Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Tykkäykset
2
Sijainti
Lappeenranta
#2
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Detaljien sinisellä korostamisen kanssa kannattaa olla ehkä hieman säästeliäämpi, jos se menee yli niin näyttää helposti törkeältä. (Omasta mielestäni se raja on tässä jo hieman ylitetty, mutta jos omistaja tykkää niin samapa tuo.) Plasti dipilläkö nuo "maalasit", vai onko ihan oikeasti maalattu spraylla tms? Pakoputken päiden sijaan kannattaa harkita josko vaihtaisi koko takapöntön. Ei kustanna kauhean paljoa ja äänetkin saisi samalla kuntoon... Ja tämä sitten EI tarkoittanut sitä että sinne on tungettava mikään 5" hormilla varustettu fartcan, vaan ihan jokin sivistynyt mutta kuitenkin karvan verran mureamman kuuloinen vaimennin. Simonsin valikoimista tms löytynee sopiva kohtuuhintaan.

Ennen helmoja ja spoilereita satsaisin myös vähintäänkin kohtalaisiin vanteisiin (17" tai 16" jos haluaa säilyttää mukavuutta), sillä helmalevikesarjalla varustettu auto med pölykapselit on varsin huvittava ilmestys. (En tietysti tiedä millaiset vanteet sinulla jo on, koska ulkokuvia ei ole vielä nähty.)

Tuon mitsun merkin kyllä poistaisin tuosta ratista, ei pahalla mutta on oikeasti ruma. :)
 
Liittynyt
8 Huhtikuu 2013
Tykkäykset
0
#3
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

DaJackal sanoi
Detaljien sinisellä korostamisen kanssa kannattaa olla ehkä hieman säästeliäämpi, jos se menee yli niin näyttää helposti törkeältä. (Omasta mielestäni se raja on tässä jo hieman ylitetty, mutta jos omistaja tykkää niin samapa tuo.) Plasti dipilläkö nuo "maalasit", vai onko ihan oikeasti maalattu spraylla tms? Pakoputken päiden sijaan kannattaa harkita josko vaihtaisi koko takapöntön. Ei kustanna kauhean paljoa ja äänetkin saisi samalla kuntoon... Ja tämä sitten EI tarkoittanut sitä että sinne on tungettava mikään 5" hormilla varustettu fartcan, vaan ihan jokin sivistynyt mutta kuitenkin karvan verran mureamman kuuloinen vaimennin. Simonsin valikoimista tms löytynee sopiva kohtuuhintaan.

Ennen helmoja ja spoilereita satsaisin myös vähintäänkin kohtalaisiin vanteisiin (17" tai 16" jos haluaa säilyttää mukavuutta), sillä helmalevikesarjalla varustettu auto med pölykapselit on varsin huvittava ilmestys. (En tietysti tiedä millaiset vanteet sinulla jo on, koska ulkokuvia ei ole vielä nähty.)

Tuon mitsun merkin kyllä poistaisin tuosta ratista, ei pahalla mutta on oikeasti ruma. :)
Kiitos paljon palautteesta! Paljon on tullut hyvääkin palautetta tosta sinimustasta tyylistä, jotkut tykkää jotkut ei, mutta mitkä kohat menee sinisyydessäsun mielestä yli niin voin harkita asian korjaamista ? :) Ihan spraylla on maalattu kaikki nuo diittailit. Ja joo tuon takapöntön kyllä voisi oikeasti vaihtaa kokonaan. Ja vanteista tulee sitten kuvaa myöhemmin ulkokuvien kera!

Ja hei, ei kai tuo mitsumerkki ratissa oikeasti niin pahalta näytä!! :D
 

Blizzard^

tasan ei mee nallekarkit...=)
Liittynyt
16 Joulukuu 2005
Tykkäykset
0
Sijainti
Vihti
#4
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Eise merkki pahalta näytä, hirveältä olis oikeampi sana. ;) samaten tuosta sinisestä voisin sanoa että mopo karannut ja pahasti, ehkä jollain tausta kuvioinnilla tuosta voisi saada siedettävämmän mutta nyt tulee ensimmäisenä purkka automaatti mieleen. MUTTA tämä on ainoastaan yksi mielipide ja omasi se ratkaisee miltä haluat autosi näyttävän. :peukku
 
