Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Onko kukaan koskaan ajatellut putsaavansa tasaajia ja laittavansa ne takaisin kiinni? Eihän ne fyysisesti siellä mihinkään kulu (?), joten UÄ-pesulla ja liuottimilla voisi saada niistä uutta vastaavat.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

miikka sanoi
Onko kukaan koskaan ajatellut putsaavansa tasaajia ja laittavansa ne takaisin kiinni? Eihän ne fyysisesti siellä mihinkään kulu (?), joten UÄ-pesulla ja liuottimilla voisi saada niistä uutta vastaavat.
Ihan hyvä pointti. Tosin putsauksessa kuluu aikaa enemmän verrattuna uusien vaihtoon eikä niistä siinä yhteydessä tule uudemman mallisia (3mm?), joten menevät taas jossakin vaiheessa mahdollisesti tukkeeseen, odotettavissa sama rumba? Kyllä mullakin forte ehkä hieman auttoi, eikä tilanne ole mitenkään akuutti. Ajattelin kuitenkin lähiaikoina asian hoitaa.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Jalperi sanoi
löytyy ihan tolla numerolla ? paljos hintaa oli :O
Jep,sopii aika kattavasti mitsuihin,vaikkei suoraan sitä kirjat kerrokkaan..

Ooveehoo oli muistaakseni 9€ nurkilla.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

miikka sanoi
Onko kukaan koskaan ajatellut putsaavansa tasaajia ja laittavansa ne takaisin kiinni? Eihän ne fyysisesti siellä mihinkään kulu (?), joten UÄ-pesulla ja liuottimilla voisi saada niistä uutta vastaavat.

dieselissä pumppaat ja annat likoa.

uä pesu ei taida vaikuttaa sisäkaluihin ???
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

miikka sanoi
Onko kukaan koskaan ajatellut putsaavansa tasaajia ja laittavansa ne takaisin kiinni? Eihän ne fyysisesti siellä mihinkään kulu (?), joten UÄ-pesulla ja liuottimilla voisi saada niistä uutta vastaavat.

Tehtaan ohjeet putsaamiseen dieselillä löytyvät mm. Evo 6 service manuaalista. Mustaa tuli sisältä ja hyvin toimivat, tosin toimivat kyllä aikaisemminkin.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

No mun aika ei ole kallista, joten käytetyllä ajalla ei niin ole väliä, kun ei kuitenkaan puhuta kuin tunneista. Raha sen sijaan ratkaisee, jos puhutaan kuitenkin sadoista euroista. Jos saman lopputuloksen saa putsaamalla tasaajat, niin ei ole ainakaan mulle valinta vaikea; puhdistaa vanhat vai laittaa uudet :-*

Ehkäpä toi dieselillä pesu tosiaan vois olla kohdillaan, tosin eipä itellä naputakaan kuin hetken kylmänä, joten en tiedä jaksaako tässä vaiheessa vielä ruveta toimenpiteisiin.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

miikka sanoi
No mun aika ei ole kallista, joten käytetyllä ajalla ei niin ole väliä, kun ei kuitenkaan puhuta kuin tunneista. Raha sen sijaan ratkaisee, jos puhutaan kuitenkin sadoista euroista. Jos saman lopputuloksen saa putsaamalla tasaajat, niin ei ole ainakaan mulle valinta vaikea; puhdistaa vanhat vai laittaa uudet :-*

Ehkäpä toi dieselillä pesu tosiaan vois olla kohdillaan, tosin eipä itellä naputakaan kuin hetken kylmänä, joten en tiedä jaksaako tässä vaiheessa vielä ruveta toimenpiteisiin.
Totta, kukin tekee niin kuin parhaaksi näkee. Mitä noista nostajista olen söörtsillä kelannut, kyllä siellä ainakin joissakin on mainittu jonkun paikan hajoamisvaara (en nyt muista minkä) ja pahimmillaan joku isompi remontti, jos tasaaj(i)a on ollut jumissa. Miten on? Pelkästään tämänsuuntainen spekulointi (ja jopa aiheutuneet lisäongelmat) riittää mulle syyksi laittaa uudet. Ja eipä tarvi tulla kuin toisen kerran jumi, tulee kyllä jo liikaa hommia.

