Galanttiin putkisto?

M

Masi66

Guest
Mistä saisin Mitsuuni (Galant 2.0 GLSi -89) putkiston kun olen jo aikas useasta paikasta kysyny ja kaikis on sanottu ettei löydy!!! ???
Ja jos tälläinen löytyy niin mikä ois n.hinta?
 
tuskin löytyy ihan hyllystä (oma arvaus) mutta jos tuosta olisi yhtään apua ::) http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/YaBB.pl?board=12;action=display;num=1048154635
 
Kyllä kai siihen sitten joku putki löytyy!Lastunkin olen ajatellut laittaa jonka hommaan tmuukkoselta!Kertokaa mielipiteitä kannattaako sellate laittaa! ;D Huamena taervii sit yrittää jos mahtuis mukaan clubiin!!! :)
 
meinaat hommaa unichipin? raportoi tuloksista (olis hauska jos olis dyno käyriä ;))

OT: Muukkonen myy DTA ruiskuja, kiinnostavaa kamaa myös hinnaltaan, osin edistyneempi kuin esim. Hestec.

MUTTA: viimeksi kuulin, ettei monikaan virityspaja osaa/suostu säätämään niitä (tiedä onko jo löytynyt joku osaaja), eli Muukkonen kyllä myy ruiskun, mutta säätäminen on sitten sinun ongelmasi.....
 
Itse rakennettukaan ei varmaan ole hullumpi vaihtoehto jos jaksaa pulata. Itselläni oli juurikin samanlaisessa autossa itse rakentamani putkisto joustosta taaksepäin ja ihan hyvä oli. Ei ollu ees liian äänekäs.

Käytin 2,5 tuuman putkea, valmiita mutkia, läpivirtaavaa Simonsin vaimenninta etummaisena vaimentimena ja takana Raptorin "S" vaimenninta.
 
eiks se niin oo että, kun itte tekee niin saa parhaan ;D oon ollu kans tyytyväinen omaan marteliuksen väsäykseen...
 
Lastuttamisella todennäköisesti et saa mitään hyötyä, koska autosi moottori on vapaastihengittävä. Ehkä moottorin kierrokset nousevat korkeammaksi, mikä taas vain rasittaa moottoria tarpeettomasti.

Oletko tietoinen millä kierrosalueella alkaa vääntömomentti pudota radikaalisti? Jos lastulla saat korkeammat kierrokset, siitä tuskin on iloa jos korkeammilla kierroksilla teho laskee dramaattisesti muutenkin. Lastujen myyjät puhuvat tyylikkäästi usein muuta..Totuus on kuitenkin se ett turbottomiin ei paljon iloa lastuista yleensä ole.
 
Olisi hieno nähdä saisiko lastuttamisella mitään hyötyä vääntökäyrään koko kierrosalueella. Eihän sillä maksimitehon nostolla paljon ole hyötyä normaalissa käytössä, kun kone vinkuu 7krpm.

ps. Koska mitsubishiclubi vuokraa dynon puoleks päiväks =) Se masiina ainaskin pääsis helpolla muutamaa autoa lukuun ottamatta ;D
 
No tässä tauksessa mietinkin sitten kahteen kertaan otanko lastua ollenkaan!Kävin kysymässä mitä maksaisi kun rakennuttaisi ahdinkoneen tohon vanhaan myllyyn ni se oli jotain n.3350ecua,ja siihen olisi sit jo hyvä lastu laittaa+putkisto...täytyy katsoa mitä sitä kesän aikana innostuu tekemään!
 
Onkos jollain kokemusta Simonssin vaimentimista? Motonetti myy niitä aika kohtuu hintaan mut pitääkö liikaa ääntä?

Mitä Marteliuksen vaimentimet maksaa? ja ketä myy?

Antaako takimmainen vaimennin vastapaineet ja etummaisten tilalla voi käyttää suoria putkia?
 
Suurin läpivirtaava Simonssi on ok jos käytät jotain muuta kun onttoa resonaattoria edellä. Itse käytin turboon suunniteltua "S" vaimenninta.
Maantienopeuksissa ei tällä tavalla kuulunut mitään ääniä sisälle mutta kivitalot raikuu kun vähän kaasutat...
:D
 
Takaisin
Ylös Bottom