Gran turismo keskustelua

Vs: Gran turismo keskustelua

primer sanoi
Softapäivitystä taas pukkais...

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?p=4369209

Jahas.

Kotiin ku pääsee niin laaden laaden.. :p
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Online Race Rewards and Experience
When you complete a race in the open lobby or my lounge, you will now gain rewards and experience points. Therefore if you are focused more on playing online, you'll still be able to gain rewards and levels that you need to progress in GT Life.
Tuota on moni odottanut.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

perkele kun toi DFGT tais sanoo sopimuksen irti.. ostettu parisen viikkoa sitte. :seina
 
Vs: Gran turismo keskustelua

cubeqtio sanoi
Vielä ku rahaa sais... :p
Grindausta varten on valiaikaisesti nostettu a- ja b-spekkien palkintosummia, tammikuun lopussa tulossa jotain mielenkiintoista paivityksessa kun silloin palautuu takas vanhoihin summiin?
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Hyeena sanoi
Grindausta varten on valiaikaisesti nostettu a- ja b-spekkien palkintosummia, tammikuun lopussa tulossa jotain mielenkiintoista paivityksessa kun silloin palautuu takas vanhoihin summiin?

Sanonpahan nyt sit taas kerran pahasti :

Mitä helvettiä ne nyt vasta noita rahan keruu ja muita systeemeitä peliin päivittelee ? Olisivat tehneet valmiin pelin kun se kauppoihin tuli.

Itse tuli veivattua peliä ekan viikon aikana jo sen verran paljon ,että saisivat sitten maksella rästiin jääneet palkinto summat tänne päin.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

-JP- sanoi
Olisivat tehneet valmiin pelin kun se kauppoihin tuli.

ei nykypäivänä tehä valmiita pelejä. pelaajat toimii beta-testaajina (paras ja halvin) ja pikkuhiljaa viilataan bugeja ja parannuksia kuosii.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Makeko sanoi
ei nykypäivänä tehä valmiita pelejä. pelaajat toimii beta-testaajina (paras ja halvin) ja pikkuhiljaa viilataan bugeja ja parannuksia kuosii.

Jep.

Olen pelannut niin monta peliä missä on samoin toimittu.. oikein pistää kiukuksi välillä.. :I Vähän niin kuin Windows käyttiskin.. :)
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Ei mulla tule pohjoislenkin ajamisesta mitaan silloin kun ipanat on mukana, aivan liian armoton rata ja kiva sitten "pikku" lipsahduksen jalkeen ajaa tays romulla eteen pain ilman toivoa etta savuttaisi etummaisia.

Hauskasti eilen yx sakemanni luisteli vahan edella, tiella paksu savupilvi ja jai sitten poikittain radalla, ja siina vaiheessa kun nain sen auton "no can do". En tieda mita keulalle tapahtu mutta molemmat etukummit lukkiutu, takavedossa eturenkaat kuumina kokoajan ja jarruun ei tarttenut koskea ollenkaan ;D

Paastin sitten puoliskonkin ajamaan etta hellasaro vahan vahenis ;D Mutta sitten halus jo juniorikin ja se siita mun ajamisesta sitten... ::)


Tossa viimeisimmassa paivityksesta oli listattu tammoisiakin muutoksia..
* Improved clutch for G25/27
* “Thrustmaster”
* Car sorting in garage will be saved
* Restart option after finishing a race
* Corrected taillights on the ’91 Acura NSX
* Improved force feedback on the RedBull X2010
* Improved loading times in the car dealership menu
* Reduced screen tearing incidents
* You can now export all your photos to the XMB at once
* The rev meter in the Mazda RX-7 (FC) ’90 and the gear display in the NSX GT500 were fixed
* Slight shadow improvements
* Sticky bumper physics fixed
* 16 cars on-track in Arcade Mode
* Set-up menu now called “Settings” instead of “Tuning”
* Smoke/spray pixelation around the cars improved
* RE-Amemiya RX-7 sound improved
* Laps, restrictions and other infos are now displayed in the online race browser
* In GT Rally, there are now only two choices for map display – off or fix to track (or maybe it was fix to car). Manually changing the map scale doesn’t make any difference as it now auto-scales depending on your speed
* In online lounge, when browsing the servers, there is a check box for recommended
* In GT Mode > Practice, mechanical damage can now be one of the following: off, light, heavy
* Tach from the Silvia S13 was fixed
* You now get 5 museum cards and 5 paints for your online log-in
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Noni.. maalejakin saa. On vaan suht kallista ostaa aina auto jos haluu väriä vaihtaa.. :D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Makeko sanoi
ei nykypäivänä tehä valmiita pelejä. pelaajat toimii beta-testaajina (paras ja halvin) ja pikkuhiljaa viilataan bugeja ja parannuksia kuosii.

