Galant Dynamic-4 GTI perän irroitus.. Vinkkejä kaivattaisiin..

mikki87

Pajero liikuttaa..
Liittynyt
26 Elokuu 2004
Sijainti
Kurikka
Eli olis tarkotus ottaa tosta vm. -89 dynystä nyt perä työn alle ja kaikki vinkit sen irrotukseen on enemmän ku tarpeen.. ;D Kuinka se 4WS pumppu on kiinni sielä perämurikas, joutuuko ne ohjauksen öljyputket irroittamaan vai saako sen pumpun jätettyä sinne paikalleen..?

Onko kellään muuten tietoa että mahtaako noissa e39-gallujen perissä olla eroa vuosimallien välillä..?
 
Vs: Galant Dynamic-4 GTI perän irroitus.. Vinkkejä kaivattaisiin..

en nyt tarkkaan muista, mutta kokeillaan:

- Pumppu on kiinni perässä yhdellä pultilla. Pumppu jätetään sinne roikkumaan kun perä otetaan irti.

Perä on kiinni kehikossa 6 pultilla. kaksi sivussa, päällä, takana.

Se että kuinka noihin päällä oleviin kahteen kiinnitys ja pumpun pulttiin pääsee käsiksi onkin se juttu. Itse muistaakseni löysäsin koko takakehikkoa auton rungosta että sai tilaa työskennellä. Kehikko irtoaa kun ottaa edestä päin ne kaksi isoa mutteria irti ja sitten sen takatukiraudan joka tukee perää. sen jälkeen se on vain iskareiden varassa.

Auton perä kannattaa siis nostaa pukkien varaan helmoista / kahdesta palkista jotka menevät auton suuntaisesti. Laita väliin jotain lautaa/rimaa että se tasaa kuorman isolle alalle.
 
Vs: Galant Dynamic-4 GTI perän irroitus.. Vinkkejä kaivattaisiin..

Kiitoksia tästä oikein paljon! pitääpä huomenna ruveta tutkiskelemaa tilannetta..
 
Takaisin
Ylös Bottom