Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Moro, joo tosiaan mennään samantien asiaan

Elikkä auto mennään katsastamaan huomenissa ja tänään saatiin se auto myös leima kuntoon, parin koeajo lenkin jälkeen moottori alkoi rötäämään/pätkimään/röpöttämään... Tämä tapahtuu silloin kuin ahto-mittariin tulee maaginen 0.8 bar ahtoja ja kaasu on suunnilleen pohjassa... Koitettiin säätää bensapaineilla mutta ei vaikutusta, paitsi että auto kävi vähän laihalla ennen meille tuloa. Kyseisestä viasta ei ollut havaintoja ensimmäisellä testilenkillä. Jotenka jos täällä foorumilla olisi erittäin ystävällisiä ihmisiä jotka auttaisivat juuri rekisteröitynyttä käyttäjää vian etsinnässä. Kiitoksia etukäteen

-Jani
 
S

some0ne

Guest
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

En tiedä onko ko. ihminen tällä puolella käyttäjänä.

Mutta jos en ole väärässä, niin 1G eclipsessä on tuo sama moottori 4G63 turbolla.
Jos viitsit lukaistu ketjun läpi ja katsoa molemmat videot, onko sinulla samanlainen vika. Kuin Jonin eclipsessä oli?
Ja sen vika on jo selvinnyt.

http://www.dsmclubfinland.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1236868546

Et tarvitse tunnuksia lukemiseen.


-db
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

mulla sekoili joskus ilmamäärämittarin vuoksi,
vapaavirtaussuodatin sekoitti jotenkin ilmavirran lukemisen.
ja aluksi tuntui että fuel cuttia työntää mutta... sellasta mahdollisuutta ei siinä boksissa ollu :-\
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Harri K sanoi
Tulpat ja tulpanjohdot onko vaihdettu?

Tulpat vaihdoin ja auttoi tuohon pätkimisongelmaan, oli yksi elektrodi haljennut.. Noh tänään koitettiin säätää jotta menisi päästöistä läpi ja ei millään, ja sitten vielä ilmeni uudestaan sama vika, elikkä rötää.. Päästöissä on lambda arvo aivan päin persettä, mutta kaikki muu ok... Voiko katalysaattori vaikuttaa asiaan, samoin myös rikkinäinen lambda anturi on mahdollista? Täytyy kattoa vielä uudestaan tulpat että onko elektrodi haljennut sisältä!

Kiitoksia vastauksista, asiaa selvitetään etieppäin ja koitan katsastella tuon videon..

Ps. Voitteko antaa vinkkejä tohon päästö hommaan? ::)

E= Vielä sellaista että bensapaineen säädin ei toimi, sitä kun kiristää niin mittari värähtää vähän, sinne lähemmäs 60 psi, mutta kun koittaa löysätä, mittari menee sinne 50 psi ja ei siitä enään alemmas... Mitäköhän helvettiä? ;D
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Mr mmc sanoi
mikähän turbo galantti on kyseessä? a16 , e15, e38/39 ?

On vanhempi malli, ns "Gti dynamic 4x4" johon tehty muutokset.. Saman mallinen siis kuin vanha "Vr-4"

Levyt siis joka nurkassa, jonkun näköinen korisarja (vakiona?) nelipyöräohjaus.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Virta sanoi
On vanhempi malli, ns "Gti dynamic 4x4" johon tehty muutokset.. Saman mallinen siis kuin vanha "Vr-4"

Levyt siis joka nurkassa, jonkun näköinen korisarja (vakiona?) nelipyöräohjaus.

periaatteessa uusin turbo galantti siis (e39) ;) (4g63 koneella)

onko gti boxi vai vr4 galantin? ja onko ilmamäärä mittari vr4 galantista vai gti galantista?
 

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Mr mmc sanoi
periaatteessa uusin turbo galantti siis (e39) ;) (4g63 koneella)

onko gti boxi vai vr4 galantin? ja onko ilmamäärä mittari vr4 galantista vai gti galantista?

Samalla olis kiva tietää mitkä sisuskalut tossa on. Eli GTI männät vai turbo männät.

Niin ja sitten kannattaa kurkata siitä tulpanreijästä miltä siellä näyttää. Kannentiiviste saattaa vuotaa tai jotain muuta.

Yksi tulppajohto kerrallaan irti käydessä. Sillä saa selville käykö yksi pytty selkeästi heikommin, kun muut.