K

kirppu1990

Guest
#5
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

olen sanaton.. ajattelitko maalata teräsmiehen konepeltiin? :) värit sopisi ainakin :peukku
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Tykkäykset
142
#6
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

kirppu1990 sanoi
olen sanaton.. ajattelitko maalata teräsmiehen konepeltiin? :) värit sopisi ainakin :peukku
Sit voisitte ajella yhessä auringon laskuun. Hello kitty ja Teris...
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Tykkäykset
2
Sijainti
Lappeenranta
#8
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

kirppu1990 sanoi
kyllä! :driver sitä mie tässä vähän hainkin :-* ;D
Onko tämä Carisma siis ensimmäinen mitsu millä edes jonkinlaisten todisteiden mukaan voisi saada naisia? :eek: Evomiehet hei, te ootte tehneet NIIN väärän valinnan... ;D

Takaisin aiheeseen: Kyllä tuo vaihdekepin nuppi ja harkinnassa oleva käkkärikahva menevät sinisinä hyvin, ratinpäällys ja jakkaraverhoilutkin ehkä vielä... Mutta jotain näissä on liikaa:

-Tuuletinritilät
-Ovenkahvat
-Katon kauhukahvat
-Hanskalokeron kahva <- erityisesti tämä näyttää omaan silmään pahalta.

Älä nyt muiden mielipiteen perusteella ryntää samantien sutimaan niitä muuhun väriin, mutta jätä ajatus mieleen muhimaan. Mutta se merkki siitä ratista pois mieluiten heti prkl ;D

Yleisesti: älä pyri siirtämään lähimmän Motonetin koko tuninkivalikoimaa autoosi, vaan lähde liikkeelle perusasioista ja pikku hiljaa miettien. Itse säästin aikanaan jonkinmoisen summan ihan sen ansiosta että ei heti kortin saaneena ollut paljoa rahaa mitä laittaa autoon. Myöhemmin sitten on kiitellyt itseään silloisesta p**saukisuudesta kun jäi tekemättä moni muutos mikä olisi nykään ajatellen kaduttanut. :) Sanonta "less is more" on erityisen totta kun liikutaan näissä ei-showautobudjeteissa.

Ehdotuksia tuleviksi muutoksiksi/syventymiskohteiksi:

-Laadukas vapaavirtaussuodatin, PANEELImallinen sellainen. Vaikkapa K&N tms. Niistä pyöreämmistä filsuista ei ole Mitsuissa juuri hyötyä, sekoittavat vain ilmamääräanturin (MAF) toiminnan ja huonolaatuiset päästävät kaiken sammakkoa pienemmän läpi, etenkin huonosti asennettuna. Paneelifilsu taas sopii suoraan orkkisboksiin, tuo hyvällä tuurilla hevosvoiman tai kaksi ja säästää tulevaisuudessa kun ei tarvitse ostaa uutta suodatinta, pesee vain.
-Auton pitäminen siistinä niin sisäisesti kuin ulkoisesti. En millään muotoa vihjaa autosi olevan siivottomassa kunnossa, mutta sillä on valtava merkitys auton yleisilmeeseen jos sisätilat on pyyhitty pölystä, imuroitu kunnolla ja paneelit hoidettu asianmukaisilla tuotteilla. Ja siisti maalipinta missä on kunnon vaha pinnassa herättää ainakin itsessäni ihailua aina, oli kyseessä sitten vaikka volkkari. ;D "Autot vahaan!"-topicista löytyy paljon hyviä vinkkejä ja tietoa tähän puuhaan.
-Jo vakiohelmojen maalaus korin väriin voisi tuoda paljon siistimpää ilmettä. Ulkokuvia odotellessa...
-Näistä perinteisemmistä tuninkeista kannattaa harkita maltillisesti madaltavaa alustasarjaa (huom! mieluusti uusille iskareille!) ja poikittaistukea konehuoneeseen. Ainakin jälkimmäinen auttaa huomattavasti isompien vanteiden & renkaiden jossain määrin mukanaan tuomaan vetelyyn ja tukevoittaa auton käytöstä muutenkin. Vähätehoisemman auton kohdalla ajonautinnon parantaminen kun tuppaa olemaan kustannustehokkainta aloittaa alustasta, tällöin vähätehoisempikin kippo saa mutkissa kuskin suun hymyyn. :)
-Viimeeksi muttei vähäisimmäksi: KLUBIN JÄSENEKSI HOPHOP! 15€ sijoitukselle saa erinomaisesti vastinetta. ;)

Ja täytyy nyt vielä loppuun kehaista että kyllä tuo oviverhoilujen mustaksi maalaaminen oli huomattava parannus oikeaan suuntaan.
 
