Evosta korisarja -96 Lanceriin?

Mikez

Eclipse GS
Club Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2006
Sijainti
Jyväskylä
Mulla on ollut tuollainen -96 Lancer GL puolisen vuotta, on alkanut tehdä mieli pientä kasvojen kohotusta sille. Ajattelin että jonkun Evon korisarja voisi passata siihen suoraan, minkä Evon (tai jonkin yhteensopivan muun automerkin) osia siihen kannattaisi etsiä? Kauheasti en haluaisi niistä maksaa... Auto on kyllä ihan siistin näköinen, ei ole vanhan näköinen. Saisi parannettua ilmettä helposti. Mihinkään extremeen en lähde...
 
Jos halvalla haluat päästä, niin unohda koko juttu.. Tai sitten teet itse..
Mulla olisi myynnissä EVO 6 etupuskuri, siinä hyvä alku.
 
Evo 3 korisarjaahan noihin cb#a malleihin on porukka lyönyt kiinni. Lasikuitukopioita lähinnä kun nuo alkuperäiset tuppaavat maksamaan paljon tai oikeastaan vielä enemmän.


[edit] Sorry, samat silmät kesät talvet... uudempaahan tuo on :-[
 
Mut onko tuo Mikezin auto sitä uudempaa korimallia (96-->)? Tosin sais varmaan siihenkin noi evo3 osat sovitettua...
 
Tossa uudemmassa korimallissa hankaloittaa porojektia erilainen raideleveys. Evossa on tyystin erilaiset lokasiivet ja evon osilla renkaat jäävät turhan syvälle.
 
Valmis EVO6 sarja on olemassa, mutta sen saatavuus voi olla vähän heikko. Ainoa syy miksi emme ole sitä itse ottaneet valikoimiimme on valmistajan vaatima minimimäärä, joka on Suomen markkinoilla kohtuuttoman suuri.

Mahdollisuuksien mukaan otamme kyllä tämänkin sarjan valikoimiimme tulevaisuudessa.
 
Vesku sanoi
Jos halvalla haluat päästä, niin unohda koko juttu.. Tai sitten teet itse..
Mulla olisi myynnissä EVO 6 etupuskuri, siinä hyvä alku.
Onko tietoa sopiiko kyseinen puskuri Lanceriini? Paljonko hintaa? (veikkaisin kuitenkin että paljon...)

Löytyyköhän hyviä neuvoja / aloittelijan oppaita tai linkkejä osien tekemiseen itse lasikuidusta?
 
Mikez sanoi
Vesku sanoi
Jos halvalla haluat päästä, niin unohda koko juttu.. Tai sitten teet itse..
Mulla olisi myynnissä EVO 6 etupuskuri, siinä hyvä alku.
Onko tietoa sopiiko kyseinen puskuri Lanceriini? Paljonko hintaa? (veikkaisin kuitenkin että paljon...)

Löytyyköhän hyviä neuvoja / aloittelijan oppaita tai linkkejä osien tekemiseen itse lasikuidusta?

Mä istutin kyseisen puskurin Carismaan..
Lanceriin sopii, mutta joutuu muokkaamaan siihenkin vähän..
Etulokarit joutuu levittämään n.4cm per puoli. sit helmat ja takapuskuri, eli koko korisarjan joutuu tekemään jos haluaa näyttävän..
 
Takaisin
Ylös Bottom