Evoon vanteet?

Tdi??

New Member
Liittynyt
18 Toukokuu 2006
Miten on saako evo ix:sään, mahtumaan 18x9,5 vanteet ilman kaarien muokkausta??
 

Juischi

New Member
Liittynyt
23 Lokakuu 2006
Sijainti
Kuopio
Vs: Evoon vanteet?

Meinaatko että loppuu pito nakeista, jos ei saa laitettua jotain 265 leveitä alle? Itsekin mietin jotain 9" leveitä vanteita, mutta tulevat sitä ulommas mitä leveämpi vanne --> kylkien maalipinta...
 

Tdi??

New Member
Liittynyt
18 Toukokuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

Juischi sanoi
Meinaatko että loppuu pito nakeista, jos ei saa laitettua jotain 265 leveitä alle? Itsekin mietin jotain 9" leveitä vanteita, mutta tulevat sitä ulommas mitä leveämpi vanne --> kylkien maalipinta...

Just pidon takia ;D
Ihan ulkonäön vuoksi, laittaisin 9,5"
Maalari on maalaamista varten.
Niin mahtuvatko vakio kaariin (ilman kaaren pokkausta?)
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evoon vanteet?

9" menee varmasti, luultavasti 9.5". Riippuu tietenkin mataluudesta ja renkaan leveydestä. Jos laittaa kapeat kumit, niin voi mahtuakin.
 

Tdi??

New Member
Liittynyt
18 Toukokuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

Peke sanoi
9" menee varmasti, luultavasti 9.5". Riippuu tietenkin mataluudesta ja renkaan leveydestä. Jos laittaa kapeat kumit, niin voi mahtuakin.
Kiitos.

Millainen pokkaus on evon takakaaressa. ( kyljen pinnasta pyöräaukkoon päin mm)
 

rodney

New Member
Liittynyt
12 Heinäkuu 2006
Sijainti
Kotka
Vs: Evoon vanteet?

Tuli tilattua OZ Superleggerat 9x18"et 35 niin mikä ois "sopiva" rengaskoko?? Vai ihan vaa ensiasennus rengasta mukaillen 235/40/18??
 

rodney

New Member
Liittynyt
12 Heinäkuu 2006
Sijainti
Kotka
Vs: Evoon vanteet?

Tilaankin sitten 235/40/18 Falken FK-452:set.http://www.onemotoring.com.sg/publish/onemotoring/en/motoring_buzz/motoring_accessories/tyre_test__falken_fk452.html
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evoon vanteet?

Falkenit varmaan minäkin tilaan. Kokoa enkä mallia(FK-451 tai FK-452) vielä tiedä...
 

rodney

New Member
Liittynyt
12 Heinäkuu 2006
Sijainti
Kotka
Vs: Evoon vanteet?

Ton testin minkä laitoin tossa ylempänä niin siinä ainakin kehuttiin 452:sia parhaiksi Falkkeneiksi tähän mennessä..Tiedä sitten..Komia kuvio renkaassa on kyllä. :peukku
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evoon vanteet?

No taitaa se ollakin ns. lippulaiva, mut 451 on vielä hienommalla kuvioinnilla(niinku sillä jotain merkitystä olisi). :) Kait ne 452 pitää ostaa, 451:siä ei taida edes oikein enää saadakaan.
 

Merliini

Evo IX
In Memoriam
Liittynyt
11 Tammikuu 2007
Vs: Evoon vanteet?

rodney sanoi
Toinen mikä kiinnostaisi on Toyo Proxes T1R..

Mulla on ollur pari sarjaa noita, hyvät renkaat jotka toimii hyvin suurissa nopeuksissa erittäin märissä olosuhteissa 8)
 

Tdi??

New Member
Liittynyt
18 Toukokuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

Peke sanoi
9" menee varmasti, luultavasti 9.5". Riippuu tietenkin mataluudesta ja renkaan leveydestä. Jos laittaa kapeat kumit, niin voi mahtuakin.

9.5" vanteen takia joutuu mankeloimaan takakaaret :seina

Onko kukaan tehnyt kyseistä toimenpidettä?
Jp-autotuningilla 30€ per kaari.
 