Edit:
Laitetaas nyt kuvakin, mistä on kyse:
lashadjustersnewer6400iy4.jpg
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

miikka sanoi
Onko kukaan koskaan ajatellut putsaavansa tasaajia ja laittavansa ne takaisin kiinni? Eihän ne fyysisesti siellä mihinkään kulu (?), joten UÄ-pesulla ja liuottimilla voisi saada niistä uutta vastaavat.

Kyllä muuten kuluu! Itse ajattelin kanssa eka et jos vaan kokeilis pestä, mutta osien hinta ei päätä huimannut, joten vaihdatin. Pyysin vanhat itselleni tarkasteluun. Omissani kuulapää on kulunut epäsymmetriseksi ja tasasessakin päädyssä on tuntuvia uurteita.

Kummallisempi juttu on se, että myös vanhoissa on tuo isompi öljykanava ???
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Osassa tuntuu olevan originaalina isommalla reiällä. Syytä tähän en tiedä, mutta tämän suuntaisia juttuja olen kuullut. Omiakin kokemuksia on - omassa vaparissa oli isommat originaalit, mutta VR-4:ssä oli ollut pienet ennen vaihtoa isompiin.

Oma näkemys on, että jos koneessa on ne pienellä reiällä olevat, niin vaihtaisin ennemmin kuin pesisin. Jos taas on isommalla reiällä, niin sitten kannattaa kokeilla pesua, mikäli tasurit on muuten ehjät. Kulumisesta voin sanoa, että ex-autossani kun nuo vaihdettiin, niin niissä oli kyllä selvää kulumista havaittavissa sekä päissä että sivuilla. Muutamassa oli tasainen pää "niittaantunut" ihan selkeästi, joten vaihto oli mielestäni ainoa järkevä vaihtoehto.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Onko noi kuinka hankalat vaihtaa/ottaa irti? Eli tarviiko nokkia poistaa noiden tieltä?
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

ast sanoi
Löytyikö nestettä litran purkeissa? Oman astian kanssa pitäisi kuulemma Veholle mennä että saisi sitä sopivaa Mitsun omaa ATF:ää. Varsinaista AYC nestettä eivät ainakaan koodin perusteella kuulemma saa.

Perässäkin muuten lukee ATF poistopropun vieressä ja Evo 7:sta eteenpäin suositeltu tavara sinne levypakkaan on nimenomaan Mitsun ATF SPIII. Rakenne ei ole kuitenkaan käytännössä muuttunut joten ATF SPIII kelpaa vanhempiinkin.

Avasin juuri omast galantist sen kuusiokoloruuvin perästä missä lukee ATF ja sieltä tuli vajaa litra? aika punasen ruskeetä öljyä ni onko se nyt samaa kamaa mitä paksiin laitetaa eli ayc nestettä. katoin paksiin korkin alle ja pinta ei ollut tippunut yhtään.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Hydraulic Tensioner kannattaako toi vaihtaa samalla ku remppaa jakopään ?
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Jalperi sanoi
Hydraulic Tensioner kannattaako toi vaihtaa samalla ku remppaa jakopään ?

Jos et tiedä kiristäjän historiaa niin kannattaa.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Mistäs löytyy edukkain ruuvaa kiinni-katalysaattori, pitää mennä läpi katsastuksesta? Mitä vaihtoehtoja ylipäätään on, muuta kuin alkuperäinen intokiinasta?
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

LegnumVR4 sanoi
Mistäs löytyy edukkain ruuvaa kiinni-katalysaattori, pitää mennä läpi katsastuksesta? Mitä vaihtoehtoja ylipäätään on, muuta kuin alkuperäinen intokiinasta?