Olikohan jotain muuta vielä.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

kun en muista nyt kuolemakseni että onko vanhemassa 88-90 mallin gti galantissa
sama tyhjäkäynin seos säätö kun tuossa karvalakissa 8venttiili ruiskussa.

siitä kyllä saa tyhjäkäynin seoksen säädettyä kohdalleen...
http://mmc.1g.fi/kuvat/Galant+projekti/koneen+vaihto/Valokuva0187.jpg

tuossa kuvassa 8tappisen vaparin kone, heikko kuva mutta sellanen potikka
tuossa kaasuläpän ja kytkinneste säiliön välissä (kuvaa tarkoitan) musta potikka johon menee
3 johtoa... (kaasuläpän yläpuolella kiinni)

mahdollisimman vaikeesti selitetty :p
 

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Mr mmc sanoi
kun en muista nyt kuolemakseni että onko vanhemassa 88-90 mallin gti galantissa
sama tyhjäkäynin seos säätö kun tuossa karvalakissa 8venttiili ruiskussa.

siitä kyllä saa tyhjäkäynin seoksen säädettyä kohdalleen...
http://mmc.1g.fi/kuvat/Galant+projekti/koneen+vaihto/Valokuva0187.jpg

tuossa kuvassa 8tappisen vaparin kone, heikko kuva mutta sellanen potikka
tuossa kaasuläpän ja kytkinneste säiliön välissä (kuvaa tarkoitan) musta potikka johon menee
3 johtoa... (kaasuläpän yläpuolella kiinni)

mahdollisimman vaikeesti selitetty :p

Eihän noissa, jossa on lamba ole tuollaista mutikkaa.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Ilotalo sanoi
Eihän noissa, jossa on lamba ole tuollaista mutikkaa.

piti juosta tallilla... ainakin tuossa 89gti:ssa on tuo samainen säätöpotikka kaasuläpän päällä
...niin tuossa ei ole kattia...
katti versiossa samoja johtoja käytetään lamdalle....

sitä en tiedä miten ristiin kytky jutuissa toimivat, turbon ecussa on lamda, gti ei välttämättä.
 

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Mr mmc sanoi
piti juosta tallilla... ainakin tuossa 89gti:ssa on tuo samainen säätöpotikka kaasuläpän päällä
...niin tuossa ei ole kattia...
katti versiossa samoja johtoja käytetään lamdalle....

sitä en tiedä miten ristiin kytky jutuissa toimivat, turbon ecussa on lamda, gti ei välttämättä.

Eli lambda ja katti. ei säätömutikkaa. Ei lambdaa eikä kattia säätömutikka.
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Mr mmc sanoi
periaatteessa uusin turbo galantti siis (e39) ;) (4g63 koneella)

onko gti boxi vai vr4 galantin? ja onko ilmamäärä mittari vr4 galantista vai gti galantista?

En ole vielä kerinnyt ilmamäärä mittaria kattomaan, mutta moottorinohjaus yksikkö on halteckin tekemä/merkkinen... Äsken otin uudet tulpat pois ja kolme ruskeaa löytyi, sitten siihen kaupan päälle vielä yksi valkotatti -_-... Täytynee ettiä eka vika mikä sitä bensanpainetta vaivaa ja sen jälkeen testata ilmamäärämittari ja vaihtaa lambda... Voikohan nuo alipaine letkut tehdä moista jos irtoaa? Tosiaan itselläni sekoilee seosmittari aivan samalla tavalla kuin jonin eclipsessä, ja paukkuu samanlailla..

Ilotalo sanoi
Samalla olis kiva tietää mitkä sisuskalut tossa on. Eli GTI männät vai turbo männät.

Niin ja sitten kannattaa kurkata siitä tulpanreijästä miltä siellä näyttää. Kannentiiviste saattaa vuotaa tai jotain muuta.

Yksi tulppajohto kerrallaan irti käydessä. Sillä saa selville käykö yksi pytty selkeästi heikommin, kun muut.

Olikohan jotain muuta vielä.

Ööh, moottorilla on remontin jälkeen ajettu huimat 580km, jotenka kyllä elinikää löytyy jos oikein tehty.. Entinen omistaja puhui evo-3 moottorin sisuskaluista, tiedä sitten pitäneekö paikkansa. Mutta uusittua osaa kumminkin löytyy =

-Männät
-Kiertokanget
-Kampiakseli
-Nokka-akselit
-Jakopää tehty uusiksi

Ja kyllä sieltä kaikenlaista amispatenttia löytyi, mutta muuten todella asiallisesti moottori kasattu.. Mutta kiitoksia vastauksista, postailen lisää illalla...

