Evo9 konehuoneessa ääntää kylmänä

jonzka

New Member
Liittynyt
15 Huhtikuu 2011
Elikkä evo 9 kun kylmänä käynnistää kuuluu konehuoneesta n. sekunnin sellasta metalli helinää, downpipen pultit? kun kone lämmin ei ääntä kuulu..
 
Vs: Evo9 konehuoneessa ääntää kylmänä

apulaite rulla? tai koska jakopää vaihdettu?
 
Vs: Evo9 konehuoneessa ääntää kylmänä

jakopää vaihdettu n.vuosi sitten 90tkm ja mittarissa nyt 107000km? meinaatko että itse rulla pitää meteliä vai onko löysällä?
 
Vs: Evo9 konehuoneessa ääntää kylmänä

jonzka sanoi
jakopää vaihdettu n.vuosi sitten 90tkm ja mittarissa nyt 107000km? meinaatko että itse rulla pitää meteliä vai onko löysällä?
apulaiterulla tai apulaitehihnan kiristin.
Nappaa apulaitehihna irti ja testaa sitte kylmäl koneel MAX 10sek käynnin ajan että kiliseekö sitte. Vesipumppu näet ei pyöri ilman apulaitehihnaa.
 
Vs: Evo9 konehuoneessa ääntää kylmänä

Ok pitää huomenna testaa kiitos tästä! :peukku
 
Vs: Evo9 konehuoneessa ääntää kylmänä

Tässä tapauksessa varmasti ihan ok mutta jos joutuu usein nuita hihnoja lyösäämään ja kiristämään takas ni kannattaa harkita niitten vaihtamista uuteen normaalia vaihtoväliä tiheempään ku ainaki mulla on semmonen käsitys että se kiristys-löysäys-kiristys ei tee hyvää niille.
 
Vs: Evo9 konehuoneessa ääntää kylmänä

Basbarduu sanoi
Tässä tapauksessa varmasti ihan ok mutta jos joutuu usein nuita hihnoja lyösäämään ja kiristämään takas ni kannattaa harkita niitten vaihtamista uuteen normaalia vaihtoväliä tiheempään ku ainaki mulla on semmonen käsitys että se kiristys-löysäys-kiristys ei tee hyvää niille.
varmaan ehkä hieman eri juttu muissa autoissa jossa kiristys on mekaanisesti tehty, mutta evoissa on se jousikiristeinen, eli kiristyy aina samalle jäykkyydelle.
 
Takaisin
Ylös Bottom