Eipä ne noita kattei kattele millasen laitat sinne.
Laita vaikka magnaflown tarvikekatti. Toki siis joudut aina hitsaan laipat sinne. Tai sitte vaikka pparkko tradingilla racekatti. http://www.pparkko.fi/katalysaattori.html
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

saakos jostain muualta kuin veholta taka-alatukivartta legnumiin, kun camskilliltä oli loppunut ?
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

En tohdi aloittaa uutta topikkia, niinpä kysyn täältä. Pre-facelift Galant tarvitsee kytkintä. Camskill tarjoaa kahta kokoa, 225mm ja 240mm. Kumpi on kampi?
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

nokonzok sanoi
En tohdi aloittaa uutta topikkia, niinpä kysyn täältä. Pre-facelift Galant tarvitsee kytkintä. Camskill tarjoaa kahta kokoa, 225mm ja 240mm. Kumpi on kampi?

Ööh mä selvittelin ton sillon keväällä miten ne menee. Ei tainnut mitään sääntöä olla, vaan pitää tsekata Capsista runkonumerolla.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

LegnumVR4 sanoi
Mistäs löytyy edukkain ruuvaa kiinni-katalysaattori, pitää mennä läpi katsastuksesta? Mitä vaihtoehtoja ylipäätään on, muuta kuin alkuperäinen intokiinasta?
Tuolta tuli oma magnaflow tilattua..
http://www.racersplace.fi/tarjoukset.php?tuote=Katalysaattorit&cat=38&sub_cat=94
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

kumpis näistä nyt on oikea tulppa Densolta PK20PR11 vai PK20PR-P8 ?
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Varaosaksi voitaneen laskea mallikohtainen maadoitussarjakin. Hintalaadultaan huippuhyvä setti löytyy www.groundingkits.co.uk, ja palvelu todella asiallista. Asensin tänään, on todella laadukas, mm. kullatut liittimet. Alkuperäisellä akunkengällä voi heittää vesilintua, tulee astetta parempi mukana. Setti maksoi jotain 40euroa kpl.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

LegnumVR4 sanoi
Varaosaksi voitaneen laskea mallikohtainen maadoitussarjakin. Hintalaadultaan huippuhyvä setti löytyy www.groundingkits.co.uk, ja palvelu todella asiallista. Asensin tänään, on todella laadukas, mm. kullatut liittimet. Alkuperäisellä akunkengällä voi heittää vesilintua, tulee astetta parempi mukana. Setti maksoi jotain 40euroa kpl.

Noita maadoitussarjoja näkyy olevan melkein jokaisessa JDM-autossa. En ole vielä toistaiseksi saanut vastausta sen pohjimmaisesta ideasta, osaatko valaista?
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

nokonzok sanoi
En ole vielä toistaiseksi saanut vastausta sen pohjimmaisesta ideasta, osaatko valaista?
Se on tuninkia se,väh +15hp.

Paremman&halvemman saa nopeamminkin itse tekemällä.





..ja kuittailun jälkeen,pointtihan on siinä että eipä näissä japsien sähköissä kehumista ole,jo viisivuotiaissa kipoissa piuhat homeessa,joten parantaahan tuollainen "kaikkea",kun saa täyden jännitteen.

Esim jos b.pumppu+puola saa vain 12,5V,ja "päivityksen" jälkeen saakin vaikka 14V,niin onhan siinä eroa..
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

ST sanoi
Se on tuninkia se,väh +15hp.

Paremman&halvemman saa nopeamminkin itse tekemällä.





..ja kuittailun jälkeen,pointtihan on siinä että eipä näissä japsien sähköissä kehumista ole,jo viisivuotiaissa kipoissa piuhat homeessa,joten parantaahan tuollainen "kaikkea",kun saa täyden jännitteen.

Esim jos b.pumppu+puola saa vain 12,5V,ja "päivityksen" jälkeen saakin vaikka 14V,niin onhan siinä eroa..

