Galant 2.0GTI => Turbo VR4

M

mitsumannen

Guest
Onkos joku muuttanut Mitsu Galant 2.0GTI 4x4 16v:tä turbolle? Kuulemma on mahdollista?
Huhuja likkuu että Oulun tuntumassa ois rakenneltu joku sellane,kun Oulussa oli penkissä repassu yli 350hv:n.
 
tääl klubis o montakin noita jo :)
jannut kertokoot itse lisää ...

hae kohtaaan laitat hakusanaksi vr4 tms ni pääset jo oikeille "jäljille" :)
 
Nopsaan täällä kyllä reagoidaan uusinkiin tulokkaisiin!
Edellisen ja ainoan automerkkiklubin 2:den viikon ennätys rikottin heti noin 14 pvn ennätyksellä :)

kiitos tiedoista ja nopeasta palautteesta
 
Kyllä pitäs olla varmaa tietoo että +340hv olis raapassu Oulun TTKn penkissä ja viel jollai tosi pikku paineilla. Ja sitte piti vielä omistaja olemaan opiskelija jostai II:stä tai jostai.
 
Kävi pari vuotta sitten v6 neliveto Passat tekussa penkissä, siihen oli asennettu mekaaninen ahdin, pukkas 280 tervettä heppaa. Poika sai vain vaihdelaatikon tuhottua myöhemmin silloisena kesänä, nelivedon pidon ja ilmeisesti VW heikon :p vaihdelaatikon vuoksi. Kallista leikkiä viritellä vahvistamatta laatikkoa.
 
Joo onhan se vaihteistoremontti kallista erityisesti nelivetoisiin!

Rikkihän se menee laatikko kun laatikko kun nostaa asfaltilla 1.llä kierrokset tappin ja kytkimen ylös jos on kunnon gummit ja kytkin ei tietty luista.

Taitaa vaan olla nuo ensiasennus kytkimet kaikissa nelareissa merkistä riippumatta tehty vähän niinku sulakkeeks.

Mutta Kalotin lodju on kuulemma pomminvarma ja sen saa huhujen mukaan kuntoon vaikka etuvedon laatikosta hitsaustaitoinen Tee-se- itse perheenisäkin.
:D
 
Kiinnostaa kovasti nuo nelari Mitsut turboilla.
Ameriikan poikien varttimaili ajat on kohillaan.
Kyllä pittää Suomenmallekin moisia petoja vartille saaha.

to: mr ahtopaine
Onko tuo Galantti mahdollisesti omistuksessasi kun tunnut tietävän siitä.
Ottaisitko yhteyksiä privana jos tiedät kyseisestä ahtopaine-hirviöstä jotain.
 
mulla oli ainaski sellanen vr-4 jossa oli yli 300hv:n´ja vääntöä vähää auki 450nm et kyllä se vaa on totta, tosin mun auto oli vanha a-ryhmäläinen jonka mä muutin takas siviiliautox...
 
Takaisin
Ylös Bottom