Galant Dynamic-4 GTI elvytys

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Keskustelu projektipäiväkirjasta http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=18764.0 tänne
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Mulla on tuo eclipsen kone nyt menossa aukasuun. sillä on ajettu 2markkaa, etä jos tarviit niin mäntiä ois saatavilla. vissiin kuitenkin ihan samat hilppeet pitäisi (PITÄISI) olla sisällä.

Tarttee vaan kattoa miltä siellä koneen sisällä näyttää ku saa sen auki että onk isompia vahinkoja tullut vastaan.

Mut näin alustavasti ihan vaan ilmotusluonteinen asia :)
 

93_GTI

Kehonsiirto väline!
Liittynyt
20 Heinäkuu 2003
Sijainti
Loviisa
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

No ni kohtahan gallu liikkuu liukkaasti kun tommoinen määrä rasvoja työnnetään sisään.
Taitaa olla paremmin voideltu paikat kuin uutena :peukku
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Älä hukkaa vanhoja seeger renkaita kun vaihat ristinivelet, paketin mukana tulevat on luultavammin liian paksut. ;)
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Kyllä ne mukana tulleet lukkorenkaat mielestäni sopivat ihan hyvin paikalleen. Paitsi että niihin kohtiin missä on voitelunippa laitoin vanhat kun uudet olisivat ottaneet nippoihin kiinni.

Pitää kuitenkin vielä tarkistaa että lukkorenkaat ovat hyvin paikallaan ennen kuin laittaa kardaanin takaisin.
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

ast sanoi
Kyllä ne mukana tulleet lukkorenkaat mielestäni sopivat ihan hyvin paikalleen.

Jep jep, sanoin kahden kardaanin perusteella vaan, ei ne näköjään mitsulla kovin tarkkoja koneistajia ole ;D Niin joo toinen oli tuo nippa juttu, unohtu sanoa.
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

hyvällä mallilla jo. jos tarttet niin mullao n eclipsen vanha pakosarja tallissa katille asti.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Muista nyt sitten säilyttää kuitti siitä FAE:n anturista..
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Kyllä sen pitäis pumpata. :seina

Se porakoneella öljynpaineen pumppaus olis voinut olla paikallaan taikka vassua ölypumpun hammaspyöriin . Itse tein uutta konetta tekiessä näin. Jakoa vaan löysälle ja pyörittään.
 

RapajuoppoPutkiMies

Galant Gti Dyn4 Ms´n´S V2.2 29q2 -ala Perkamo-
Liittynyt
29 Maaliskuu 2007
Sijainti
Jämsä
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Voisko se pumppu olla niin kuiva, että ei lähde nostamaan :eek:/ saako kannen päässä olevasta "turbon" lähdöltä valuteltua oljyä pumpulle asti :eek:
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Ainakin öljypohja rutulla ja imuputkessa kiinni. Muuta syytä ei ole löytynyt. Kohta suoristettu pohja kiinni ja starttausta ilman tulppia.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Vastaavanlainen pumppuhan on myös omassa 8V,enkä "esiöljynnyt" pumppua,ja hyvin lähti pumppaan.

Muistithan laittaa öljyä.?
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Voi olla niin kuiva ettei lähde nostamaan: ainakin vanhempien moottorien pumput neuvotaan täyttämään/juottamaan....
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Mistäs sen täytät? Ei taida olla mitään paikkaa mistä saisi öljyn menemään pumpulle kun kone on autossa paikallaan.

Ei auttanut öljypohjan korjaus vaikka selvästi oli sanomista siinäkin. Ei vaan tule mitään suodattimelle.

Ei ole koskaan aikaisemmin ollut vastaavaa ongelmaa, hyvin on lähtenyt kiertämään mm. 8V 4G63:ssa ja Fordin OHC:ssa vaikka oli seisonut vuoden tai pari. Voihan tietty olla että pumppu on rikki mutta en oikein usko että kone enää pyörisi sen jälkeen jos se olisi ajossa hajonnut.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Kuinka palasiksi purit koneen?

Olisiko mahdollista,että on jäänyt/irronnut ja lähtenyt liikkeelle hieman enemmänkin karstaa,tukkien öljykanavan?

Onhan imuputken välissä oleva tiiviste kunnossa/tuntuiko öljypumpun akseli väljältä kun pyörittelit konetta?

Ja saahan sinne HIEMAN ruutattua öljyä esim ruiskulla,kun ottaa öljynputsarin irti.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

En purkanut juuri mitään, jakopään laitoin uusilla osilla.

