EVO7-9 radioantenni

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Käytetäänkö suomimalleissa tuollaista 17.5cm pitkää antennitököä siinä katon reunassa vai onko noihin asennettu pidempi 40cm piiska mitä esim sport lancereissä on?

Jos tuota lyhyempää niin onko ollut radion kuuluvuuden kanssa ollut ongelmia maantieajossa?

Takana mulla tässä se että JDM-auton antenni on näköjään (tietysti näin jälkikäteen ajateltuna) viritetty japsitaajuuksille ja suomitaajuudet alkaa helposti rätistä.
 

Cirrus

Member
Liittynyt
26 Marraskuu 2007
Sijainti
Oulu
Vs: EVO7-9 radioantenni

Biim sanoi
Käytetäänkö suomimalleissa tuollaista 17.5cm pitkää antennitököä siinä katon reunassa vai onko noihin asennettu pidempi 40cm piiska mitä esim sport lancereissä on?

Jos tuota lyhyempää niin onko ollut radion kuuluvuuden kanssa ollut ongelmia maantieajossa?

Takana mulla tässä se että JDM-auton antenni on näköjään (tietysti näin jälkikäteen ajateltuna) viritetty japsitaajuuksille ja suomitaajuudet alkaa helposti rätistä.

17,5cm on varmaan aika lähellä. Ei ole ainakaan 40cm pitkä. Panasonic kuuluu hyvin, mutta alkuperäinen radio joka oli öö, blaupunkt, ei niin hyvin. Väittiäisin että melkein radiosta tulee isoimmat erot.

EDIT: Jos tarvii hyvän radion, niin sonyt on vuodesta toiseen pärjänneet radion kuuluvuus testeissä. Omat havainnot tukee tätä. Olen omistanut sony, panasonic ja blaupunkt merkkisiä radioita.
 
Ylös Bottom