-Jani
 

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Olikos kapeakaista vai laajakaista lambda? Kannattaa selvittää se ilmamäärämittari. Toi vaparin mittari, kun loppuu 0.2 ahtojen kohdalla. Niin toimiiko tuo moottorinohjaus maf vai map tiedolla?
 

jooonas

GALANT DYNAMIC-4 (VR4) -91. L200 K14 2.5 TDIC -88
Liittynyt
12 Tammikuu 2005
Sijainti
Pornainen
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

voiskohan olla et yks suutin ei aina aukeis ja kävis yks pytty laihalla välillä...tosin näkyis kyllä varmaan päästöissäki, ellei sit just mittaushetkellä ookki sattunu toimimaa
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

jooonas sanoi
voiskohan olla et yks suutin ei aina aukeis ja kävis yks pytty laihalla välillä...tosin näkyis kyllä varmaan päästöissäki, ellei sit just mittaushetkellä ookki sattunu toimimaan

Korjattiin ahtoputken vieressä oleva antura ja sen johdot, säädettiin bensapainetta kun saatiin toimimaan ja moottorin käynti parani, noh eikö sitten jakopää alkanut kitisemään, vaikka se on 600km sitten tehty "uusiksi"... Aivan varmasti jätetty vanhat rullat ja vaihdettu pelkkä jakohihna, ja nyt alkoi ottamaan pannuun oikein huolella kyseinen auto ::) Jakohihnasta kulunut tekstit pois päällipuolelta muutenkin. Bensanpaine säätimestä oli letku lähtenyt muutenkin irti... Tuossa oli myös jonkunnäköinen kondensaattori imusarjan päällä, siitäkin oli johto poikki. Vaihdettiin siihenkin uusi konkka.. Kaippa se jotain vaikutti :D. Ja mikä tämän kondensaattorin tehtävä ylipäätänsä on? Alkaa vähän hävettämään kun sanoin että muuten oli moottori asiallisesti tehty :-\.

Ilotalo sanoi
Olikos kapeakaista vai laajakaista lambda? Kannattaa selvittää se ilmamäärämittari. Toi vaparin mittari, kun loppuu 0.2 ahtojen kohdalla. Niin toimiiko tuo moottorinohjaus maf vai map tiedolla?

En ole vielä pahemmin perehtynyt tuohon, mutta tähän autoon entinen omistaja tilasi jenkeistä rosteripakosarjan, isomman ahtimen ja siihen lisäksi moottorin ohjausyksikön sekä lambdan, tuntuu siltä että olen itse mokannut yhden asian, vaihdoin vakio valusarjan sekä turbon paikoilteen jotta saisi sen leimasta läpi koska ne ovat merkittyinä papereihin ja pistin alkuperäis lambdan paikoilteen, tietenkin niin että uusi moottorinohjausyksikkö on käytössä, tässäkin jotain osasyytä? Huomenissa saa lambdan vaihdettua koska työkalut on koululla. Ilmottelen huomenissa kuinka kävi

-Jani
 

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Tuli mieleen taas yksi mikä itellä aiheutti ihmetystä. Eli sie moottorin lämpöanturi. Eli ei se mittarille menevä vaan kaksinapainen moottoriohjaus anturi. Minulla oli se viallinen ja megasquirtin kanssa aiheutti harmia, kun välillä heitti moottorinlämmön -40 asteeseen ja kohtuu paksulle seoksen. Eli jos vain on mahdollista niin kannattaa loggailla sitä moottoriboksia ja katella miksi seokset soutaa. Se voi olla pienestäkin kiinni.
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Nonnii, en tiedä teinkö järkevästi(omasta mielestä kylläkin) nimittäin tilasin kaikki jakopään osat uusiksi sekä vesipumpun+laturin hihnan. Täytyy katella tuo lämpötila-anturi, ja öljynpainemittari samalla, koska näytti että tyhjäkäynnillä öljynpainetta 3 bar ja kaasutellessa menee 10 puolelle. Lambdaakaan en eilen kerennyt vaihtamaan koska ei löytynyt oikeaa hylsyä siihen, jotenka tänään täytyy kaivella lisää :p
 

jooonas

GALANT DYNAMIC-4 (VR4) -91. L200 K14 2.5 TDIC -88
Liittynyt
12 Tammikuu 2005
Sijainti
Pornainen
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Virta sanoi
Nonnii, en tiedä teinkö järkevästi(omasta mielestä kylläkin) nimittäin tilasin kaikki jakopään osat uusiksi sekä vesipumpun+laturin hihnan.


