Jos nyt pitkästä aikaa laittais jotain tuloksia mitä on dynamikin madallus-ikuisuus-projektissa tullut:
Timo Kittelä rallysytemsillä kertoi, ettei kovin mielellään tälläisiin "käyttöautoihin" alkaisi rakentamaan alustaa. On kuulemma tullut useampia valituksia jälkeenpäin liian löysästä/kovasta alustasta.
Mutta antoi kuitenkin summittaisen arvion:
500-600€ per kulma. Vissiinkin bilsteinin osista koottu kynäsetti. Eli yli2000€
Pälkäneläinen firma (nimeä en nyt musta) voisi tilata vr4:losiin tarkoitetun kynäjousi sarjan amerikasta.
TEIN merkkinen japanilainen valmistaja. Hinta 2500€, tinkauksen jälkeen 2400€
Blazespeed saisi toimitettua pelkät madallusjouset (amerikasta..) n.470€. ZOOM merkkiset japanilaiset.
Siinä vaihtoehdot... hieman on innostus hävinnyt. kummajuttu...
Jos antaisitte mielepiteitä seuraavanlaiseen ideaan:
Kierros uusia KYB perus kaasuiskareita ja eteen perus GTi gallun madallus jouset (nehän sopii,eikö vain???).
jotkin n 30mm madaltavat.
Kun tuo meikkiksen auto on hieman "keuliva"...
Vai olisiko madallus sitten enemmän kuin 30mm kun se lasketaan sen "perus gti:n" mukaan??
EDIT: Kukaan tuskin on lyhentänyt esim yhden kierroksen dynamikin etujousia? mahtaisko sitten enää pysyä kupissaan..