Sx-Freak

S14 -95 EVO-05
Liittynyt
8 Lokakuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

Tdi?? sanoi
9.5" vanteen takia joutuu mankeloimaan takakaaret :seina

Onko kukaan tehnyt kyseistä toimenpidettä?
Jp-autotuningilla 30€ per kaari.

onkohan samanlainen toimen pide kun dasseihin tehään kaarien "rullausta" en ite kyl lähtis niin raiskaamaan omaa autoo ainakaan jos on noin uusi...

Onko kenelläkään tietoa miten tuo tehdään
 

osku

RS -04
Liittynyt
23 Kesäkuu 2005
Sijainti
Uusmaa
Vs: Evoon vanteet?

Olettaisin että kyseessä on tavallinen tapa, jolloin se menee tähän tapaan.

Auton pyörä ilmaan, rengas irti. Renkaan napaan kiiinnitettään semmoinen härveli, nostetaan/lasketaan tunkilla auton akselia, jolloin saadaan sopiva kaarevuus säde laitteeseen. Säädetään laitteeseen sopiva korkeus ja aletaan mankeloida..

Itse rullain on yleensä kumia/muovia. Sellainen lieriö millä sitten rullataan kaaret suuremmaksi. Kuvaa laitteesta en tähän hätään löytänyt.

Jos laitetta osaa käyttää, niin ei pitäisi maalin lähteä eikä mitään muutakaan ikävää tapahtua.

Toki kaikki on mahdollista..
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evoon vanteet?

Joo, unohdit vaan lämmityksen. Peltiä pitää lämmittää mankeloidessa. Itsekin ehkä vien auton tonne JP-Autotuninkiin. Soittelinkin jo Herra Putkoselle asiasta.
 

Tdi??

New Member
Liittynyt
18 Toukokuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

rodney sanoi
Tänään tuli vanteet ja on ne vaan komiat :eek:.Kevättä odotellessa...
Meneppä heti ;D kokeilemaan miten mahtuu ja tule kertomaan se meille.
Ps: mielellään kuvan kera :peukku
 

rodney

New Member
Liittynyt
12 Heinäkuu 2006
Sijainti
Kotka
Vs: Evoon vanteet?

Heti kun saan päätettyä mitkä renkaat hommaan ja millä madalluksella lähdetään liikkeelle niin sitten sovittamaan ja tietysti kuvat esille :peukku.Tollanenkin rengas on kerännyt kehuja mm.Meillä suomessa ,jenkkilässä,briteissä ja ei kyllä ole hinnalla pilattu: http://www.vannetukku.fi/n-3000-p-2062.html
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Evoon vanteet?

Eipä kyllä heti tulisi mieleen laittaa Evoon Nexenin renkaita :nykii

Jos halpisrenkailla haluaa leikkiä niin Hankook R-S2 voisi olla vaihtoehto, sillä on sentään jonkunlaista testimenestystäkin (lue: ei ihan viimeisenä).

Toyo T1S/R on myös outo tapaus. Englannissa rengas arvostetaan todella korkealle mm. Evo ja MR2 porukoissa. Kuitenkaan en ole koskaan nähnyt testiä missä rengas olisi pärjännyt ja lausunnot muualta ovat yleensä vähemmän ylistäviä. Voi olla että tätä on vielä pakko kokeilla itsekin vain sen vuoksi ettei juuri muutakaan ole saatavilla oikeassa koossa.
 

rodney

New Member
Liittynyt
12 Heinäkuu 2006
Sijainti
Kotka
Vs: Evoon vanteet?

Joo en ole vielä mitään rengas valintoja tehnyt.Sattuivat vain silmään kun renkaita etsiskelin.Falken FK-452/Toyo Proxes T1R ovat vahvimmat ehdokkaat.Multa on tulossa myyntiin uuden karheat Dayton D300 Sprintit kokoa 235/45/17.http://www.dayton-eu.com/articles.asp?ID=1712
jos jollain on tarvetta. :peukku
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Evoon vanteet?

Jos itselläni olisi varaa ostaa uusi tai uudehko Evo niin ostaisin sen siksi että nautin ajo-ominaisuuksista ja suorituskyvystä.