No olisivat sitten julkaisseet pelin jo 5 vuotta sitten tai päivitelleet Prologuee tän viimeiset 3 vuotta. On ihan turha kait sitten siirtää julkaisu päivää maailman tappiin jos kerta kesken eräistä paskaa voi myydä ihmisille ?

Eikä nyt ole kyse mistään pikku bugeista vaan siittä ,että muut tekevät asiat paremmin tai toimivampia pelejä.

Varmastikkin ovat vihaiset pelaajat viimeisten 3 viikon ajan pommittaneet peli talon s-postia kysyen miks NFS Shift on parempi ? tai miks tää ja tää asia puuttuu kokonaan ?

Peli on jo julkaistu ja kaikkihan me tiedämme mitä käteemme saimme. Osa porukkaa on tälläkin foorumilla erittäin tyytyväisiä toiset taas suhtautuvat asiaan hivenen erilailla.

En varmaankaan hirveästi väärin veikkaa jos arvaan ,että huhuttu NFS Shift 2 pyyhkii GT5:dellä lattiaa... tai se "jokin" Xboxin ajelu peli.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Logitechin DFGT ratti oli muuten Gigantissa tarjolla edulliseen 168 euron hintaan. Itse ostin Kärkkäiseltä muutama viikko sitten 88 eurolla.

Kaikki muukin konsolitavara oli järkyttävän hintaista - selvä vedätyskamppanja menossa jos joku tyhmä ostaisi ylihintaan joululahjoja.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

-JP- sanoi
No olisivat sitten julkaisseet pelin jo 5 vuotta sitten tai päivitelleet Prologuee tän viimeiset 3 vuotta. On ihan turha kait sitten siirtää julkaisu päivää maailman tappiin jos kerta kesken eräistä p*skaa voi myydä ihmisille ?

Eikä nyt ole kyse mistään pikku bugeista vaan siittä ,että muut tekevät asiat paremmin tai toimivampia pelejä.

Varmastikkin ovat vihaiset pelaajat viimeisten 3 viikon ajan pommittaneet peli talon s-postia kysyen miks NFS Shift on parempi ? tai miks tää ja tää asia puuttuu kokonaan ?

+1
 
Vs: Gran turismo keskustelua

primer sanoi
no jo on aikoihin eletty. GT5:n pelivalikoissa soi taustalla joululauluja!

Ei vittu niinpäs soikin ;D
Jumalauta et leipoo kiinni sen viimisen nascar koulun kisan kanssa... vittu millään pääse läpitte vaikka mitä tekis... :seina :seina :seina
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Chiqi_ sanoi
Ei v***u niinpäs soikin ;D
Jumalauta et leipoo kiinni sen viimisen nascar koulun kisan kanssa... v***u millään pääse läpitte vaikka mitä tekis... :seina :seina :seina
ABS=0 ?



Jaahas, http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-23-GT5s-GBP400-official-steering-wheel
The wheel weighs 4.6kg; the pedal set 7.3kg. The gearshift levers, the wheel's central spokes section (30cm in diameter) and the pedal set are all entirely metal.

The wheel itself offers 1080° rotation. A motorized stop means the three full turns are adjustable. The magnetic sensor-based H.E.A.R.T (HallEffect AccuRate Technology) is incorporated into the wheel's steering mechanism. The wheel has 16-bit resolution and 65536 values on its steering axis.
The T500 RS launches in Europe and North America on 5th January, and in Japan on 25th January. It carries a suggested retail price of €499.99 (VAT included)
koh,koh... ei taida pukin visa riittaa tuon tilaamiseen..
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Ei toi Nürburgring mallinnus nyt niin huono välttämättä ole. Katsoin tuossa Tommi Mäkisen Nürburgring- kierrosennätyksen tällä 2010 Subaru WRX STI'llä. Pelissä Sports Soft- renkaat alla.

Tommi ajoi 7:55.xxx
Itse ajoin 7:49.xxx

Tosi jees!
 