Mutta nyt kiertää öljy, tarkemmin kirjoitan projektipäiväkirjaan. :peukku
 

J.Myllykangas

Galant 2.0Gti Dynamic-4 -91
Liittynyt
22 Syyskuu 2007
Sijainti
Ylivieska
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

itekkin ostin ton dynyn konevikaisena. oli kiertokangenlaakeri leikannut. ja männästä lohennut pala.
männän löysin eräältä klubilaiselta. kiitos hänelle. ehjän kampiakselin otin osiin puretusta 8v koneesta. uusilla stefoilla ja tiivisteillä tietty kasasin, jakopäähän en muuta uutta osaa laittanut kuin pelkän hihnan. en edes tp akselin hihnaa. jakopää remontti kun oli tehty 20tkm sitten ja vaihdettu kaikki, jopa se silikonikiristin.
hienostihan tuo moottori pelittää. joku kitinä kuuluu, mutta epäilen ilmastoinnin kompuraa.
jatkahan samaan malliin. hyvä siitä tulee :peukku
 

HuBu

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2003
Sijainti
Forssa
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Ei muuta kuin tankki irti ja kunnostat tankin. Näin tein itsellenikin vaikka tankki ei vuotanut, kuitenkin sinne pääsee vuosien saatossa "pieni" lika kerros syntymään.
 

eki75

Galant 1.8td-88, 720tkm "Eläkkeellä", +FD 15
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Karstula-JKL-Kolho
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Testaa se bensapumppu ensin, ennenkuin uutta tilaat.. mulla oli sama homma, mutta pumppu oli ehjä, vika oli siinä että laipan läpivienti oli menny rikki ja virta meni maihin laippaan.. vein sit pumpun virtajohdon läpi siitä bensavalon läpi viennistä.. onko sulla tuo bensavalo tuiki tärkeä?

samassa rempassa meni bensaputki poikki laipasta(ruostunut) joten tinasin uuden pätkän laippaan ja kumiletkua vaan pitemmästi perään että yltti linjaputkille..

Laitoin kasaan vanhalla laipalla, vaikka ei jäänyt kuin 2 pulttia pystyyn tankkiin, porasin pieniä reikiä laippaan ja itse porautuvilla ruuveillä kiinni.. hyvin rupes toimimaan.. tietenkin jos jostain löytyy uusi laippa tai tekijä niin uutta peliin, mulla ei löytynyt ja mielestäni aika iso homma on koittaa ehjätä tuo orginaali kiinnitys, jos pultit katkeilee.. :peukku

-Eki
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Juu, epäilen kanssa vahvasti että vika on niissä läpivienneissä eikä itse pumpussa. Sen näkee sitten kun saa laipan irti. Ainakin kaksi mutteria joita kokeilin lähtivät irti ehjänä ja loput ovat CRC liuotuksessa eli uskoisin niiden suhteenkin olevan toivoa.
 

HuBu

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2003
Sijainti
Forssa
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Kesällä ajelin tietyömaata ja yhtäkkiä auto rupesi pätkimään ja kulku loppui. Ei muutakuin auto tien sivuun ja traileria hakemaan.
Vika paljastui kun ruvettiin vara bensapumppua laittamaan. Oli pumpulta lähtenyt virta johto irti, tankin sisäpuolelta ;D
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Itselläkin jonkun verran tossa savutti kone kun oli pidempään seissyt, joululahjaksi sait sinäkin käyntiin sitten sen.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Äsken katsoin, 22,8€ lähtöhinta syylärin korkille.
ÄLÄKÄ osta tarviketta,juuri eilen laitoin vanhan oman tarvikkeen takuisiin..

Muistaakseni toyon korkissa se ero,ettei aukene tarpeeksi kylmänä->ei välttämättä saa horittua tarpeeksi nestettä syyläriin jäähtymisen aikana.

BTW,oletko öljynpaineita katsonut,mitä näyttää?
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Meillä oli aikoinaan bemussa saman tyyppinen tärinä ongelma. Aiheutui juurikin liiallisesta sikaflexin käytöstä tukilaakerissa. Ei kun kauppaan ja taas uusi tukilaakeri (ilman sikaflexiä) ja avot, siihen hävis vapinat.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

ST sanoi
Äsken katsoin, 22,8€ lähtöhinta syylärin korkille.
ÄLÄKÄ osta tarviketta,juuri eilen laitoin vanhan oman tarvikkeen takuisiin..

Muistaakseni toyon korkissa se ero,ettei aukene tarpeeksi kylmänä->ei välttämättä saa horittua tarpeeksi nestettä syyläriin jäähtymisen aikana.