A

adastra

Guest
#9
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Dear God.
Onpa sinistä :D Ei ole minun makuun, mutta mähän tunnetusti en tuunaa ollenkaan.
 
Liittynyt
8 Huhtikuu 2013
Tykkäykset
0
#10
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

DaJackal sanoi
Onko tämä Carisma siis ensimmäinen mitsu millä edes jonkinlaisten todisteiden mukaan voisi saada naisia? :eek: Evomiehet hei, te ootte tehneet NIIN väärän valinnan... ;D

Takaisin aiheeseen: Kyllä tuo vaihdekepin nuppi ja harkinnassa oleva käkkärikahva menevät sinisinä hyvin, ratinpäällys ja jakkaraverhoilutkin ehkä vielä... Mutta jotain näissä on liikaa:

-Tuuletinritilät
-Ovenkahvat
-Katon kauhukahvat
-Hanskalokeron kahva <- erityisesti tämä näyttää omaan silmään pahalta.

Älä nyt muiden mielipiteen perusteella ryntää samantien sutimaan niitä muuhun väriin, mutta jätä ajatus mieleen muhimaan. Mutta se merkki siitä ratista pois mieluiten heti prkl ;D

Yleisesti: älä pyri siirtämään lähimmän Motonetin koko tuninkivalikoimaa autoosi, vaan lähde liikkeelle perusasioista ja pikku hiljaa miettien. Itse säästin aikanaan jonkinmoisen summan ihan sen ansiosta että ei heti kortin saaneena ollut paljoa rahaa mitä laittaa autoon. Myöhemmin sitten on kiitellyt itseään silloisesta p**saukisuudesta kun jäi tekemättä moni muutos mikä olisi nykään ajatellen kaduttanut. :) Sanonta "less is more" on erityisen totta kun liikutaan näissä ei-showautobudjeteissa.

Ehdotuksia tuleviksi muutoksiksi/syventymiskohteiksi:

-Laadukas vapaavirtaussuodatin, PANEELImallinen sellainen. Vaikkapa K&N tms. Niistä pyöreämmistä filsuista ei ole Mitsuissa juuri hyötyä, sekoittavat vain ilmamääräanturin (MAF) toiminnan ja huonolaatuiset päästävät kaiken sammakkoa pienemmän läpi, etenkin huonosti asennettuna. Paneelifilsu taas sopii suoraan orkkisboksiin, tuo hyvällä tuurilla hevosvoiman tai kaksi ja säästää tulevaisuudessa kun ei tarvitse ostaa uutta suodatinta, pesee vain.
-Auton pitäminen siistinä niin sisäisesti kuin ulkoisesti. En millään muotoa vihjaa autosi olevan siivottomassa kunnossa, mutta sillä on valtava merkitys auton yleisilmeeseen jos sisätilat on pyyhitty pölystä, imuroitu kunnolla ja paneelit hoidettu asianmukaisilla tuotteilla. Ja siisti maalipinta missä on kunnon vaha pinnassa herättää ainakin itsessäni ihailua aina, oli kyseessä sitten vaikka volkkari. ;D "Autot vahaan!"-topicista löytyy paljon hyviä vinkkejä ja tietoa tähän puuhaan.
-Jo vakiohelmojen maalaus korin väriin voisi tuoda paljon siistimpää ilmettä. Ulkokuvia odotellessa...
-Näistä perinteisemmistä tuninkeista kannattaa harkita maltillisesti madaltavaa alustasarjaa (huom! mieluusti uusille iskareille!) ja poikittaistukea konehuoneeseen. Ainakin jälkimmäinen auttaa huomattavasti isompien vanteiden & renkaiden jossain määrin mukanaan tuomaan vetelyyn ja tukevoittaa auton käytöstä muutenkin. Vähätehoisemman auton kohdalla ajonautinnon parantaminen kun tuppaa olemaan kustannustehokkainta aloittaa alustasta, tällöin vähätehoisempikin kippo saa mutkissa kuskin suun hymyyn. :)
-Viimeeksi muttei vähäisimmäksi: KLUBIN JÄSENEKSI HOPHOP! 15€ sijoitukselle saa erinomaisesti vastinetta. ;)