Vs: Gran turismo keskustelua

En tieda millaiset kumit vakio urabussissa on alla, niillahan tomppa ajeli, mutta esimerkiksi jo aiemmin linkitetty bemarikuski rinnasti kaytossaan olleet pirellit sport hardeihin, ja tomppahan ajoi kostealla radalla (vai muistanko vaarin?).
Muistelen etta tais ainakin kerran meinata tompalta lipsahtaa, vahan sen jalkeen kun se korjaili kyparan asentoa jossain >200kmh vauhdissa.. ;D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Viiden aikoihin olisi MCF serveri taas pystyssä! :peukku
MadEvoX kanssa kohta aloitellaan! :driver
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Hahaa... Anttilasta löyty yksi DFGT! Silityslautakin löysi uuden käyttötarkoitusen. ;D

main.php
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Muutama tunti nyt pelattu ton DFGT:n kanssa. Muutama huomio tullu verrattuna pädin kanssa ajamiseen.

Kaasun ja jarrun käyttö huomasti helpompaa ratilla. Kuin myös ajolinjojen pitäminen. :peukku

Mutta jos auto lähtee sladiin ym. luisuun niin ainakaan mun kädet ei pysy mukana. :( Älyttömän vaikeeta enään pelastaa jos vaikka jarrutuksessa lähtee hieman jakelemaan tai vastaavasti mutkan ulostulossa perä irtoo... Aina joutuu nostamaan jos ehtii... :p Driftingiä on turha edes yrittää. :mad:

Pädillä pystyy ajamaan oikeen kivasti pikku luisussa vaikka useamman mutkayhdistelmän. Eikä jokaista pikku sladia tarvii pelätä. Drifting kisoissa siottuu ihan mukavasti maailmanlistoilla. ;)

Onko se oikeesti ratin kanssa näin vaikeeta vai onko vika ratin ja penkin välissä? ;D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Onko se oikeesti ratin kanssa näin vaikeeta vai onko vika ratin ja penkin välissä? Grin
Saman homman olen huomannut! Ei sitä rattia kerkee pyörittään tarpeeksi nopeata ::)
Luisussa vetäminen helpompaa pädin kanssa.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

nikob sanoi
Saman homman olen huomannut! Ei sitä rattia kerkee pyörittään tarpeeksi nopeata ::)
Luisussa vetäminen helpompaa pädin kanssa.

Harjoittelun puutetta molemmilla.. :D

Tänään vois taas ajella.. :D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

pitäks ratti veivata puolenvaihdoissa vai eikö riitä että irrottaa vain? Entä renkaitten kääntymiskulma onko sitä lisätty? Kunnnon luisussahan menee kuolleen kulman yli ja spinnaa jossei ole renkaitten kääntökulmaa lisätty.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

UITTO- sanoi
pitäks ratti veivata puolenvaihdoissa vai eikö riitä että irrottaa vain? Entä renkaitten kääntymiskulma onko sitä lisätty? Kunnnon luisussahan menee kuolleen kulman yli ja spinnaa jossei ole renkaitten kääntökulmaa lisätty.

Kyl se itselläni ainakin pysyy lapasessa. Ehkä se on sitä ku tatilla ohjaessa laidasta laitaan kestää murto-osan sekunnista. :)

Tai sitten ei oo tottunut ajamaan ratilla/oikealla autolla luisussa. :)
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Kyl se itellä ainakin pysyy myös ratilla käsissä kun driftaa, GT5:ssä ei ehkä ihan niin hyvin kun esim nfs:shiftissä jossa ero driftissä oli ratin hyväks todella dramaattinen. Tuntuu että ylipäätään kaikki non-grip kisat sorapätkiä myöten saa opetella uudelleen ajamaan jos on aikasemmin padilla ajellu, niin erilaista se vaan on.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

UITTO- sanoi
Entä renkaitten kääntymiskulma onko sitä lisätty? Kunnnon luisussahan menee kuolleen kulman yli ja spinnaa jossei ole renkaitten kääntökulmaa lisätty.

Pystyykö tuollaista tekemään? Mielestäni sielä ei pysty kuin aurausta säätämään...

Täytyy reenaa vaan lisää sit. ;) Ja tukevoittaa tota rattitelinettä.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Rateista sen verran että SRT arvosteli kaikki GT5 ratit tuossa viikko sit, ja Logitechin rateista kaikki sai muuten ok/hyvä arvosanan, mutta moitittiin sitä että kaikissa rateissa on keskellä joku törkeä deadzone (en tiedä pystyykö säätämään gt5), Ja jarrupoljin on liian herkkä, ie. leikkaus arvostelusta: suurimpaan osaan mutkista voi puhaltaa polkimeen ja jarruttaa riittävästi, ja jos painaa jarrua niin yleensä on lukossa samantien (eli ilmeisesti ilman abseja testailivat) Miten lie?
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Juu NFS Shiftissä oli helppo vetää luisussa ratilla.
Harjoituksen puutettakin voi olla ;D
Osa syynä on että kun rupee kunnolla pyörittään rattia, niin tuntuu että toi silityslauta lähtee lentoon ::)
Eli kunnon alustakin helpottaisi varmasti paljon asiaa. Ei pysy pystyssä toi lauta :seina
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Dodii !

