Galant 2001 ohjaus 2.5v6

Galant2001

New Member
Liittynyt
1 Maaliskuu 2015
no niin oisko mun galantissa tämä vika : ohjausvaihde rikki kun auto ja ratti tärrää kun lähtee liikkeelle 1-50km eli alku kiihdytyksessä.. Vanteissa ei oo vikaa
Väljyys ohjausvaihteessa? voiko sitä korjata? Mistä löytyisi tarvittava osa edullisesti?? :driver
 
Vs: Galant 2001 ohjaus 2.5v6

Onko madallettu/onko joskus ollut pidemmän aikaa?
 
Vs: Galant 2001 ohjaus 2.5v6

Vasta ostanu auton joten en tiä onks madallettu? Luulis että on valmiiks matala on avance malli kaikilla herkuilla..pientä väljyyttä vänkärin puolen ohjaus vaihteessa
 
Vs: Galant 2001 ohjaus 2.5v6

Tuli vaan mieleen kun yleensä näissä madallettu auto-->vetarin maljat väsyy ja alkaa täristämään.
Eikä ne avancetkaan mitään erikoismatalia vakiona ole.

Kato nyt kuitenkin että kaikki pultit kireällä (vanteet, tukivarret ym)

Jos vänkärin ohjausvaihteella (yksihän näissä on :p) tarkoitat tarkoitat raidetangon sisäpäätä niin mulla oli äsken väljä kuin synti eikä täristä ajaessa. Ellei sulla sit ole vielä väljempi. :p
 
Vs: Galant 2001 ohjaus 2.5v6

Renkaasta kokeilee sivuttais liikettä niin vähän on väljyyttä raidetankossa ei oo väljyyttä no huomena huoltoon niin pääsee katsoon missä vika itse epäilen ohjausvaihdetta kerta väpättää
 
Vs: Galant 2001 ohjaus 2.5v6

Galant2001 sanoi
Renkaasta kokeilee sivuttais liikettä niin vähän on väljyyttä raidetankossa ei oo väljyyttä no huomena huoltoon niin pääsee katsoon missä vika itse epäilen ohjausvaihdetta kerta väpättää
Ilmoittele miten kävi
 
Vs: Galant 2001 ohjaus 2.5v6

Raidetangon sisempi vaihdettu ja uudet renkaat niin ei tärrää enään raidetankossa oli väljäkö ryssän vittu
 
Vs: Galant 2001 ohjaus 2.5v6

No jos siitä tulee tärinää ajaessa ni on aika loppu.
Luulis et enneminki renkaat aiheuttaa tärinää.
Hyvä et toimii
 
Takaisin
Ylös Bottom