Ja täytyy nyt vielä loppuun kehaista että kyllä tuo oviverhoilujen mustaksi maalaaminen oli huomattava parannus oikeaan suuntaan.
Hei kiitti paljon! Ja joo lisään tähän sen verran että tää on tosiaan eka vehe mitä oon tuunaillu, joten tää koko auto on lähinnä harjotuskappale jotta vastaisuudessa ollaan sitten viisaampia ! :D

Ja joo kipossa on jo madallussarja & vapaavirtaussuodatin! Napsin niitä ulkokuvia tässä kun kerkeen ;)
 
Liittynyt
8 Huhtikuu 2013
Tykkäykset
0
#11
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Mielipiteitä ihmisiltä tosta ratinsuojuksesta? Tai ratinsuojuksista ylipäätään? Omaan silmään ihan hyvältä näyttää, mutta oma silmäni on varsin kokematon. :(
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Tykkäykset
1
Sijainti
Tammisaari
#12
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Foxford sanoi
Omaan silmään ihan hyvältä näyttää, mutta oma silmäni on varsin kokematon. :(
Tämä se on oleellisinta, ei kenenkään muun mielipiteellä, ajan myötä sulla maku muuttuu ja kehittyy :peukku

Sinällään noi ratinsuojukset on kyllä aika syvältä, omissani ei ole ollut eikä tule ikipäivänä noita, nehän jo näyttääkin jo epämukaviltakin ???

Jos siinä kerran alustasarja jo on niin seuraavaksi jotkut asialliset vanteet. Helmat korinvärisiksi ja samassa tuossa yhdessä kuvassa näyttäis olevan hiukkasen ruostetta helman alla niin ne pois. Jos jotain lasintummennusta niin semmoset sopivan tummat että voit tummentaa myös etulasit samanvärisiksi (ei siis juurikaan tummennusta mut sen verran et on :) ) Valoihin esim. X-Lamin kalvot, merkit takaluukusta pois. Mites siinä ovenkahvat ja ulkopeilit on? Jos mustat niin korinvärisiksi nekin.

Sisältähän tuo on aika silmiinpistävä nyt (Jollain sairaalla tavalla iha mielenkiintoinenkin :D ), ehkä aavistus rajoitusta tuohon värinkäyttöön mutta muutenhan tuo on selvä suunta :) Ratteja saa edukkaasti esim. Momon tms. joissa myös löytyy värejä, mieluummin semmonen ja paiskaat ton alkup. ratin suojineen jorpakkoon :)

Penkinpäällisetkin on vähän niin ja näin, alkuperäinenkin on paljon parempi ku huonosti istuva yleismallin päällys.

Tuossa nyt mun mietteitä, mut niinku sanoin alussa niin sun oma mielipide on se ainoa oikea, kokeilemalla oppii ja harjaantuu :peukku jatka samaa rataa vaan :)
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Tykkäykset
5
Sijainti
Polvijärvi
#13
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa


JaniTn kanssa samaa mieltä hommasta "Tämä se on oleellisinta, ei kenenkään muun mielipiteellä, ajan myötä sulla maku muuttuu ja kehittyy"
mun mielipide on että ehkä ihan hiukan liian räikee, mutta mielenkiintoinen :peukku



mähän en ole ikinä mitään näyttävää saanut aikaan, itekin aloitin sinisellä:
http://www.netikka.net/jounisralliart/Muistot/photos/sisa.html

ihme etä noi kuvat tuolla on vielä olemassa ;D netikan yhteyttä ei ole kymmeneen vuoteen ollut :D
 
Liittynyt
8 Huhtikuu 2013
Tykkäykset
0
#14
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Oon tässä just katellu noita nahkapenkinpäällyysiä itseasiassa! Ja en sit tiiä miten tuo ratinvaihon kanssa kun tuossahan on tuo airbag, että pitääkö sitä sitten muutoskatsastaa vai saako ylipäätänsä airbagillisen ratin tilalle vaihtaa airbagittoman ratin? :eek: Ja itseasiassa toi ratinsuojus on ihan hyvä kun saa vähän otetta tosta ratista, kun tuntuu että toi ratti on muuten niin ohut ja liukas että ei meinaa käsi oikein pitää!