Mitä noita on tullut kateltua, tohtisin väittää, että ongelmia näissä tuontiautoissa aiheuttaa nimenomaan ne jälkeenpäin rävelletyt sähköasennukset.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Jännitehäviöitä tuolla maadoituskitillä on tarkoitus saada pois. Omasta autostani on häviöt mitattu ja olivat vastaavaa tasoa kuin uudehkossa A-sarjan mersussa. En pidä maadoitussarjan tarvetta oikein minkäänlaisena, hyötysuhde panostettuun rahaan on nolla, ellei oikeasti ole joku homeessa ja hapettumia täynnä oleva konehuone.

Tuo ST:n esimerkki on varmaan aika kärjistetty. Ei saatu 1.5 voltin häviöitä edes 80-luvun puolvälin Sunnysta.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

nokonzok sanoi
En ole vielä toistaiseksi saanut vastausta sen pohjimmaisesta ideasta, osaatko valaista?
Itse "uskon" näihin viritelmiin että saa täyden jännitteen jokainen komponentti, valot yms paranee.. En toki alle kirjoita bensankulutuksen vähentymistä, välyksentasaajien naputuksen poistumista (*jonka se ecun korjaus hoitelee) yms

Oikeasti, ei se peltirakennelma johda kovin hyvin sähkö jos ne on koottu pistehitseillä ja bitumiliimalla. Kupari johtaa paremmin.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

miikka sanoi
Jännitehäviöitä tuolla maadoituskitillä on tarkoitus saada pois. Omasta autostani on häviöt mitattu ja olivat vastaavaa tasoa kuin uudehkossa A-sarjan mersussa. En pidä maadoitussarjan tarvetta oikein minkäänlaisena, hyötysuhde panostettuun rahaan on nolla, ellei oikeasti ole joku homeessa ja hapettumia täynnä oleva konehuone.

Tuo ST:n esimerkki on varmaan aika kärjistetty. Ei saatu 1.5 voltin häviöitä edes 80-luvun puolvälin Sunnysta.

*Bensapumpulle saadaan hyvinkin voltin häviöitä normi mitsusta. Yleinen viritys esim dsm autoissa ja 6g vr4 galanteissa (muista ei ole kokemusta). Samalla kun se akku siirretään takakonttiin niin saadaan toinen voltti häviämään.

* Toki tämä koskee niistä paukkulangoista tulleita häviöitä.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Jalperi sanoi
kumpis näistä nyt on oikea tulppa Densolta PK20PR11 vai PK20PR-P8 ?

Denson taulukko antaa vaihtoehdoiksi PK20PR-P8, IK20 (idrium power) ja VK20 (idrium tough)
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

miikka sanoi
Jännitehäviöitä tuolla maadoituskitillä on tarkoitus saada pois. Omasta autostani on häviöt mitattu ja olivat vastaavaa tasoa kuin uudehkossa A-sarjan mersussa. En pidä maadoitussarjan tarvetta oikein minkäänlaisena, hyötysuhde panostettuun rahaan on nolla, ellei oikeasti ole joku homeessa ja hapettumia täynnä oleva konehuone.

Tuo ST:n esimerkki on varmaan aika kärjistetty. Ei saatu 1.5 voltin häviöitä edes 80-luvun puolvälin Sunnysta.

Vastataan nyt vaikka tähän. Kyllä omassa liittimet vaikuttavat melko hapekkailta, ja mm. mittariston kirkkaudenvaihteluita yms. muita mahdollisia sähköön liittyviä ongelmia ajatellen laitoin setin, jotta ei nyt ole sitten ainakaan siitä kiinni.
Meinaan muitakin sähköosia laittaa tässä uusiksi, ainakin puolat ja tulpanjohdot, vaikka tuskin noikaan mihinkään vaikuttaa.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

miikka sanoi
Tuo ST:n esimerkki on varmaan aika kärjistetty. Ei saatu 1.5 voltin häviöitä edes 80-luvun puolvälin Sunnysta.
Omien viraabelihommien taustalta voin kyllä sanoa,että japsi ei ole sähköön panostanut..
Ja kyllä,nisukka pahin.
Sitten mitsu ja mazda.
Subbe ilmeisesti jotain ymmärtänyt,niitä harvemmin tulee vastaan.