Tuli itse liityttyä jouluna tähän GT5 omistajien "klubiin".
On se vaan niin herkkua pelata ja todella kivaa katseltavaa isommastakin töllöstä.

Rattia + poljin yhdistelmä on pakko hommata jossain välissä.
Onko teillä kestäny noi vaihteet noissa seteissä ?

Kaverin kanssa kerran katteltiin jotain logitechin kalliimpaa settiä missä oli kytkin niin se vaihteisto oli semmonen rimpula/hilavitkutin et kestää tsäkällä 2 iltaa nätisti ajaen ja jos kotitaloudesta löytyy Ville 5v vielä ajelemaan niin ehkä sen 2min.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Mani sanoi
Dodii !

Tuli itse liityttyä jouluna tähän GT5 omistajien "klubiin".
On se vaan niin herkkua pelata ja todella kivaa katseltavaa isommastakin töllöstä.

Rattia + poljin yhdistelmä on pakko hommata jossain välissä.
Onko teillä kestäny noi vaihteet noissa seteissä ?

Kaverin kanssa kerran katteltiin jotain logitechin kalliimpaa settiä missä oli kytkin niin se vaihteisto oli semmonen rimpula/hilavitkutin et kestää tsäkällä 2 iltaa nätisti ajaen ja jos kotitaloudesta löytyy Ville 5v vielä ajelemaan niin ehkä sen 2min.

Mulla Logitechin G25 (uus on se G27 mutta melkein sama..) niin ei itsellä ainakaan mitään ongelmaa. Sitä on jonkinmoisessa humalassa kaveriporukassa revitty ja hyvin toimii.. :) Jossain joku kirjoitellut että se keppi muka hajoo.. no ei ainakaan 2v sisällä oo omasta hajonnu.. Noo.. katotaa.. :D
 
Vs: Gran turismo keskustelua

lvl 22 saavutettu ja nyt alkaa eteenpäin pääseminen olla todella vaikeaa. Mitäs autoa suosittelette Gran Turismo Allstars kilpailuihin Expert sarjassa?
Bugatti Veyron:illa ajelen parhaillaan mutta kaarrenopeukset jäävät liian pieniksi, suorilla kyllä kulkee.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

M.V sanoi
lvl 22 saavutettu ja nyt alkaa eteenpäin pääseminen olla todella vaikeaa. Mitäs autoa suosittelette Gran Turismo Allstars kilpailuihin Expert sarjassa?
Bugatti Veyron:illa ajelen parhaillaan mutta kaarrenopeukset jäävät liian pieniksi, suorilla kyllä kulkee.

Eipä taida muulla pärjätä kuin jollain LM kilpurilla.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

cubeqtio sanoi
Mulla Logitechin G25 (uus on se G27 mutta melkein sama..) niin ei itsellä ainakaan mitään ongelmaa. Sitä on jonkinmoisessa humalassa kaveriporukassa revitty ja hyvin toimii.. :) Jossain joku kirjoitellut että se keppi muka hajoo.. no ei ainakaan 2v sisällä oo omasta hajonnu.. Noo.. katotaa.. :D
Kepin kestavyytta on parannettu tohon G27 (vahemman liikkuvia osia).


J. Puhakka sanoi
Rateista sen verran että SRT arvosteli kaikki GT5 ratit tuossa viikko sit, ja Logitechin rateista kaikki sai muuten ok/hyvä arvosanan, mutta moitittiin sitä että kaikissa rateissa on keskellä joku törkeä deadzone (en tiedä pystyykö säätämään gt5), Ja jarrupoljin on liian herkkä, ie. leikkaus arvostelusta: suurimpaan osaan mutkista voi puhaltaa polkimeen ja jarruttaa riittävästi, ja jos painaa jarrua niin yleensä on lukossa samantien (eli ilmeisesti ilman abseja testailivat) Miten lie?
En ole tuota arvostelua lukenut, mutta joillakin tota deadzone ongelmaa esiintyy ja toisilla taas ei. Itse kuulun naihin "onnekkaisiin" joilla tuntuu deadzonea.. Jarrut ovat ongelmaiset, liian tehokkaat (ja joku viela kaipaili jarru-upgradeja tehokkaampiin :) ), ja defaulttina oleva 5-5 tasapaino tekee lukkojarrutuksista kettumaisia.
ABS1 asennossa jarrut pysyvat kurissa, mutta kovissa jarrutuksissa pusketaan silti suoraan lepikkoon.
Deadzonen huomaa hyvin esimerkiksi pohjoislenkilla, taytta tuskaa saada ehjaa kierrosta aikaiseksi jos radalla on ohitettavia, tila ohituksissa on olematon ja deadzone estaa tarkan ohjauksen.
Yleisesti taasen huomannut etta tuo top gear rata on oikeasti suunniteltu autojen ja kuskien testaamiseen, siella on helppo havainnoida erinnakoisia ongelmia ajamisessa.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

