Galant käynnistyy kuumana huonosti

dynamiitti4

New Member
Liittynyt
10 Toukokuu 2015
Terve!
-91 Dynamic-4 käynnistyy siis lämpösenä/kuumana huonosti, kylmänä ei mitään ongelmaa.
Mikähän ton mahtaa aiheuttaa, saa sahata 5-7sek käyntiin ja vähän nihkeesti sillonkin käynnistyy. :seina
 
Vs: Galant käynnistyy kuumana huonosti

Suuttimien vuotoa tähän tulisi muutkin ekana ehdottamaan.
Ja termostaattikotelosta 2-napaisen lämpötila-anturin vastuksen voisi mitata, toimivassa oli joskus suoraan ajosta mitattuna vastus 334 ohmia. Merkittävästi korkeampi vastus saa ecun luulemaan, että kone onkin kylmä. Tosin sillon pitäis käydäkin kuumana huonosti
 
Vs: Galant käynnistyy kuumana huonosti

korsma sanoi
Suuttimien vuotoa tähän tulisi muutkin ekana ehdottamaan.
Ja termostaattikotelosta 2-napaisen lämpötila-anturin vastuksen voisi mitata, toimivassa oli joskus suoraan ajosta mitattuna vastus 334 ohmia. Merkittävästi korkeampi vastus saa ecun luulemaan, että kone onkin kylmä. Tosin sillon pitäis käydäkin kuumana huonosti
kiitos, meenkin samantien mittaamaan vastuksen. Milläs noi suuttimet voi todeta vuotaviksi?
 
Vs: Galant käynnistyy kuumana huonosti

korsma sanoi
Suuttimien vuotoa tähän tulisi muutkin ekana ehdottamaan.
Ja termostaattikotelosta 2-napaisen lämpötila-anturin vastuksen voisi mitata, toimivassa oli joskus suoraan ajosta mitattuna vastus 334 ohmia. Merkittävästi korkeampi vastus saa ecun luulemaan, että kone onkin kylmä. Tosin sillon pitäis käydäkin kuumana huonosti
vastus näytti .552k ohm, mittarin toiminnasta en mene takuuseen.
lämpösenä tyhjäkäynti saattaa myös välillä "nykäistä" ja saattaa sammua kun valoihin pysähdyt ja painat kytkimen pohjaan.
toisinaan saattaa tyhjäkäynti jäädä 1000rpm
 
Vs: Galant käynnistyy kuumana huonosti

20-asteisena pitäis olla 2,4kilo-ohmia

Toinen kuulostaa tyhjäkäyntimoottorin hajoamiselta, jos nyt energiaa mittailuun on, niin toimiminen videossa esitetyllä tavalla olisi erittäin tarpeellista:
https://www.youtube.com/watch?v=KibYz21IMA0

Käräyttää ecun, mikäli tk-motti (isc) oikosulussa.
 
Vs: Galant käynnistyy kuumana huonosti

korsma sanoi
20-asteisena pitäis olla 2,4kilo-ohmia

Toinen kuulostaa tyhjäkäyntimoottorin hajoamiselta, jos nyt energiaa mittailuun on, niin toimiminen videossa esitetyllä tavalla olisi erittäin tarpeellista:
https://www.youtube.com/watch?v=KibYz21IMA0

Käräyttää ecun, mikäli tk-motti (isc) oikosulussa.
no lämpöanturi ei korjannut juurikaan mitään.
toinen ongelma on kauhea tärinä 90kmh ja ylöspäin.
kardaanissa siis toinen tukilaakerin kumi täytetty sikaflexillä tms, voiskohan johtua siitä? ja saako niitä kumeja/laakereita mistään sinne?
 
Takaisin
Ylös Bottom