Tarvikekorkkia en varmasti osta, ne on tullut nähtyä. Toyotan korkki on 24,80 eli haen sitten jossain vaiheessa Mitsun kun kerran on halvempi. Täytyy vielä katsoa että se keskiventtiili aukeaa ja päästää nesteet takaisin järjestelmään jäähtyessä mutta se oli kyllä hyvin herkästi aukeava tuossa Toyotan korkissa. Tarvikkeessa oli sekin paljon jäykempi.

ST sanoi
BTW,oletko öljynpaineita katsonut,mitä näyttää?

Ei ole ollut mittaria kiinni. Valo sammuu normaalisti, mutta sehän ei tietty paljon kerro.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

pexi sanoi
Meillä oli aikoinaan bemussa saman tyyppinen tärinä ongelma. Aiheutui juurikin liiallisesta sikaflexin käytöstä tukilaakerissa. Ei kun kauppaan ja taas uusi tukilaakeri (ilman sikaflexiä) ja avot, siihen hävis vapinat.

Niitä tukilaakereita menee 2 kpl ~100 euroa/kpl eli kokeillaan muut konstit ensin. Liian arvokkaita osia autoon nähden :(

Pieni värinä ei haittaa jos se on vain mukavuustekijä mutta tämä on niin voimakasta että jotain menee vielä rikki jos antaa täristä.

Mutta hyvä tietää, kiitoksia!
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

ST sanoi
Muista nyt sitten säilyttää kuitti siitä FAE:n anturista..
Ikävä sanoo,mutta mitäs minä sanoin..

Mulla se sentäs kesti pari tonttua ajoa.

Aika jännä kyllä ettei käyntiin lähtenyt,näköjään hyvinkin yksilöllistä,kun mulla hörähti ihan hyvin käyntiin,vaivalloista käynti kyllä oli,mutta kävi kuitenkin.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

ST sanoi
Ikävä sanoo,mutta mitäs minä sanoin..

Aika jännä kyllä ettei käyntiin lähtenyt,näköjään hyvinkin yksilöllistä,kun mulla hörähti ihan hyvin käyntiin,vaivalloista käynti kyllä oli,mutta kävi kuitenkin.

Tallissa lämpenemisen jälkeen anturi toimi taas.

Ei ollut intoa käyttää Mitsun surkeaa varaosapalvelua tai odottaa osatoimituksia päiväkausia joten oli pakko ottaa tarvike. Rosvosektori tuli näköjään.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Jep, minullahan tuo FAE:n anturi teki satunnaisesti sitä ettei lähtenyt ~ollenkaan käyntiin. Oireet alkoivat lähes heti vaihdon jälkeen. Myöskin CE valo tuppasi syttyä välillä puolilämpimällä koneella. Alkaa selkeästi varmistumaan että lähes kaikki FAE:n anturit laukeaa galanteissa. Syystä X? Tuskin kuitenkaan alkujaan ovat "viallisia" tai sopimattomia..
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Hella:lta löytyy tuo lämpötila-anturi. 6PT 009 107-651 OE-numerolle MD091056 Tosin hinta saattaa olla samaa luokkaa orkkisosan kanssa.....
 

e15mitsubishi

Active Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Sijainti
Hyrylä
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Osta vaan Antti se Mitsun oma anturi :peukku
Ongelmat loppuu sillä 8).
nim. faen ym. kanssa harjoitellut.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

pexi sanoi
Hella:lta löytyy tuo lämpötila-anturi. 6PT 009 107-651 OE-numerolle MD091056 Tosin hinta saattaa olla samaa luokkaa orkkisosan kanssa.....
Aika samaa hintatasoa alkuperäisen kanssa,paikoitellen voi olla jopa kalliimpi.


Tänään olikin itselleni tullut hyvitys tuosta anturista,ja olinhan näköjään "jopa" 7 tkm päässyt sillä ajamaan,ennenkuin sanoi sopimuksen irti.


EDELLEEN silti FAE:n (kopkop) mittarin anturi toimii,siinä ei ole ollut mitään vikaa.
Mutta toisaalta,mitäpä sitä patonkimaasta voi odottaakkaan..
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Miten kardaanin ristikot voivat olla väärin, ts. miten ne oli kasattu väärin?
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Ei ristikot itsessään vaan ristikon kulma suhteessa toisiin ristikoihin. Eli kardaani on ollut joskus purettuna joko vakionopeusnivelestä tai sitten joku ristikon haarukoista on ollut irti putkesta ja jotain oli laitettu väärään asentoon takaisin.
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Eli siis ne ristikot eivät olleet suorassa kulmassa toisiinsa nähden vai..?
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Niko Päivinen sanoi
Eli siis ne ristikot eivät olleet suorassa kulmassa toisiinsa nähden vai..?