allstarin vetää kevyesti corvette zr 1 ja race modification siihen sillä pääset myös like the windin josta voittaa minoltan . itse ajelin 3000gt mr:llä (vähän haastetta) tokyo oli tosin mahdoton sillä. jollain touring autolla pääsee läpi kevyesti. lemans autoilla niitä jo nöyryyttää aika pahasti

nuo tietokonevestukset on niin aivottomia että niitä pitelee helposti kun kerran eteen pääsee (pakko sikailla jos meinaa "perus" autolla pärjätä.)

<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/JyA9yt6LAV4" frameborder="0"></iframe>
 
Vs: Gran turismo keskustelua

sais vaan tuon laitteen (ps3) pelittää niin vois vähän pelailla taas reilun viikon taun jälkee.. meni vähän mtivaatio noissa endurance eventeissä kuka jaksaa tahkoo esim. 4 tuntia putkeen jollain 200hp laitteella ei kiitos.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Hyeena sanoi
ja joku viela kaipaili jarru-upgradeja tehokkaampiin

Minä tuota olen ainakin kironnut mutta en sen tehokkuuden takia vaan sen takia että en pidä normaalina että otat jonkun perus kipon ja tuplaat sen tehot/nopeuden eikä tee jarruille mitään ::)
 
Vs: Gran turismo keskustelua

Eilen kokeilin ekaa kertaa ratilla ajoa ja on se niin kivaa, jos on sopiva menopeli. Mulla on driving force gt ratti ja siinä on puutteita, mutta minkäs teet. Vituttaa sladeissa ku kädet loppuu kesken ja ratti irtoo pöydästä ku rattia pitäis kääntää 2,5 kierrosta oikaisemiseen :driver :nykii
Jarru on todellakin herkkä ja suoraan ajaminen vaatii tarkkuutta.

Nyrree oli siisti ajaa niis special jutuis mesen sls amg:llä. Kakki kultaset pystit yllättävän helpolla paitsi täys kierros puuttuu vielä.

Tänään lisää kovaa ajoa :peukku :peukku
 
Vs: Gran turismo keskustelua

jos joku tarvii autoa lainaan niin voin lainata on myös paljon autoja joista voisin luopua kokonaan esim kaikki lambot ja ferrarit :)


nimimerkki RMBK

sen jälkeen kun g25:een pulttasin oikean kokoisen momon ratin kiinni niin rupes kädet riittää.

vaihdevivusto hajos jo vuosia sitten alku metreillä sillä mitään tee lelu mikä lelu rattivaihteet toimii kun niitä vähän jatkaa. penkkinä toimii tollanen motonetin runko johon hitsailin parikymmentä kiloa lisää rautaa (vahvikkeita) nyt on taas kiva ajella ja käsijarrukin löytyy 8)
vielä kun keksisi miten tuon vaihdevivuston saisi kestämään.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

J. Puhakka sanoi
Logitechin rateista kaikki sai muuten ok/hyvä arvosanan, mutta moitittiin sitä että kaikissa rateissa on keskellä joku törkeä deadzone

Itse testasin tuossa ei-tuetulla mallilla, eli vanhalla momo forcella. Varmaan ~45 astetta sai kumpaankin suuntaan kääntää ennen kuin reilummin alkoi kääntymään. Ei pelattava.
 
Vs: Gran turismo keskustelua

MakeM sanoi
Itse testasin tuossa ei-tuetulla mallilla, eli vanhalla momo forcella. Varmaan ~45 astetta sai kumpaankin suuntaan kääntää ennen kuin reilummin alkoi kääntymään. Ei pelattava.

Joku Momo Force saikin ko. arvostelussa "ei s**t**a"-merkinnän. (tai että elkää pelatko plz), mut silti, luulis tuommosien deadzonejen säädön olevan mahdollista säätää pelistä.
Toki jos ratti ei lähetä mitään 45 asteen kulmaa ennen niin hieman vaikea, mut epäilen että taas on 6 vuotta mietitty jotain muuta ku ratin deadzoneja.
 
Takaisin
Ylös Bottom