Evo4-> kansi, mitkä ohjurit pakopuolelle?

jcarlson

New Member
Liittynyt
21 Tammikuu 2006
Muistaisiko joku että mistä Coltista tms. tarkalleen käy ohjurit tuohon Evon kanteen? Tai että mistä tilaisi suoraan Evoon sopivat, ellei sitten merkkiliikkeestä..? Camskill ei tunne, jenkeistä löytyy jotain tuninkiohjureita kyllä.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Evo4-> kansi, mitkä ohjurit pakopuolelle?

En tiedä mistä Coltista olivat nuo sopivat, mutta koneistamossa oli sellaiset hyllyssä.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Evo4-> kansi, mitkä ohjurit pakopuolelle?

mulle ainakin sanoivat ite sorvaavansa koneistamolla sopivat.
ja eihän niitä saakkaan "vakio koko ylikoko" tyylillä vaan kaikki taidetaan tehdä aihioista
koneistamon sorvissa
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Evo4-> kansi, mitkä ohjurit pakopuolelle?

Käsittääkseni mulle kyllä laitettiin ihan vakiokokoiset Coltin ohjurit. Vanhat olivat kuulemma niin tiukassa että uudetkin taatusti pysyvät ja niin pysyivätkin. Alkuperäisiä saisi vain ylikokoisia mikä olisi tarkoittanut enemmän koneistustyötä eivätkä ne olleet ihan halpojakaan.
 

jcarlson

New Member
Liittynyt
21 Tammikuu 2006
Vs: Evo4-> kansi, mitkä ohjurit pakopuolelle?

Niin alkuperäisenä vaihtoehdot on 0,05 ylikoko, 0,25 ylikoko ja 0,50 ylikoko. Tarvikeohjurit taitaa olla tuota samaa 0,05 ylikokoa jota käytännössä käytetään aina kun kannesta ohjurit puretaan ja laitetaan uudet tilalle.

Tämä akadia.ru hinnastosta päätellen, sieltä löytyi nimittäin 0,05 ylikoon kohdalta tarvikevaihtoehtona seuraava:
Mitsubishi Lancer/Outlander 1.6-2.0 16V 88> 6,60x12,06x50,5 EX
Metelli 01-S2781

Eli 1.6 16v Colt/Lancer koneesta kävisi ohjurit.. 4g92 moottori?
 

Bosch

Evo V hieman solmussa.
Liittynyt
1 Tammikuu 2008
Sijainti
lohja
Vs: Evo4-> kansi, mitkä ohjurit pakopuolelle?

Mr mmc sanoi
mulle ainakin sanoivat ite sorvaavansa koneistamolla sopivat.
ja eihän niitä saakkaan "vakio koko ylikoko" tyylillä vaan kaikki taidetaan tehdä aihioista
koneistamon sorvissa
Mulle kanssa koneistamo teki uudet. Alkuperäiset oli aika kalliit, olisko ollu karvan alle 300€ Koneistamo tosin unohti laskuttaa ne ohjurit ja vaihdon ni en osaa sanoa mitä tulee kustantamaan. Samalla vaihdettii kaikki ohjurit kerralla. Rre:ltä ite haen kaikki alkuperäisosat. Väitti ainakin että kaikkiin evoihin löytyy alkuperäiset osat.
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: Evo4-> kansi, mitkä ohjurit pakopuolelle?

jcarlson sanoi
Eli 1.6 16v Colt/Lancer koneesta kävisi ohjurit.. 4g92 moottori?

Jos noi käy niin sieltä viron mitsuliikkeestä (josta oli juttua vuosia sitten foorumilla) sai kohtuu hintaan ohjureita. Haulla löytyy yhteystiedot.
 
Ylös Bottom