Niihin kuviin verrattuna mitä löysin netistä eroa oli ~90 astetta (ei ihan tarkasti koska boorien määrä ei ole neljällä jaollinen).
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

BTW Mitsun servicemanuaaliinkiin toi on piirretty väärin / erillillailla parissa kuvisssa.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Juu, huomasin sen. Osassa kuvista saman akselinpätkän päissä haarukat ovat saman suuntaisesti ja osassa 90 asteen kulmassa toisiinsa nähden. Kuitenkin jo se tosiasia ettei boorien vuoksi haarukka mene tasan 90 asteen kulmaan kertonee että niiden täytyy olla saman suuntaiset. Mulla ei ollut, mutta eipä tuo kyllä mitään tuntunut vaikuttavankaan.
 

silverstone

HanaaHanaa.. Taittuutaittuu :)
Liittynyt
27 Syyskuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Hyvä että sait valot toimiin :peukku

ja olihan lancerilla ilo olla kuskina :peukku
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

[quote author=ast]
Vaihdoin anturin, mutta sillä ei ollut vaikutusta joten vikaa pitää hakea jostain muualta. Viestin kirjoittamisen jälkeen huomasin että itse asiassa napakka täräytys mittariston päälle saa lämpömittarin toimimaan eli joko liittimen kosketushäiriö tai kylmäjuotos mittaristossa.
[/quote]
Itellä sama homma, meni vielä tyyliin puolivuotta aikaa kun tajusin että se on mittarissa se vika, eikä antureissa tai johdoissa. Luulin saaneeni toimintaan sen jo, kun laitoin vaseliinia niiden kolmen ruuvin alle, millä se mittari kiinnittyy fyysisesti mittaristoon, ja samalla muodostaa niiden ruuvien kautta sähköisen kytkennän siihen mittariston piirilevyyn. Pomppiminen taas sitten alkoi hetken päästä. Ne ruuvit oli aika löysälläkin. Eli saa kertoa jos selvität vian, että mistä se hyyppääminen johtuu. :D
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Kuulemma tämä auto oli pieksenyt vähän kovempiakin vehkeitä jääradalla :eek: ;D
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

No tuli ainakin todettua että teho riittää jääradalla ajamiseen, tosin kunnon sikasladia ei oikein tahdo pitää ilman kikkailua, mutta ehkä se vaan helpottaa ajamista?

Tosiaan osallistuin huvikseni jääkatuautosprinttiin ja tulos oli ihan positiivinen yllätys.
 

Feppi

Galant Gti Dynamic 4 89, 91, Galant 02,03 Kupla 69
Liittynyt
25 Elokuu 2004
Sijainti
Forssa
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Katoppa apukuskin vilkun läpivientikumin kunto, sieltä saattaa löytyä vedelle reitti sisään. Tulee yllättävän paljon pienestä reijästä. Ja jos vika on siinä kumissa, näät että boksin vierestä on valuma jälkiä silloin...
Ja kannattaa katsoa myös etu lokasuojan alle. Joskus näissä on sieltä takaosasta (joka on muovien alla) lähtenyt pelti kävelemään.

/Janne
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Ja yksi paikka on myös lämppärin puhaltimen ilman sisäänottoreikä,joka oli toisesta gallusta mädännyt 80%..
Jonka johdosta tein kuidusta kokonaan uuden kauluksen.
http://www.paskanmyivat.com/Galant/Sahko/photos/pel.puolen%20jalkatila.html
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Piikkirenkaathan näyttävät äkkivilkaisulta yllättävän hyviltä, varsinkin hintaansa nähden. Itse maksoin yli tuplasti enemmän paljon huonommista..... :p
 

Feppi

Galant Gti Dynamic 4 89, 91, Galant 02,03 Kupla 69
Liittynyt
25 Elokuu 2004
Sijainti
Forssa
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Ja tuohon veden löytymiseen autossa. Tsekkaappa se pohjan kuminen"tulppa" että on ehjä ja tarpeeksi tiivis :)
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: ast, Galant Dynamic-4 GTI elvytys

Nyt ei ole ylimääräistä vettä näkynyt lattialla. Pitää katsella tilannetta kunhan päästään taas vesisade-kauteen.
 
Ylös Bottom