MUTTA,ovathan legut yms tuoreempia,niissä ei vielä pahoja pitäisi ollakkaan,ikähän näille vasta tehtävänsä tekee..
Paukkulankaa kuitenkin,eikä mikään päivitys s.järjestelmään ainakaan pahaa tee.

Ja tottahan tuo nokonzokinkin sanoma,mutta toisaalta,yhtä sutta suoltaa suomalainenkin..
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

ST sanoi
Omien viraabelihommien taustalta voin kyllä sanoa,että japsi ei ole sähköön panostanut..

Joo, samaa mieltä! Parhaimmat sähköt löytyy ranskalaisista, italialaisista ja venäläisistä vehkeistä. Jenkkilaitteet seuraavat hyvänä kakkosena perässä..
Kolmosena vois tulla espanjalaiset laatuautot...

Listaa vois jatkaa loputtomiin, mutta jos pienen ironian huomaa niin arvostan japsi sähköjä itse melko korkealle :-*
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

LegnumVR4 sanoi
Vastataan nyt vaikka tähän. Kyllä omassa liittimet vaikuttavat melko hapekkailta, ja mm. mittariston kirkkaudenvaihteluita yms. muita mahdollisia sähköön liittyviä ongelmia ajatellen laitoin setin, jotta ei nyt ole sitten ainakaan siitä kiinni.
Meinaan muitakin sähköosia laittaa tässä uusiksi, ainakin puolat ja tulpanjohdot, vaikka tuskin noikaan mihinkään vaikuttaa.

Joo siis ei tosta koskaan haittaa ole, eikä toi loppupeleissä mikään iso raha ole panostaa. Onpa ainakin vikatilanteessa mahdollisia aiheuttajia sitten vähemmän :)
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Uldiz sanoi
Joo, samaa mieltä! Parhaimmat sähköt löytyy ranskalaisista, italialaisista ja venäläisistä vehkeistä. Jenkkilaitteet seuraavat hyvänä kakkosena perässä..
Kolmosena vois tulla espanjalaiset laatuautot...

Listaa vois jatkaa loputtomiin, mutta jos pienen ironian huomaa niin arvostan japsi sähköjä itse melko korkealle :-*
"Mätäneminen" ja toimimattomuus on eri asioita..

Kyllähän japseissa hyvät sähköt on,KUNNES ikä/tehontarve tulee vastaan.
Täytyy kyllä myöntää,että saksalaiset ovat osittain tuossa asiassa edellä.

Ja tulipas taas OT..
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

ST sanoi
Kyllähän japseissa hyvät sähköt on,KUNNES ikä/tehontarve tulee vastaan.
Täytyy kyllä myöntää,että saksalaiset ovat osittain tuossa asiassa edellä.

OT OT OT, vielä kerran..

Otetaan nyt saksalaisista esimerkiksi vaikka Opel, sä oikeasti kuvittelet että sähkölaitteet on paremmat kuin japskeissa ;D
Kehtaakohan Fordia edes mainita :-X
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

tepi sanoi
kannattaa ostaa se framin isoin ph3562, ad:sta

Fram tarjoaa MD136466 tilalle PH3950 suodatinta, omassa legussa tällä hetkellä kiinni PH5343 joka sekin käy mainiosti.

Koko eron lisäksi on muita olemattomia eroja, 3950 "suositellaan" nopeimmin kulkeviin vehkeisiin ja 5343 nopeasti kulkeviin.
Öljyn ohikierrätys venttiili aukeaa 5343:ssa 13psi ja 3950 12psi.

