.

ihan ~60-80tkm kyllä evo3:selle tulppien vaihtoväli.
Varmaa rallikäytös hieman eri (josko niil edes ni paljo koko autoilla ajettiin)
 
Vs: Evo3 öljynvaihto

Enköhän sitten itsekin uskalla ajaa yli tuon 5 tkm. Kiitokset vastauksista

Sudo sanoi
Lähinnä mietin sitä, että normaalistihan tulpat on vaihdettu aina öljyjen kanssa samanaikaisesti. Nyt autossa platinatulpat, joten minkä verran noilla uskaltaa ajella (lähinnä normaaliajoa) ennenkuin tulee vaihtotarve eteen? Sori että heitän samaan topicciin mutta mielestäni ihan asiallinen veto kun yleensä samanaikaisesti nämä vaihdetaan.

Tilasin Fin Ranacolta HKS:N iridium-tulpat ja Poltto sanoi, että niillä ajaa 80-100 tkm
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Muutin hieman tuota otsikkoa, kun tämän topicin alla on muutakin kuin öljynvaihtoasiaa.

Ja jatketaan samalla toisella aiheella eli onko jäähdytysnesteen suhteen jotain erityisvaatimuksia vai voiko ostaa vaikka Teboililta peruskamaa?
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Itselläni 1. öljynvaihtohuolto aivan huulilla ja hieman yli 5000 km lasissa. Vemixillä (myynti) suosittelivat tsekkauttamaan myös ohjauskulmat, koska alusta sen verran kova mallissa, vaikka rauhallisestikin ajaisi, niin syytä kuulemma tarkistuttaa. Suosittelivat myös tuota öljyn-/putsarinvaihtoa 5000 km:n jälkeen - varmaan, kun ensimmäinen huolto ja alkup. öljyt sisällä. Jatkosta en tiedä mitä laittavat sisälle + kasvaisiko vaihtoväli jonkinverran "rauhallisessa" ajossa. Tietääkö ketään onko syytä em. ohjauskulmien tarkistukseen?

Mitsu07
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Mä olen vuosien aikana kokeillu oljyjä omassa kolmosessa ja olen tullu siihen tulokseen että castrol magna tec 5w-40 toimii ainakin mulla parhaiten,esim castrol 10w-60 ei toiminu ollenkaan vaikka oli uudet venttiilin nostimet ni johan rupes naputtamaan...vaikka paineet on kuumana yli 4bar. Mobil 1 teki melkein saman.. ja mä olen vaihtanu kympin välein öljyt,ei tartte 5000km välein.. tietty jos on ylimääräistä "aikaa" ni mikäs siinä,ei se ainakaan pahene siitä..
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

samita sanoi
Mä olen vuosien aikana kokeillu oljyjä omassa kolmosessa ja olen tullu siihen tulokseen että castrol magna tec 5w-40 toimii ainakin mulla parhaiten,esim castrol 10w-60 ei toiminu ollenkaan vaikka oli uudet venttiilin nostimet ni johan rupes naputtamaan...vaikka paineet on kuumana yli 4bar. Mobil 1 teki melkein saman.. ja mä olen vaihtanu kympin välein öljyt,ei tartte 5000km välein.. tietty jos on ylimääräistä "aikaa" ni mikäs siinä,ei se ainakaan pahene siitä..

Meni sitten aikalailla ristiin sun kanssa eli vaihdoin eilen Castrol 10-60 öljyt 5500 km jälkeen. En ainakaan heti huomannut mitään ongelmaa ja toivottavasti ei tulekaan mutta jos tulee, niin pitää kokeilla 5-40:stä. Kysyin tänään maahantuojan suositusta öljynvaihtoväliksi ja sieltä suositeltiin 7500 km. Sanoivat lisäksi, että harrastajat käyttävät usein 5 tkm väliä.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Mulla oli kutosessa 10-w60 Castrolit, ei mitään ongelmaa. Toiset sanovat, että talvella voi olla vähän turhan jäykkää, mutta kesällä ei evossa normaalisti pitäisi olla mitään ongelmaa.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

nokonzok sanoi
Mulla oli kutosessa 10-w60 Castrolit, ei mitään ongelmaa. Toiset sanovat, että talvella voi olla vähän turhan jäykkää, mutta kesällä ei evossa normaalisti pitäisi olla mitään ongelmaa.

Tätä ehdottomasti evoon kesällä. Talvella voi käyttää esim. 0w40 castroleita, jos ajelee kovilla pakkasilla.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Mites onko joku jakohihnaa kolmoseen vaihtanut/vaihdattanut. Mistä osia/numeroita tarvike vai alkuperäisiä?
Entä ilmastointilaite, kylmäaineen täyttömäärä kiinnostaa?
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Ite hankin jakopään hilut Fin-ranacolta
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Jakohihnan vaihdossa kannattaa huomata, että osaamaton voi jättää tasapainoakselin väärään asentoon. Autossani oli näin sen saapuessa Suomeen ja Poltto Fin-Ranacolla korjasi asian.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Jakopään romut on hommattu ja vaihdeltu..
ranacolle soittelin mutta kun kiire painoi niin paljoin päälle niin otin lähempää, turusta Kelhulta.
Gatesin remmit tuli, ja numerot jos joku on kiinnostunut.
Tasapainoakseli 5257xs (65hampainen ja 1/2"?)
Jakohihna 5255xs (153 hampainen 29mm leviä)
Ilmastoinnin hihna 4pk948
Laturi-vesipumppu 4pk985
Tehostin 4pk640 (mulla nyt 655, liian pitkä)

Tasapainoakselin hihna menee ihan vitun liian helpolla liian kireälle, ja ulvoo!!
Ohjeita jotain löytyy tuolta http://www.autozone.com/az/cds/en_us/0900823d/80/1c/be/9b/0900823d801cbe9b/repairInfoPages.htm]http://www.autozone.com/az/cds/en_us/0900823d/80/1c/be/9b/0900823d801cbe9b/repairInfoPages.htm[/url]
ja kaverilta sain eclipsen ohjeet suomeksi autodatasta..

Ilmastoinnin täyttö vähän vaiheessa, maahantuojaakaan ei tunnu kiinnostavan paljonko mäskiä menee järjestelmään.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

opinions sanoi
Jakopään romut on hommattu ja vaihdeltu..
ranacolle soittelin mutta kun kiire painoi niin paljoin päälle niin otin lähempää, turusta Kelhulta.
Gatesin remmit tuli, ja numerot jos joku on kiinnostunut.
Tasapainoakseli 5257xs (65hampainen ja 1/2"?)
Jakohihna 5255xs (153 hampainen 29mm leviä)
Ilmastoinnin hihna 4pk948
Laturi-vesipumppu 4pk985
Tehostin 4pk640 (mulla nyt 655, liian pitkä)

Paljonkos nuo remmit tuolla kelhulla kustansi ja löytyskö ne sieltä ihan hyllystä?
Entä vaihdoitko samalla ne rullat?
Itelläni vaan ois tuo sama urakka edessä omalla kolmosella.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Ei ollu hyllyssä, tuli kyllä jostain varastosta päivässä! Hinnasta ei tietoa (tuli muuta romua samalla) mut oli edukkaat!
Rullia ei tullu vaihdettua,Kaikki ehjiä ja uuden näköisiä,Takahashi vaihtanut remmin joskus vuonna 15 (03?) ja uusinut ne silloin..

remmien vaihto itessään helppo prokkis, nokat olis hyvä lukita jollain työkalula, mut pysy nippusiteelläkin:)
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Onkos kolmosessa saman mittaiset ja laiset tulpanjohdot kuin esim. gti?
Mulla meinaan alkoi yksi johto temppuilemaan ja nyt pitäisi maanantaina mennä
heti jostain hakemaan uudet, mutta meinaan et jos taas sanon evo3 niin
sanotaan tiskin toiselta puolelta heti ei oo.
Sain kyllä vielä herätelty vanhankin toimimaan mutta tuskin se kauan kestää.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Arvelisin että GTI:ssä vähän pidemmät kun toi boxi mihin johdot menee pikkusen eripaikassa kuin Evossa mutta varaosa numero Colt gti 1.8 92-96 ja Evo I-III sama kun tutkailin asiaa täältä www.camskill.co.uk
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

93_GTI sanoi
Arvelisin että GTI:ssä vähän pidemmät kun toi boxi mihin johdot menee pikkusen eripaikassa kuin Evossa mutta varaosa numero Colt gti 1.8 92-96 ja Evo I-III sama kun tutkailin asiaa täältä www.camskill.co.uk

Kiitos nyt eikun maanantaina metsästämään eiköhän tuommoiset löydy joltain jo ihan hyllystä. :peukku
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

eskes sanoi
nyt pitäisi maanantaina mennä
heti jostain hakemaan uudet
Soita Us-Partsiin,sieltä pitäisi löytyä Accelin KUNNON johtoja (tai sitten ainakin tilaamalla).
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

ST sanoi
Soita Us-Partsiin,sieltä pitäisi löytyä Accelin KUNNON johtoja (tai sitten ainakin tilaamalla).

Sieltähän meinasin juuri mennä hakemaan kyseiset piuhat. :peukku
Monissa autoissani olen jo noita accelin johtoja ja muita ns. parempilaatuisia johtoja kokeillut ja kyllä nuo accelit on ollut toiminta varmimpia ja ei ne luppupeleissä ole edes mitään kalliita verrattuna esim. alkuperäis johtoihin.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Eli nyt tuli uspartsista accel 300+ johdot osanumerolla 7920R on just sopivan mittaiset ja ainoo miinus et ne toisen pään liittimet on suorat ei L:n muotoiset Hinta oli 95€ sarja.
Saatavana myös sinisinä, keltaisina ja punaisina numeron jälkeen oleva kirjain merkkaa värin R=punainen B=sininen ja Y=keltainen.
Samassa vaihdoin tulpat mitkä tuli Ranacolta Poltolta HKS iridiumit S35G.

Taas kipinä kulkee sinne minne pitää :peukku
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Mites onko joku jakohihnaa kolmoseen vaihtanut/vaihdattanut. Mistä osia/numeroita tarvike vai alkuperäisiä?


Tässäpä muillekin tietoa kun tuo evotuksen vesipumppu päätti ruveta metallintyöstölaitteeksi (tulee muuten nättiä metalli rouhetta ja silppua)

MD 972050 VESIPUMPPU

MD 326059 JAKOHIHNA
MD 182537 KIRISTINRULLA
MD 156604 HIHNANKIRISTIN

MR 984778 TASAPAINOAKSELINHIHNA
MD 115976 KIRISTIN HIHNAN

Em rojut on alkuperaisiä ja tuli maksamaan n.450€, josta vesipumpun osuus n.180€

Listalta puuttuu oikeastaan jakohihnan ”automaattikiristin”. Riippuen kiristimen rungon pituudesta (YLEENSÄ 95mm EVO3:ssa) 110mm tai 95mm hinta on n.140€, tässäpä vielä tiedot niistäkin:
MD 308086 HIHNANKIRISTIN (RUNKO 110mm PITKÄ)
MD 308587 HIHNANKIRISTIN (RUNKO 95mm PITKÄ)

Kiitokset kuulu Autotalo Hartikaiselle Kuopioon, koska aina molataan että mm. evo3:n ei tahdo saada alkuperäisosia kohtuu hinnalla.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Nuako sitten on kohtuuhintaisia ::)

Onneksi omaan oli vaihdettu nii ei tarvi hetkeen murehtia :)
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

katsoppa mitä maksaa 88-92 gti galantin vastaavat osat ja vertaa md numeroita... :nykii

mutta kyllä tuolla hintaa tekee jo jakopään remontin :peukku

:eek:fftopic joensuun auto mutasella kehtas pyytää coltin jakopään osista + venaohjuri kumeista 400e.. ilman vesipumppua :seina
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Tulpanjohtoasiaa... mulla vaan oli et nimenomaan accelin(2kk vanhat) johdot rupes temppuilemaan kun olin penkittämässä autoa,normiajossa ei huomannut mitään...palautin johdot takas ja ostin ALKUPERÄISET piuhat ja rupes toimimaan ja käy paikalleen ilman että pitää alkaa sullomaan niitä suojien alle... kannattaa ostaa jakopään osatkin siís alkuperäiset vaikka voihan olla hyvinkin samoja osia eri laatikossa,mutta ei noita ny niin usein tartte ostaa että siinä pitää alkaa säästämään eli halpaa ja hyvää ei ole olemassa...
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

onkos porukat hommannu evo3:en recaron penkkiin sivutukien pehmusteita??
varaosatiskiltä ei ainakaa saa..
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Käväseppäs kysäsemässä jostain ompelimosta saisiko korjattua.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Mistään en ole löytänyt et mikä öljynsuodatin mahtaa kolmoseen sopia? Mitsu liikkeessä veikkasivat et sama mikä menee VIII ja IX:kin...
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Ei kai se ny ku tarvi kattoa että koko on suurinpiirtein oikea, sekä kierre sopiva.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

osku sanoi
Ei kai se ny ku tarvi kattoa että koko on suurinpiirtein oikea, sekä kierre sopiva.

No niin... :p

Eli siis onko esim. Galantissa tai jossain muussa mitsussa varmasti sama suodatin kuin kolmosessa?
Ku eivät kirjat tunne Evo kolmosta... En viittis ostaa montaa eri suodatinta ja kokeilla jos niistä vaikka joku sopis...
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Minulla on kolmosen varaosakirja ja se näyttää ihan samaa suodatinta kuin "minkä vain" Mitsun,vaikkapa tavallisen CB-Lancerin...
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

samitsu sanoi
Minulla on kolmosen varaosakirja ja se näyttää ihan samaa suodatinta kuin "minkä vain" Mitsun,vaikkapa tavallisen CB-Lancerin...
On vaan aika onneton tuo CB:n suodatin..

Framilainen PH3562 olisi järkevämpi vaihtoehto,jossa "painerajakin" on vasta 6,5bar.

JA KYLLÄ,niissä painerajoissakin on eroja,eli ei kannata mitä tahansa laittaa!
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Sudo vaihtoi mielestäni EVO IX:n suodattimen omaan kolmoseensa. Ainakin voitelu pelaa sen avulla vaikka vähän enemmän maksaakin...
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Mulla on tuola tallilla hyllyssä yksi uusi mitsun orkkis suodatin(evo 3.seen) ja sen kanssa kävin tuossa autovaraosassa hakemassa framin vastaavan tarvike suodattimen.
Voin katsoa niiden suodattimien numerot,kun käyn tallilla seuraavan kerran,viimeistään lauantaina.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

ph6811 framilta ainakin käy.. tais olla 3 eri suodatinta mitkä sinne käy, ja ihan perusmitsujen suodattimia.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

ST sanoi
On vaan aika onneton tuo CB:n suodatin..

Framilainen PH3562 olisi järkevämpi vaihtoehto,jossa "painerajakin" on vasta 6,5bar.

JA KYLLÄ,niissä painerajoissakin on eroja,eli ei kannata mitä tahansa laittaa!

