Fix it Pro - maalipinnan ihmekorjaustussi

JaakkoZZ

New Member
Liittynyt
11 Huhtikuu 2011
olettekos käyttäneet k.o maalipinnan ihmekorjaajaa ? Tilasin pari huutonetistä ja ajattelin kokeilla. Käyttiksissä sanotaan et alin käyttölämpötila 15c mutta ja kuivatus auringonvalossa...lienevätköhän nuo kuinka ehdottomia ? Kuinkas Lämmin autotalli toimisi ? Olen joskus huonolla menestyksellä paikkamaalannut muutamaa kohtaa sävytetyllä spraypurkilla ja spraylakalla joita levitin molempia peräjälkeen naarmuun pienellä "penssellillä"...uskaltaiskohan kokeilla niihinkin, jäi se lakka ja väri hieman koholle ja näkyviin muusta pinnasta...harmittaa. Kokemuksia kellään ? Hyviä vinkkejä tms...
 

200

New Member
Liittynyt
26 Elokuu 2004
Vs: Fix it Pro - maalipinnan ihmekorjaustussi

Kaverilla on meikkausfirma. tilasi jostain ulkomailta useamman kynän kokeiluun. Ainankaan niillä ei kuulemma tee mitään. Voihan noita olla erilaatuisia, mutta kyllähän noi kauppakanava vehkeet aina epäillytää.
Voithan sinä antaa lisälämpöä vaikka hiustenkuivaajalla.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Fix it Pro - maalipinnan ihmekorjaustussi

Ihan normaalia 1K lakkaa huopakynän muodossa. Ihan samalla tavalla toimii kun se sun vanha kynsilakkapurkkis, ja yhtä silmiinpistäväksi jää lopputulos. Naarmu olisi todennäköisesti huomaamattomampi. Eli ota vaikka urakkahalogeeni viereen "lämmittimeksi" niin toimaa. Kerro toki kokeiltuasi jos olen väärässä :)
 

Hablu

Member
Club Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2009
Sijainti
Hamina
Vs: Fix it Pro - maalipinnan ihmekorjaustussi

Kokeiltu,toimii joten kuten lakkavaurioihin mut ei kunnolla.
Syvempiin ei toimi..yhtään

PS.tilasin maailmalta euron kappale
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Fix it Pro - maalipinnan ihmekorjaustussi

Olen mielestäni nähnyt joskus sen mainoksen tuosta ihmekynästä.

Siinä mainoksessahan vetästään avaimella syvät naarmut oveen ja sitten se maagisesti häviää kun tussilla vetelee yli siitä.

Missähän tuon mainonnan raja kulkee, jos oikeasti toiminta on tuota tasoa minkä Hablu mainitsi. :D
 

Hablu

Member
Club Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2009
Sijainti
Hamina
Vs: Fix it Pro - maalipinnan ihmekorjaustussi

Olikohan se uusimmassa tekniikan maailmassa on testattu tämä ihmekynä
 
Ylös Bottom