hanski-58 sanoija vaihde vapaalla sekä jos kyseessä super select niin valitsinvipu siihen visco asentoon, sitten piuhat irti, näinhän se oli?
Ei tuossa paljon kyllä jää enempää ylöspäin ruuvattavaa, vaikka ottaa laatikon pois vs. koneen.bishisumi sanoiniin tuota itsekkin ajattelin jos mootorin ottais pois, kun ei enää paljon pysty ylöspäin työskentelemään käsillä, käsivarret siinä kunnossa, että ei oikein onnistu altapäin tuusailu, mites se asetelma/painelaakeri systeemi, kun toimii väärin päin, onko asetelma irroitettava luukun kautta, vai mites, että saa koneen ja lootan erilleen, eikös painelaakeri asetelmassa kiinni
Kyllä on 2gen SS malleissa keskellä viskolukko, kun ajetaan 4H asennossa. Lukkoasennoissa keskiakseli menee täysin jäykäksi.Gary Grand sanoiTilat ja työkalut ratkaisi mun kohdalla tän niin että nappasin mieluummin koneen ylös. :nykii
Tasaisella on kätevämpi nostaa kone pois norsulla, kuin yrittää kammeta loota pihamaalle ja auton alta pois.
Ei kai noissa SS-malleissa mitään viscovirityksiä ole? Ihan planeetta-tasauspyörästollä jakaa voimaa.
Jahvetti sanoiHelpoin on loota pois..
kepit pitää irrottaa ja ku laitat takasi niin muista ruuvien oikeet kohdat muute ei pelaa oikein..