Jos vanteetkin vielä ovat kevyet ja kalliit Superleggerat, rengasvalintani löytyisi osastolta Bridgestone (S-03), Michelin (Pilot Sport) yms eikä keskinkertaisista halparenkaista jotka eivät yksinkertaisesti pärjää parhaille tuotteille ominaisuuksiltaan - varsinkaan sateella.

Mutta tämä on siis vain minun mielipiteeni, jokainen laittakoon alle mitä haluaa jos tärkeimpänä kriteerinä on mahdollisimman iso, leveä ja näyttävä vanne jossa on jotain mustaa ja pyöreää päällä ;D

Omakohtaista kokemusta on esim. 712 Kumhoista. Äkkiseltään ihan hyvät ja tukevat ajaa, mutta pitoa ei vaan ole tarpeeksi ja sateella menee kuin kelkka eikä progressiivisuudesta tietoakaan. Radalla sen näkee, ei yksinkertaisesti mitään jakoa paremmille renkaille kuivalla ja sateesta on turha edes puhua.
 

2bad4you

Member
Liittynyt
9 Maaliskuu 2004
Sijainti
Helsinki
Vs: Evoon vanteet?

Jos vanteetkin vielä ovat kevyet ja kalliit Superleggerat, rengasvalintani löytyisi osastolta Bridgestone (S-03), Michelin (Pilot Sport) yms eikä keskinkertaisista halparenkaista jotka eivät yksinkertaisesti pärjää parhaille tuotteille ominaisuuksiltaan - varsinkaan sateella.

Mutta tämä on siis vain minun mielipiteeni, jokainen laittakoon alle mitä haluaa jos tärkeimpänä kriteerinä on mahdollisimman iso, leveä ja näyttävä vanne jossa on jotain mustaa ja pyöreää päällä


Juuri näin 8)
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evoon vanteet?

ast sanoi
Jos itselläni olisi varaa ostaa uusi tai uudehko Evo niin ostaisin sen siksi että nautin ajo-ominaisuuksista ja suorituskyvystä.
Jos vanteetkin vielä ovat kevyet ja kalliit Superleggerat...

Mistäs kohtaa nuo on kalliit? Oisin saanu 17" sarjan 880€. Kyllähän nuo on sieltä melko halvimmasta päästä. Mutta hyvät silti, ei siinä mitään. Itse kyllä kiertäisin kaukaa tietyt "merkkirenkaat", ei niihin kannata sokeasti luottaa ja uskoa. Toyoista en ole kuullut huonoa(itsellä ei kokemusta) ja Falkeneilla olen ajanut paljonkin. Huippurenkaat, ei halpisrenkaat. Myös Pirellin tietyistä malleista hyviä kokemuksia. Kun taas kaverilla meni Bridgestonet ja Dunlopit liian nopeasti huonoon kuntoon. :p
 

osku

RS -04
Liittynyt
23 Kesäkuu 2005
Sijainti
Uusmaa
Vs: Evoon vanteet?

2bad4you sanoi
Jos vanteetkin vielä ovat kevyet Superleggerat

Miksi pitää mennä virran mukana? Joka toisessa laitetussa autossa on leggerat. :p

Sama laittaa vähän erikoisemmat vanteet. Japanin poikien evoista on hyvä aloittaa mallien katsominen. ;)
 

malinen

New Member
Liittynyt
26 Huhtikuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

osku sanoi
Miksi pitää mennä virran mukana? Joka toisessa laitetussa autossa on leggerat. :p

Sama laittaa vähän erikoisemmat vanteet. Japanin poikien evoista on hyvä aloittaa mallien katsominen. ;)

No aivan! Joka toisessa autossa on jotkut Ultraleggerat tai Superleggerat, tullut uusi TSW Venom niistäkin vanteistä.. jokaisella on!

Volk Racing (RAYS), SSR, BBS (race mallisto), Enkei, Gram Lights, Advan jne on kyllä oma valinta.. halpoja ei ole, mutta elämä on :seina
 

rodney

New Member
Liittynyt
12 Heinäkuu 2006
Sijainti
Kotka
Vs: Evoon vanteet?

