En taaskaan viitsi tehdä uutta aihetta, joten nostan vanhan. Ongelma vitosen kanssa. Aluksi oireili välillä niin, että jos vedit ykkösen loppuun ja polkasit kytkimen pohjaan niin auto moottorijarrutti hetken aikaa kunnes kytkin irroitti. Sitten jäi poljin puoleenväliin, nostin jalalla ylös ja toimi hienosti hetken aikaa. Tänään sitten muuttui poljintuntuma huomattavasti ja rupesin tutkimaan asiaa. Työsylinterin säiliössä oli ihan mustaa nestettä juuri sen verran että pohja peittyi. Lisäsin Dot4 ja pumppailin poljinta hetken aikaa säiliön korkki auki ja polkimeen palasi vanha tuntuma ja kytkin toimi ihan normaalisti. Äsken sitten ajelin kotiinpäin ja polkasin valoista 1-2 loppuun ja piti vielä rykästä kolmonen sisään mutta polkimesta oli kadonnut tuntumä lähes kokonaan ja poljin painunut lähes kokonaan lattiaan. Nostin jalalla kytkimen ylös ja pumppailin hetken ja tuntuma palasi. Onko vika vaihdelaatikossa kiinni olevassa "slave" työsylinterissä vai jossain ihan muussa?