Ideoita mistä sais hyviä penkinpäällysiä? Onnistuin jo polttamaan pelkääjän paikalle olevaan istuinsuojaan kuumailmapuhaltimella reiän.. :D
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Tykkäykset
142
#15
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Jos kyseistä mallia on saanut ilman bägiä ni sit saa vaihtaa. On nuita hienoja ratteja bägilläkin. Vinyyli sprayllä tai nahanhoitoaineella koittaa ehostaa alkuperäistä rattia riippuen sen materiaalista. Varmaan jostain purkuautosta vois löytyä parempi kuntoinen siihen tilalle.
 

Blizzard^

tasan ei mee nallekarkit...=)
Liittynyt
16 Joulukuu 2005
Tykkäykset
0
Sijainti
Vihti
#16
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

jos haluat hyvät penkin päälliset niin marssit verhoomoon ja kysyt päivän hinnan. unohda suosiolla nuo kus*set (honkkari,mätänet,biltema jne) päälle vedettävät kortsut joista ei saa hyvännäkösiä edes päähän lyömällä. ;)
tai sitten olikos nyt nick Gardelfelt tai jotain sinneppäin, ja sieltä kurkit orkkikseen maalausniksejä. :peukku
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Tykkäykset
2
Sijainti
Lappeenranta
#17
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Foxford sanoi
Oon tässä just katellu noita nahkapenkinpäällyysiä itseasiassa! Ja en sit tiiä miten tuo ratinvaihon kanssa kun tuossahan on tuo airbag, että pitääkö sitä sitten muutoskatsastaa vai saako ylipäätänsä airbagillisen ratin tilalle vaihtaa airbagittoman ratin? :eek: Ja itseasiassa toi ratinsuojus on ihan hyvä kun saa vähän otetta tosta ratista, kun tuntuu että toi ratti on muuten niin ohut ja liukas että ei meinaa käsi oikein pitää!

Ideoita mistä sais hyviä penkinpäällysiä? Onnistuin jo polttamaan pelkääjän paikalle olevaan istuinsuojaan kuumailmapuhaltimella reiän.. :D
Onko niissä orkkispenkeissä joku vikana? Laitahan kuva niin nähdään. Samaa mieltä, että ei noilla yleismallin kortongeilla mitään siistiä saa vaan verhoomolla pitää teettää jos hyvät haluaa. Jos ongelmana on vain orkkisverhoilun törkeän näköinen kuviointi (mitsuissa on ollut hieman tätä vikaa ;D) niin ne orkkisverhoilut saattaa pystyä värjäämään mustaksi. En tosin tiedä millainen projekti on tehdä.

Jotkut noista ratinsuojuksista tykkää juurikin tuosta syystä kun tulee vähän paksumpi kehä. Itsekään en näe niissä mitään pahaa, jos vain suojus on kunnolla kiinni ettei se jää käteen kesken ajelun (tai edes heilu häiritsevästi). Muistelen että Carismaa ei ole saanut ilman bägejä joten bägillistä rattia pitäisi katsella tilalle jos vaihtohommiin ryhtyy.
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Tykkäykset
1
Sijainti
Tammisaari
#18
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Hmm... Mihis sitä bägillistä rattia tarvii muuten ku katsastukseen? Ratinvaihto muutaman minuutin homma kerran vuoteen ei oo paha... :peukku
 
Liittynyt
8 Huhtikuu 2013
Tykkäykset
0
#19
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

DaJackal sanoi
Onko niissä orkkispenkeissä joku vikana? Laitahan kuva niin nähdään. Samaa mieltä, että ei noilla yleismallin kortongeilla mitään siistiä saa vaan verhoomolla pitää teettää jos hyvät haluaa. Jos ongelmana on vain orkkisverhoilun törkeän näköinen kuviointi (mitsuissa on ollut hieman tätä vikaa ;D) niin ne orkkisverhoilut saattaa pystyä värjäämään mustaksi. En tosin tiedä millainen projekti on tehdä.