Täysin tarpeetonta tietoa, mutta kuitenkin ;D
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

tepi sanoi
kannattaa ostaa se framin isoin ph3562, ad:sta
Ei muuten kannata enään,muuttunut aivan säälittävän pienen kokoiseksi.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

http://camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1399p5568
vaiko :
http://camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1399p5567

ainaki ensimmäisiä olette vissii laittaneet?
NGK menossa tilauksee..onko muita tarvitsijoita..hinta on halpa kun alta 11e!

ja käviskö noi Legun jouset galluun?
http://camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1405p0

"galant and legnum ARE different, even if they are adjustable.
the legnum obviously has more rear overhang mass than the galant, and thus needs a higher rate rear spring and different valving, regardless of height. (however the PHYSICAL shock will be the same unit, just valved differently)
if you put galant suspension in a legume, you will probably find it will bottom out quite easily."

eli varmaa sopis..voi olla "jäykkä" vaan ;)
Mut joku varmaa ostaa leguu noi jossei käy mulle? ;D
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Jos ei muut osta ni minä saattasin ostaakin ;D
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Joikale sanoi
Jos ei muut osta ni minä saattasin ostaakin ;D

oot toisena listalla vasta ny ;D

tilaus lähtee ihan kohta...
tulppien tarve ei kellää ole?
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Engine mounts - Drivers side MR198377 - Front MR198381 - Rear MR235603

Trans external oil filter MD752072

Fuel pump filter MR204495

Brake pads FRONT - Lucas GDB1126 - Ferodo FDB765, FDS765, FCP765H & FCP765R (from stock to racing) - REAR - Lucas GDB3044 - Ferodo FDB1507

HUOM LEGNUMIN seuraavat : takavakain on eri galantissa... Kannattaa mitata vakaajan paksuus ja käydä sitte vasta kysymässä veholla (hinta 3-4e kipale puslille)
Swaybar FRONT - Bar MR272641 - Bush MR272646 - Link MB892981
REAR - Bar ?? - Bush MR272716 - Link MB131732

Low temp Thermostat 76c MD317015 (stock is 82c)

Radiator (auto) MR212455

ECU MD340289 (steel case) MD340288 (plastic case)
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Niin eli pistetään tännekin nyt kyssäriä, mistä sattuis löytymään legnumiin toi koneen päälle tuleva suojamuovi kun omastani on särkynyt ja sitten sisustan puolelle tohon vaihdekepin urissa liikkuvat muoviliuskat ovat kanssa hakusessa. En tiedä kävisikö galantista ne vaihdekepin ympärille tulevat muoviliuskat, galantissa kun on toi tiptronic puoli oikealla, kun taas legnumissa vasemmalla.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Sama vika, siihen pitäis se muovi jostain saada kun meni osiin ja yritti jumittaa... pinseteillä keräilin niitä palasia "vaihdekepin" juuresta.
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Onkohan VR4:ssa ohjaustehostimen pumppu sama kuin perus-vaparigalanteissa? :p
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Miten on näissä pre-facelift leguissa, onko ajonestolaite. Omaan sain vain yhden avaimen ja nyt pitäisi saada ainakin yksi vara avain tehtyä. Saako avainsepältä hakea vara-avaimen vai oonko kusessa jos avain menee hukkaan..?
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Oliko kuitenkin niin että perusmallin ohjaustehostimen pumpun osia pystyi hyödyntämään VR-4:ssa. Tepi varmaan osaa vastata paremmin?
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Eipä nyt muista tarkalleen mitä kaikkea oli samaa ja mitä ei.

Mutta jos pumppua huollat niin kannattaa eka katsoa onko painerajaventtiili jumiutunut auki asentoon. Mäntä jousi kombinaatio löytyy karan alta josta paineputki lähtee simpukalle. Pystyy katsoa kun pumppu on paikallaan. (syyläristä vaan tuuletin irti)

Yksi tyhjänä käynyt pumppu löytyy hyllyssä :)
 
Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

Tomppi sanoi
Miten on näissä pre-facelift leguissa, onko ajonestolaite. Omaan sain vain yhden avaimen ja nyt pitäisi saada ainakin yksi vara avain tehtyä. Saako avainsepältä hakea vara-avaimen vai oonko kusessa jos avain menee hukkaan..?

Otahan kuva siitä avaimesta niin näkee mitä tyyppiä se on, jos se on semmonen "vanhanmallinen" ei siel mitään ajonestoo oo. Käsittääkseni esim 97 galantissa ei olis ajonestoja.
 
Takaisin
Ylös Bottom