jooonas
GALANT DYNAMIC-4 (VR4) -91. L200 K14 2.5 TDIC -88
- Liittynyt
- 12 Tammikuu 2005
- Sijainti
- Pornainen
olihan vaikee keksii aihe ;D
autona galant dyn-4 gti -91 vr4 tekniikalla
eli tämmöstä ongelmaa...kun nostaa kierroksia ja päästää kaasun meinaa auto sammua....välillä sammuukin...vaikuttaako kaasuläpän asento-anturi tuohon, ja mitkä olikaan ne arvot mitä piti olla....entäs ilmamäärämittari (se kun on gti:n vakio)?
tosin tyhjäkäynnillä bensanpaineet todella alhaiset n.0.7bar, johtuen 510cc suuttimista ja vakio vr4 ecu....
ja toinen ongelma: eli kylmänä toimii hyvin, mutta kun sammuttaa ja antaa seistä jonkin aikaa ei meinaa pysyä millään käynnissä...hetken kun käyttää niin toimii taas normaalisti....seosmittarin mukaan ollaan laihalla kun vika esiintyy...
autona galant dyn-4 gti -91 vr4 tekniikalla
eli tämmöstä ongelmaa...kun nostaa kierroksia ja päästää kaasun meinaa auto sammua....välillä sammuukin...vaikuttaako kaasuläpän asento-anturi tuohon, ja mitkä olikaan ne arvot mitä piti olla....entäs ilmamäärämittari (se kun on gti:n vakio)?
tosin tyhjäkäynnillä bensanpaineet todella alhaiset n.0.7bar, johtuen 510cc suuttimista ja vakio vr4 ecu....
ja toinen ongelma: eli kylmänä toimii hyvin, mutta kun sammuttaa ja antaa seistä jonkin aikaa ei meinaa pysyä millään käynnissä...hetken kun käyttää niin toimii taas normaalisti....seosmittarin mukaan ollaan laihalla kun vika esiintyy...