No johan nyt kun nykyään O.Z:t on TSW:t ja leggerat on venomit.Mulle on ihan sama mitä teidän autoissanne on vanteina/renkaina ja itse henkilö kohtaisesti olen nähnyt 2 Evoa jossa on ollut superleggerat ja niistäkään en kumpaakaan livenä joten ei ainakaan minua haittaa kellä on leggerat ja kellä ei.Täällä päin maailmaa niitä ei ole monia kuten ei evojakaan.Olisin kyllä mielummin ostanut kalliimmat ja harvinaisemmat vanteet hinnaltaan n.2500e+renkaat ,mutta ajattelin sen niin ,että ostan halvemmat vanteet jotka kumminkin ovat kevyet ja hyvät.Kumminkin minulta menee tuo kalliimpien vanteiden summa pellin alle ja kun en ole tehty rahasta niin joutuu tekemään kompromisseja ja tässä kohtaa mielummin laitan "pari" tonnia tekniikkaan rahaa kuin vanteisiin.Eikä ole sitten mitään v*ttuilua/kenenkään ei tarvitse ottaa itteensä ,sillä tämä on vain minun näkökantani asiasta.Ja mitä rengasvalintaan tulee niin kyllä on molemmat Falken/Toyo ihan kunnon renkaita.Nykyiset Daytonit ovat hyvät,aikaisemmin oli Pirellit jotka vetelivät jonkin verran vaikka ei leveyttä ollut kuin 215.Potenzat omistaneena voin sanoa ,että kyllä olivat viimeiset mitä itselle ostan eivät toimineet ainakaan minun käytössäni ja kovaäänisetkin vielä olivat.Mutta katsellaan ja kuunnellaan.. ::)
 

malinen

New Member
Liittynyt
26 Huhtikuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

Henk. koht voi myös suositella ROTA:n valmistamia vanteita, niitä ei vielä kamalasti ole täällä koto-Suomessa.. hinnat eivät päätä huimaa ja painot ovat ne mitä luvataankin (Omat ROTA Boost painoi sen luvatut 9kg mitä orkkis Enkeitkin painaa STI:ssä)

ROTA malleista löytyy myös erikoiskeveitä malleja

http://www.rotawheels.fi

sekä UK:ssa suosittu Ultralite:

http://www.speedimports.net/alusta.htm
 

rodney

New Member
Liittynyt
12 Heinäkuu 2006
Sijainti
Kotka
Vs: Evoon vanteet?

Itse maksoin uusista O.Z:sta 798e joten eivät nuokaan hinnalla ole pilattu ja varmasti ei tarvitse katua..Painoa tuolla 9x18" vanteella on 8,5kg tietenkin pitää ottaa huomioon ,että ei varmaankaan kaikilla vaaoilla saa samaa täysin samaa tulosta,mutta ompahan ainakin suuntaa antava..
 

Dosentti

Member
Liittynyt
20 Joulukuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

Mä laiton tulemaan itselleni Advanin RGII vanteet. Ens kuun alussa sitte näkee miltä näyttää :)
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Evoon vanteet?

Hmm, saisikohan aikaiseksi hommata G-Techin ennen ratapäiviä. Olisi ihan kiva katoa millaisia sivuttaiskiihtyvyyksiä milläkin renkailla saavutetaan - ja samalla pummia vähän kyytiä muutamassa EVO:ssa :)

On muuten tosiaan Superleggeran hinta tippunut, muutama vuosi sitten olivat muistaakseni selvästi kalliimpia.
 

rodney

New Member
Liittynyt
12 Heinäkuu 2006
Sijainti
Kotka
Vs: Evoon vanteet?

Olivat tarjouksessa nuo O.Z:t ovh olis ollut 1298e.Et omasta mielestäni tein ihan hyvä diilin noiden ostamisesta.Säästin kuitenkin 500e. :peukku.Nyt valitaan vanteille väriä 8)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Evoon vanteet?

ast sanoi
Hmm, saisikohan aikaiseksi hommata G-Techin ennen ratapäiviä. Olisi ihan kiva katoa millaisia sivuttaiskiihtyvyyksiä milläkin renkailla saavutetaan - ja samalla pummia vähän kyytiä muutamassa EVO:ssa :)

Löytyy multa ja Tepiltä yhteinen Gtekki pro...saa lainaan varmaa :)
 

wrx sti

Member
Liittynyt
21 Elokuu 2005
Vs: Evoon vanteet?