muistathan sitten kasata sen jakopään oikein tarkoitan lähinnä hydraulikiristintä...kaikki jakopään osat varmaan tarkoittaa myös tp-akselin hihnaa ja rullaa.
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Kyllä, se tarkoittaa niitäkin. Juu täytyy kasata huolella ja joku öljyvuoto ilmeni, näköjään turbon paluuletkusta... Täytynee vaihtaa sekin letku ;D.
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Nonnii, nytten vasta alkoi oikein naurattamaan kun jakopään sai auki =

-Tasapainoakselin kiristin rulla aivan sökö, kaikki muu näyttäisi olevan uutta paitsi juuri se.
-Pakonokka heittää yhden hampaan, kenties entisen omistajan asennusmoka, vaiko tarkoitus? ;D Mene ja tiedä.

Muuten kaikki on kyllä aika kohdillaan/kunnossa, eikä ole edes hirveän ahdas tila väsätä. Mitenkäs tuon tp-akselin lukitus? Onko se jossain laturin lähettyvillä lohkossa? Mutta kaikki uusiksi sanon minä :)

Päivittelen kun tulee uutta asioita/löytöjä

-Jani
 

jooonas

GALANT DYNAMIC-4 (VR4) -91. L200 K14 2.5 TDIC -88
Liittynyt
12 Tammikuu 2005
Sijainti
Pornainen
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

ei niitä tp-akseleita tarvi lukita, se etummainen, joka omalla remmillä on kohdallaan kun merkitkin on. jakohihnan pyörittämä öljypumpun kanssa samassa oleva, imusarjan alapuolella lohkon kyljessä pultti joka avataan ja esim poranterä työnnetään reikään, kun hihnapyörä merkissä ja terä uppoaa syvimmälle on tp-akseli oikeassa kohdassa. oliko 2 vai 3 kohtaa joista yksi on oikea....tästäkin löytyy kyllä haulla juttua...


http://www.mitsubishiclubfinland.com/wiki/index.php?title=Tasapainoakselit <--tossa vielä suora linkki niin ei tarvi ettiä..
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Nonnii, auto on nytten saatu kasattua. Ei mee vaan millään ilveellä päästöistä läpi... Ja kattelin noita ohjausyksiköitä, niin siellä on Haltech F9A polttoaineen syötölle, sekä oma sytkäboksinsa myös. Kytkentä kaavioiden mukaan lambdaa ei tarvitsisi ollenkaan, koska se ei mukamas säädä mitään ;D, että olisi vain seosmittaria varten siellä. Onko kellään mitään poppakonsteja, muita siis kuin esim. Ottaa toisesta autosta päästöt :-\ .
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Ei kai tohon mitää poppaskonsteja tarvita. Jossei missään ole mitään fyysistä vikaa, niin säädät haltechin kohilleen, josset osaa viet ammattilaiselle. :) Lompakko tietysti kevenee jonkun verran. Toinen vaihtoehto on laittaa mitsun oma moottorinohjaus, jos sen tarvitsemat palikat konehuoneesta löytyy.
 

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Ei vaikuta järin lupaavalta tuo viritelmä. Tuo moottoriboksi on varmaan tarkoitettu johonkin kilpa käyttöön, jossa ei päästöjä mittailla. Eli ei ole kovin järkevän oloinen ratkasu katuliikenteeseen.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

ei muutaku dynoon, jossa säätää katsastus säädöt,
ja varovasti ajella konttorille ja sieltä kun pääsee niin takas dynoon, katsastus
softa talteen ja säätämään uutta jolla saa moottrin kestämään :seina

kyllä tuolla purkilla pitäs saada seokset kohdalleen,
takaraivossa muistikuva että siihen sai kyllä tuon lamdan kytkettyä siten että
tyhjäkäynin ja ajon aikana osaa säädellä (autotune)
 

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Tietysti riippuu mihin käyttöön tulee, mutta hankalaksi menee. Pikkaisenkin teet vuoden aikana muutoksia tai joku muuttuu niin se on taas tehtävä dynossa uudet säädöt katsastusta varten.