Varmasti totta, mutta uskon että näissäkin lasketaan lujuuslaskuja, ja hyvin suurella todennäköisyydellä menee paine astian mukaan. --> varmuudet erittäin suuret, luokkaa 5--> Esim. jos se on tarkoitettu vehkeeseen jossa max öp on laskettu vaikka 4bar mukaan, suodatin luultavasti poksahtaa "jo" 20bar jälkeen ::)

Ainakin näin mutu tuntumalla. Olis mukava testata :)
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

osku sanoi
Varmasti totta, mutta uskon että näissäkin lasketaan lujuuslaskuja, ja hyvin suurella todennäköisyydellä menee paine astian mukaan. --> varmuudet erittäin suuret, luokkaa 5--> Esim. jos se on tarkoitettu vehkeeseen jossa max öp on laskettu vaikka 4bar mukaan, suodatin luultavasti poksahtaa "jo" 20bar jälkeen ::)

Ainakin näin mutu tuntumalla. Olis mukava testata :)
Tarkoitin siis suodattimen sisäisen ohivuotoventtiilin rajaa,joka auetessaan kierrättää öljyt suodattimen ohi.


Meneehän tuo ph6811:n,sekin on vain aika pienen kokoinen..
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

lancer evo-r sanoi
Mistään en ole löytänyt et mikä öljynsuodatin mahtaa kolmoseen sopia? Mitsu liikkeessä veikkasivat et sama mikä menee VIII ja IX:kin...

Tällä numerolla itse hakenut: MD135737. Hinta muistaakseeni 10,60 € timanttitiskillä.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Mulla näytti evossa olevan paikallaan japanin poikien jäljiltä MD360935
Ranacolta ostettu oli MD322508 (lyhempi ja hieman leveämpi kuin tuo paikallaan ollut)
Ja Framin vastaavan numero on ph6811
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Elikkä siis mikä on se suositeltavin framin suodatin evo 3 ?

Itelläni on ollu framin ph4353.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

jarppa sanoi
onkos porukat hommannu evo3:en recaron penkkiin sivutukien pehmusteita??
varaosatiskiltä ei ainakaa saa..
Tuliks noitten vaihdossa jotain ongelmia, vai miks myyt pehmusteet? Mun käsittääkseni ei oo kovin hankala homma.

Mistäs muuten löysit noi?
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Osaako kukaan sanoa virallista vaihtoväliä kolmosen jakohihnalle? Eli kilometrit / aika. Mitä tapahtuu, jos hihna katkeaa, tuleeko tuhoa vai loppuuko vain meno?
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

marko_h sanoi
Osaako kukaan sanoa virallista vaihtoväliä kolmosen jakohihnalle? Eli kilometrit / aika. Mitä tapahtuu, jos hihna katkeaa, tuleeko tuhoa vai loppuuko vain meno?

Eikös se vaihtoväli ole 4G63 DOHC koneille 60tkm / 5v. Tämä tietääkseni kaikille mitsun dohc koneille... korjatkaa joku jos meni pieleen.
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

Harri K sanoi
Taitaa se olla. Ja tuhoa tulee kohtalaisen paljon...

Saa hyvän syyn rakentaa koneen uusiksi ;D

Mutta ihan kaikille EVO III:n omistajille tiedoksi, että vaikka olisi jonkinmoiset todistukset suoritetusta vaihdosta jakopäälle esim Japanista, niin kannattaa avata suojakoppa ja tarkastella vähän hihnan kuntoa. Mikäli näyttää vähänki enemmän kuluneelta/halkeilleelta, niin vaihtoon vaan heti. Halpa henkivakuutus ::)
 
Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

KaeVuRi sanoi
Saa hyvän syyn rakentaa koneen uusiksi ;D

Mutta ihan kaikille EVO III:n omistajille tiedoksi, että vaikka olisi jonkinmoiset todistukset suoritetusta vaihdosta jakopäälle esim Japanista, niin kannattaa avata suojakoppa ja tarkastella vähän hihnan kuntoa. Mikäli näyttää vähänki enemmän kuluneelta/halkeilleelta, niin vaihtoon vaan heti. Halpa henkivakuutus ::)

Jeps, innolla odottelen omaa kevlar-hihnaa meidän yhteistilauksesta ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom