gdi.n tulpat

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
eli onko kuin tarkkaa kun olis 5 lämpöarvoiset iridiumit mutta monesta paikkaa kattonu on 6 arvona.
nois iridiumeis.

kun edellinen seppä pistäny tohon gdi carismaan normitulpat :seina ja päästöt nyt pomppas.

sain kokeeksi nuo 5 arvoset et voi koittaa jos tulpat auttas. huvikseen en noin satkun tulppia tohon viittis sijottaa
 
Vs: gdi.n tulpat

Taitaa olla vähän makuasia. Itse kans ihmettelin aikanaan, kun tein guuglehakuja alkuperäisellä osanumerolla ja poikkeuksetta tuli joka paikasta osumaksi joku denson tulppa ja sille tuli sitten vastaavasti vertaamalla ngk 6-arvon tulppa, mutta esim. moponet tarjoaa kuitenkin 5-arvon tulppaa. Ensin tuli ostettua 5-arvon ngk:t, mutta myöhemmin vaihdoin 6-arvon ngk:t ja minun mielestä ne "toimii paremmin". Mulla siis 2.4 gdi Gallu.
 
Vs: gdi.n tulpat

no toi mun on 1,8 gdi carisma,siihen motonettikin tota 6 tarjoo nyt on kii noi 5 tulpat,saas nähdä auttaako kun kerkeen uuteen päästömittaukseen.nää 5 arvoset kun sain koittaa ilmatteeks siksi niillä. ainaki se läks käyntii ja pelas kauppareissun.

jos ei nuo auta niin koitetaan e85 bensaa ;D
 
Vs: gdi.n tulpat

epc mukaan:
MD344180C SPARK PLUG BOSCH EUROPE USE ONLY 1996.06.1 - 1997.04.3

MS851357 SPARK PLUG BKR5E-11 1996.06.1 - 1997.04.3

MS851727 SPARK PLUG K16PR-U11 1996.06.1 - 1997.04.3

MD355067 SPARK PLUG BKR6EKUC 1997.05.1 - 2001.03.3

MD372421 SPARK PLUG BKR5EKUD 2001.04.1 - 2001.05.3
 
Vs: gdi.n tulpat

noi k16pr-u11 eihän ne oo mitkää iridiumit? sellaset siel oli kii. ja tos pitäs käsittääkseni olla kuitenki noi irit kun konepelliskin tarra näin väittää. nyt siel on irzf5 jotain sinnepäin ja motonetti ja antaa irzf6-- tulppaa kuten tuo harrin bkr6ekuc vissiin vastaa?
 
Takaisin
Ylös Bottom