Tämä vanne pyörii mielessä , kato-racing Tsukuba suht keskipainoinen , 18*9 et33
hinta luokka 1000-1200 eur sarja.
olis tuo Et luku aika lähelle alkuperäistä :peukku


TsukubaRedlineKatoJPEG.jpg


Edit: Kuvan koko
 

Andy´s

EX: Lancer evolution VIII MY05
Liittynyt
31 Joulukuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

ite oon katellu jotai arospeedin pyöriä tai rotan koko on kummiski 8*19" tai 9*19" ja sit auto viel kenttää niin hjyva tulee :peukku
 

ansman

New Member
Liittynyt
25 Elokuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

Aattakkee, aattakkee. Tuossa olisi asialliset vanteet myytävänä mutta kun en ole varma käykö ne Eevan alle. Vanteiden numerot: 114.3 x 5, ET40 ja 18"x8jj. Ymmärtääkseni kaikki muut lukemat menevät autohon mutta ET:stä en osaa sanoa juuta tahi jaata.

Voiko noita käyttää Evo ysissä?
 

malinen

New Member
Liittynyt
26 Huhtikuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

ansman sanoi
Aattakkee, aattakkee. Tuossa olisi asialliset vanteet myytävänä mutta kun en ole varma käykö ne Eevan alle. Vanteiden numerot: 114.3 x 5, ET40 ja 18"x8jj. Ymmärtääkseni kaikki muut lukemat menevät autohon mutta ET:stä en osaa sanoa juuta tahi jaata.

Voiko noita käyttää Evo ysissä?

Vähän huonosti ainakin näyttää ET:n osalta.. EVO IX:ssä se on ET38, pitäisi olla ET38 tai <ET38. Mutta myös vanteen muoto ratkaisee Brembojen takia!
 

ansman

New Member
Liittynyt
25 Elokuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

malinen sanoi
Vähän huonosti ainakin näyttää ET:n osalta.. EVO IX:ssä se on ET38, pitäisi olla ET38 tai <ET38. Mutta myös vanteen muoto ratkaisee Brembojen takia!

Naapurin rengasliikkeessä tuumailivat että pitäisi sopia. Mikäli ei käy suoraan väliin pitää kuulemma laittaa et2 spaceri ja sitten käy. Pitää kokeilla niin asia selviää.
 

ansman

New Member
Liittynyt
25 Elokuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

Vanneasiat selvitetty. Kyseisessä Sparcon 10-puolaisessa vanteessa tarvitaan 3 millin spacerit(á 5EUR) eteen että vanne käy yksiin jarrujen kanssa.

www.bridgestone.no/produkt/hjulkat/bilder/felger/store/18sparco10.jpg

Lisätään vielä tähän saagaan se että vanne keskittyy spacerin kanssa ilman ongelmia koska pyörännapa tulee riittävästi esille. Eikun gummeja tilaamaan(BFGoodrich G-Force Profilerit 235/40/18 hankittu).
 

Tdi??

New Member
Liittynyt
18 Toukokuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

No niin muut evojen omistajat 8)

Kertokaa millaisiavanteita on tulossa kesäksi??
Siis 17-20" 7-10"(leveys)
 

Korsu

- Lancer Evo VIII -
Liittynyt
4 Helmikuu 2007
Sijainti
Raisio
Vs: Evoon vanteet?

Tuollaiset olis itse tarkoitus hankkia:
http://www.ultralitewheels.com/images/products/nur_black.jpg

Eli UltraLite Wheels WP-755-NUR ja kokona 18"x8.5"

Tossapa vielä evossa kiinnikkin tuollaiset, ovat ihan fiksun näköiset ja mikä parasta...fiksun hintaiset :peukku
http://www.ultralitewheels.com/images/products/customers/EVO-a-WP-755.jpg
http://www.ultralitewheels.com/images/products/customers/EVO-WP-755.jpg
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evoon vanteet?

Tdi?? sanoi
No niin muut evojen omistajat 8)

Kertokaa millaisiavanteita on tulossa kesäksi??
Siis 17-20" 7-10"(leveys)

Voi ku tietäskin, kukaan ei uskalla myydä vanteita "varmalla" sopivuudella. :p 19" ois tarkotus laittaa, mutta leveys ja ET askarruttaa. Mikä mahtuu ja mikä ei. Vakioita paljoa leveämmät sinne ei mene, jos meinaa madaltaa vähänkin reilummin. :(
 

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Vs: Evoon vanteet?

Nää on just näitä kysymyksiä, mitä aina jankataan ja näistä kinastellaan. Mulla on ollu joka autossa isot nakit ja olen ajanut jonkin verran autoilla, missä on ollu isompia valsseja kuin tehdas on suunnitellut, enkä huomaa juurikaan eroa. Tottakai se vaikuttaa kiihtyvyyteen, jos massaa on enemmän. mutta itse ajettavuuteen sillä on ihan älyttömän pieni vaikutus. Monissa autoissa jopa joiltain osin parantaa sitä. ;) Mulle ainakin tulee normikäyttöön "isot" alut ja ratasetti erikseen.
 

malinen

New Member
Liittynyt
26 Huhtikuu 2006
Vs: Evoon vanteet?

Peke sanoi
Nää on just näitä kysymyksiä, mitä aina jankataan ja näistä kinastellaan. Mulla on ollu joka autossa isot nakit ja olen ajanut jonkin verran autoilla, missä on ollu isompia valsseja kuin tehdas on suunnitellut, enkä huomaa juurikaan eroa. Tottakai se vaikuttaa kiihtyvyyteen, jos massaa on enemmän. mutta itse ajettavuuteen sillä on ihan älyttömän pieni vaikutus. Monissa autoissa jopa joiltain osin parantaa sitä. ;) Mulle ainakin tulee normikäyttöön "isot" alut ja ratasetti erikseen.

No jos lukee ihan virallisia kirjoja asiasta miten alustaa on tarkoitus OIKEASTI säätää oikein kadulle/radalle jne (multa löytyy esim. sellainen )niin kyllä siellä mainitaan, että painavilla (liikaa jousittamatonta massaa) vanteilla on yksi parhaimpia mahdollisuuksia pilata minkä tahansa auton ajokäytös. Auton jousitus on kuitenkin säädetty pääasiallisesti käytettäväksi 17" vanteilla!
 

wrx sti

Member
Liittynyt
21 Elokuu 2005
Vs: Evoon vanteet?

Tdi?? sanoi
No niin muut evojen omistajat 8)

Kertokaa millaisiavanteita on tulossa kesäksi??
Siis 17-20" 7-10"(leveys)

Jaa`a kaksi vaihtoehtoo jäljellä , vaan meinaa olla päättämis vaikeuksia värin ja mallin suhteen, joka passais valkoiseen evoon.

Rota boost 18*9 ,ja toinen rota SVN 18*9 ,joka tapauksessa näistä tulee jompikumpi..... ehdotuksia...!

BOOST /GOLD saa myös FULL ROAYL BRONZE
http://www.subydude.com/subyslideshow/d/16169-1/IMG_4457.JPG

Rota SVN /Full Roayl Bronze

http://www.subydude.com/subyslideshow/d/16354-1/rota_svn_frsb_01.JPG

Hyper Black

http://www.subydude.com/subyslideshow/d/16366-1/rota_svn_hb_02.JPG


EDIT: vähän rajotusta kuvien koolle, muokkasin vähän... toivomus : max koko jtn 120x95 tms kokoa
kuvan saa pienennettyä [*** width=48 height=48]http://jokusaitti/jokufilu.gif[/img] ***=img


EDIT :jaha muokkasin sit lisää;;noista pikkukuvista mitään NÄÄ ???
 

jala

WRX
Liittynyt
25 Elokuu 2005
Vs: Evoon vanteet?

Laita mustat, kuitenkin siinä on kohta hiilarikonepelti niin käy sitten yhteen hyvin :)
 
Ylös Bottom