Jotkut noista ratinsuojuksista tykkää juurikin tuosta syystä kun tulee vähän paksumpi kehä. Itsekään en näe niissä mitään pahaa, jos vain suojus on kunnolla kiinni ettei se jää käteen kesken ajelun (tai edes heilu häiritsevästi). Muistelen että Carismaa ei ole saanut ilman bägejä joten bägillistä rattia pitäisi katsella tilalle jos vaihtohommiin ryhtyy.
No siis suoraansanottuna, ne penkit on ihan kauheen näköset. Olisivatpa edes olleet vaikka mustat alunperin niin ei tarviis päällysiä. Mut siis ne on ihan sietämättömän hirveet jos siinä ei oo mitään päällä :D sellaset violetti-mustat ne alunperin oli á la salmiakkiruutukuvio. Ohjeita penkkien verhoilun maalaukseen? anyone? :D

En tosiaan löytänyt tuota Gardelfelt tyyppiä oO

edit: täytyy vielä lisätä että jos noi oviverhoilutkin oon saanu melko mustaks, niin miksei penkkejäkin?
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Tykkäykset
2
Sijainti
Lappeenranta
#20
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Foxford sanoi
No siis suoraansanottuna, ne penkit on ihan kauheen näköset. Olisivatpa edes olleet vaikka mustat alunperin niin ei tarviis päällysiä. Mut siis ne on ihan sietämättömän hirveet jos siinä ei oo mitään päällä :D sellaset violetti-mustat ne alunperin oli á la salmiakkiruutukuvio. Ohjeita penkkien verhoilun maalaukseen? anyone? :D

En tosiaan löytänyt tuota Gardelfelt tyyppiä oO

edit: täytyy vielä lisätä että jos noi oviverhoilutkin oon saanu melko mustaks, niin miksei penkkejäkin?
Tähän varmaan oli Blizzardilla tarkoitus viitata. ;) Ja kyllähän ne penkit saa varmasti mustaksi, se on vain eri asia miten hyvin kestävät kulutusta. Noilla penkeillä kun kuitenkin istutaan aika usein, oviverhoiluihin ei sellaista kulutusta kohdistu. Garveldethilla oli kuitenkin onnistunut ilmeisesti hyvin, joten ei muuta kuin sieltä kyselemään vinkkejä! Jos ne on jo nyt ihan hirveän näköiset niin ei kai siinä paljoa voi menettääkään? :D

P.S. Ja edelleenkin, jäseneksi liittymään marsmars. Jäsenyyteen liittyy myös muutamia rahallisia etuja autotarvikeliikkeistä, ainakin omalla kohdalla olen jo näidenkin puolesta vielä plussalla. ;)
 

Blizzard^

tasan ei mee nallekarkit...=)
Liittynyt
16 Joulukuu 2005
Tykkäykset
0
Sijainti
Vihti
#21
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

DaJackal sanoi
Tähän varmaan oli Blizzardilla tarkoitus viitata. ;)
no ei toi nicki paljoa heittänyt. :peukku
jäsenyys no joo.. maku asia sano koira kun muniaan nuoli. ;D

EDIT: ja se mitsun merkki siitä ratista.. revi se jo helvettiin. :p
mikä noihin valoajatuksiin niin 90% vastaan tulleista niskatuki valaisuista näyttää todella tökeröltä. mieluummin vaihdat kirkkaat ledit sisäpolttimoiksi ja vaikka kevyesti sävytät niitä kupuja mieleiseen väriin.
 

Jouni_K

Active Member
Moderaattori
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Tykkäykset
2
Sijainti
Klaukkala
#22
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Jani T sanoi
Hmm... Mihis sitä bägillistä rattia tarvii muuten ku katsastukseen? Ratinvaihto muutaman minuutin homma kerran vuoteen ei oo paha... :peukku
Eihän tuo hommana paha ole, mutta ainakin GTO:ssa vaatisi tähän päälle käynnin Deltalla nollaamassa SRS-valo. 80 €, kiitos :seina (ainakin viime keväänä kun rekisteröintikatsastusta varten tuon jouduin tekemään). Joten omatkin pohdinnat ratin suhteen suuntaavat joko bagilliseen rattiin tai sitten nykyisen ehostamiseen jollain tavalla.
 
Liittynyt
8 Huhtikuu 2013
Tykkäykset
0
#23
Vs: Foxfordin Carisma tyyninkiä sisältä ja ulkoa

Kuvat ulkoa mutta valitettavasti kännykän kameralla otettu :D!




Tosiaan ovenkahvojen maalaus ois ensviikolla joten wish me luck D;

Ja todennäköisesti auto on menossa myyntiin lähiaikoina kunhan sisustan saa korjattua taas ja poppivehkeet toimimaan & ulko-ovikahvat maalattua
 
Ylös Bottom