Jos tuosta Haltech F9A:stä saa 600€ niin ei muuta, kun kiertoon. Tolla rahalla saa jo pari orkkis jenkki boksia ja eprom emulaattorin. Eikä nuo maffitkaan kovinkaan kalliita ole. Tolla paketilla saa kuitenkin säädettyä kaiken mitä moottorissa tarvitsee. Eikä ole erillisiä hässäkebokseja.
 

jooonas

GALANT DYNAMIC-4 (VR4) -91. L200 K14 2.5 TDIC -88
Liittynyt
12 Tammikuu 2005
Sijainti
Pornainen
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

kai haltekkia saa ihan kotikonsteinkin säädettyä? mitä se seosmittari näyttää niillä päästömittausalueilla? niihin vaan 14.7 seos niin ollaan jo lähellä luultavasti. itellä oli päästöt aika paljon pielessä, säädin tohon stokiometriseen oman lambdan mukaan ja korjaamolle mittaamaan, vähän joutu viel siellä säätämään ja arvot oli hyvät...
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Ongelmaksi tulee taas juuri se läppäri ;D . Ollaan koitettu kalastaa erittäin VANHAA läppäriä jotta saisi säädettyä haltekin, kun ei tuon ikäisen boksin softat taida toimia muulla kuin 95/98? Mutta ei ole löytynyt... Täytyy jatkaa kaivelua!

E= Ja mistäköhän saisi ostettua lambda anturin näköisen "ilmamassa/ilmamäärä" mittarin, mikä on kiinni ahtoputkessa?

Kiitoksia vastauksista

-Jani
 

jooonas

GALANT DYNAMIC-4 (VR4) -91. L200 K14 2.5 TDIC -88
Liittynyt
12 Tammikuu 2005
Sijainti
Pornainen
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Virta sanoi
Ongelmaksi tulee taas juuri se läppäri ;D . Ollaan koitettu kalastaa erittäin VANHAA läppäriä jotta saisi säädettyä haltekin, kun ei tuon ikäisen boksin softat taida toimia muulla kuin 95/98? Mutta ei ole löytynyt... Täytyy jatkaa kaivelua!

E= Ja mistäköhän saisi ostettua lambda anturin näköisen "ilmamassa/ilmamäärä" mittarin, mikä on kiinni ahtoputkessa?

Kiitoksia vastauksista

-Jani

luulis niitten ohjelmien toimivan uudemmissaki. ja ainaki megasquirt toimii hienosti usb adapterilla kun ei ole sarjaporttia läppärissä....
ei kai noita ilmamäärämittareita lambdan näkösiä ole? oisitko sekottanu ilman lämpötila-anturiin?
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Juu, voipi myös olla ilmanlämpötila-anturi. Mutta tosiaan tänään saatiin menemään päästöistä läpi, muttei keritty katsastamaan vaikka asemalle tultiin minuutin vaille neljä, niin olivat sulkeneet jo ;D . Maanantaina sitten konttorille, kerkiää viikonloppuna tarkistamaan kaiken uudestaan.
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Jahas, taas löytyi lisää ongelmia. Sellaisia jotka haittaavat katsastusta joka piti suorittaa huomenissa ;D .

-Etujarruletkut/putket nippusiteillä kiinni etutolpissa, "insinööri" ei oikein tykkää tälläisistä ratkaisuista. Jotenka kiinnikkeet täytyy tehdä
-Vasemmanpuolen käsijarruvaijeri on sitten totaallisesti jumissa.. Kuinka hyvältä se onkaan tuntunut, mutta pesun jälkeen ns. Testasin jarruja, niin ihmettelin kuin vain oikeanpuolimmainen jätti soralle jälkeä :seina . Että sellasta

Noh, täytyy fixailla nuo vielä ja sitten leimalle.

-Jani
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Dodii, auto saatiin katsastettua ilman "pahempia" huomautuksia. Bensaputket olivat ainoat mistä sanoivat että KANNATTAISI vaihtaa ;D.
 

Virta

Galant Dyn4 Turbo
Liittynyt
21 Huhtikuu 2010
Vs: Galant 4G63 turbo moottorin ongelma!

Sellainen unohtui vielä mainita että pätkimisvika saatiin korjattua. Sytytyksen säädöllä, kaasuläpän asentotunnistinta kääntämällä ja bensanpaineita muuttamalla auto alkoi toimimaan niinkuin kuuluukin. Nytten ahtaa kiloon asti ilman pätkimistä.

-Jani
 
Ylös Bottom