galant vr-4 (4G63) tulpat ja tulpanjohdot

kasuli

Member
Liittynyt
4 Syyskuu 2007
Sijainti
Tammela
mitkä tulpat kuuluu/olisi parhaat tuohon 2.0 16v turbo koneesen? ja mahd. tulppamuutos jos ahtoja nostettu ym. pientä viritystä vakio vr-4 nähden

tarvike ohjelmat ei tunne turbokonetta, ja searchilla en löytänyt..

tuollaisia vaihtoehtoja jostakin netin syövereistä löyty, tiedä sitten?! : "BPR6ES NGK." "WR8DCX+ BOSCH" "WR8DP+ BOSCH" ja "K20PR-U ND DENSO" mutta jossen ihan väärin muista niin tuo NGK BPR6ES oli jo perhana mopoaikoina pvssäkin.. ;D että niinkö kävis galluunkin?

ja hyvät tulpanjohdot olisi myös hakusessa joten jos olette jostain tilailleet (esim. ulkomailta) niin mistä? ja minkälaiset?

FAKTAT pöytään, mutut movembereihin ;)
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: galant vr-4 (4G63) tulpat ja tulpanjohdot

JuhaL sanoi
mitkä tulpat kuuluu/olisi parhaat tuohon 2.0 16v turbo koneesen? ja mahd. tulppamuutos jos ahtoja nostettu ym. pientä viritystä vakio vr-4 nähden

tarvike ohjelmat ei tunne turbokonetta, ja searchilla en löytänyt..

tuollaisia vaihtoehtoja jostakin netin syövereistä löyty, tiedä sitten?! : "BPR6ES NGK." "WR8DCX+ BOSCH" "WR8DP+ BOSCH" ja "K20PR-U ND DENSO" mutta jossen ihan väärin muista niin tuo NGK BPR6ES oli jo perhana mopoaikoina pvssäkin.. ;D että niinkö kävis galluunkin?

ja hyvät tulpanjohdot olisi myös hakusessa joten jos olette jostain tilailleet (esim. ulkomailta) niin mistä? ja minkälaiset?

FAKTAT pöytään, mutut movembereihin ;)

VR4:ssa vakiotulpat on BPR7ES ja sellaisilla ainakin itsellä toimii hienosti(1bar ahdot tällä hetkellä).

Jos kyseessä on jdm moottori cyclone-imusarjalla on vaihtoehdot tulpanjohtojen kanssa vähissä, itse tilasin Kingsbornelta suoraan jenkeistä. Johdot ovat laadukkaat ja myös vakiota paksummat. Koodilla 11-571C saa tilattua (www.kingsborne.com). Hinta on kilpailukykyinen.

Jos moottori on turbotettu gti-motti(tai jenkkimallin vr4) normaalilla imusarjalla saa johtoja sitten helposti Suomestakin vaikka ngk:lta tms, ihan sillä perus gti-koodilla.
 

4 WD Laser

Member
Liittynyt
2 Joulukuu 2003
Sijainti
Pirkanmaa
Vs: galant vr-4 (4G63) tulpat ja tulpanjohdot

Esim. Accel sarjoja on tullut käytettyä. Hyllyssä pölyn alla pitäs olla varalla NGK ja Accell paketit...

Niin ja tulppina riittänyt NGK 7 lämpöarvolla. Toiminut ok vaikka ahtoja ollut 1,5 bar. Ei tosin mitään rata-ajoo vedetty.
Kai 8 arvoakin vois koittaa mutta rauhallisessa ajossa ne ei välttämättä pysy "itsepuhdistus alueella" ja alkaa karstoittua.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: galant vr-4 (4G63) tulpat ja tulpanjohdot

Meinasin itekki uudet tulpat tässä vaihdella. JDM ASA ois kyllä sitä mieltä että VR-4:sen vakiotulppa ainakin 1990.09.3 asti (mun runkonumerolla) ois BP6ES.

Ei sillä ettenkö itekki ny meinannu seiskoja sinne laittaa.
 

Liitetiedostot

  • vr4tulpat.JPG
    vr4tulpat.JPG
    52.6 KB · Lukukerrat 505

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: galant vr-4 (4G63) tulpat ja tulpanjohdot

Slider sanoi
Meinasin itekki uudet tulpat tässä vaihdella. JDM ASA ois kyllä sitä mieltä että VR-4:sen vakiotulppa ainakin 1990.09.3 asti (mun runkonumerolla) ois BP6ES.

Ei sillä ettenkö itekki ny meinannu seiskoja sinne laittaa.

Onpas jännä sit tämäkin, mistä lie kattonu aikoinaan et seiska olis vakio. No, sitä suosittelen kuitenki vähä piristetyille :).
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: galant vr-4 (4G63) tulpat ja tulpanjohdot

Sehän voi hyvinkin olla sille uudemmalle. :eek:
 

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Vs: galant vr-4 (4G63) tulpat ja tulpanjohdot

Minä olen kyllä kaikkiin suosiolla nykyään laittanut iridiumit. Ei jää siitä kiinni ainakaan perk....!
 
Ylös Bottom