GDI:n imusarjan ja kaasuläpän putsaus (Galant 2.4)

Vs: GDI:n imusarjan ja kaasuläpän putsaus (Galant 2.4)

Mitenkäs ihmiset ovat putsanneet ton kannen imukanavat jotka menevät venttiileille? Itsellä ainakin kannen kanavat ja venttiilit ovat todella likaiset.
 
Vs: GDI:n imusarjan ja kaasuläpän putsaus (Galant 2.4)

Nonnih, tulihan tämäkin urakka tehtyä. Haynesin manuaalin mukaan imusarjaa ei välttämättä tartte ottaa irti, itse ainakin kynäilin maalaisjärjellä vehkeen irti koneesta huomattavasti ohjekirjaa suoraviivaisemmin. Mutta kukin tyylillään. Koeajon mukaan pirssi tuntuisi toimivan ihan normaalisti.
 
Vs: GDI:n imusarjan ja kaasuläpän putsaus (Galant 2.4)

small


Tältä näyttää GDi:ssä kun EGR ei ole käytössä. Olen miettinyt pitäisikö tuostakin ottaa kansi pöydälle jossain vaiheessa. Kyllä se EGR ehti siellä 105tkm tuhojaan tekemään.
 
Vs: GDI:n imusarjan ja kaasuläpän putsaus (Galant 2.4)

mystinengalant sanoi
Tältä näyttää GDi:ssä kun EGR ei ole käytössä.
Jep. Ite ajellu kohtapuolin 100tkm ilman EGR:ää ja kaasuläppäkoteloa ei ole tarvinnu sen jälkeen kertaakaan putsata. Edelleen läppäkotelo on tuon samannäköinen kuin sulla kuvissa ja kun läpän sisälle kurkkaa, niin imusarjassakin alumiini pinta paistaa (siis imusarjan sisäpuolella ;) )
 
Vs: GDI:n imusarjan ja kaasuläpän putsaus (Galant 2.4)

Nyt kun tuon karitsan elämä on tullut taas siihen pisteeseen, että pitäisi imusarja ja läppä putsailla sonnasta, eikä huvittaisi hommaa jättää puolitiehen, niin löytyykö tästä maasta jo paremmin noita palotilan nuohouslaitteita kuin mitä muutamia vuosia sitten?
Ja jos löytyy niin mistä niitä osaa etsiä täältä Oulun alueelta? Paikallisesta merkkihuollosta kyselin palotilan putsausta, niin äijä meinas että hoituu vartissa heidän Forte -litkuillaan... :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom