Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
primer sanoiSoftapäivitystä taas pukkais...
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?p=4369209
Tuota on moni odottanut.Online Race Rewards and Experience
When you complete a race in the open lobby or my lounge, you will now gain rewards and experience points. Therefore if you are focused more on playing online, you'll still be able to gain rewards and levels that you need to progress in GT Life.
Hyeena sanoiTuota on moni odottanut.
Late sanoip**k**e kun toi DFGT tais sanoo sopimuksen irti.. ostettu parisen viikkoa sitte. :seina
Siis se nuppi ;D Oli sen verran kovat väännöt :drivercubeqtio sanoiNikolla jäi keppi kätee..
Grindausta varten on valiaikaisesti nostettu a- ja b-spekkien palkintosummia, tammikuun lopussa tulossa jotain mielenkiintoista paivityksessa kun silloin palautuu takas vanhoihin summiin?cubeqtio sanoiVielä ku rahaa sais...
Hyeena sanoiGrindausta varten on valiaikaisesti nostettu a- ja b-spekkien palkintosummia, tammikuun lopussa tulossa jotain mielenkiintoista paivityksessa kun silloin palautuu takas vanhoihin summiin?
-JP- sanoiOlisivat tehneet valmiin pelin kun se kauppoihin tuli.
Makeko sanoiei nykypäivänä tehä valmiita pelejä. pelaajat toimii beta-testaajina (paras ja halvin) ja pikkuhiljaa viilataan bugeja ja parannuksia kuosii.
* Improved clutch for G25/27
* “Thrustmaster”
* Car sorting in garage will be saved
* Restart option after finishing a race
* Corrected taillights on the ’91 Acura NSX
* Improved force feedback on the RedBull X2010
* Improved loading times in the car dealership menu
* Reduced screen tearing incidents
* You can now export all your photos to the XMB at once
* The rev meter in the Mazda RX-7 (FC) ’90 and the gear display in the NSX GT500 were fixed
* Slight shadow improvements
* Sticky bumper physics fixed
* 16 cars on-track in Arcade Mode
* Set-up menu now called “Settings” instead of “Tuning”
* Smoke/spray pixelation around the cars improved
* RE-Amemiya RX-7 sound improved
* Laps, restrictions and other infos are now displayed in the online race browser
* In GT Rally, there are now only two choices for map display – off or fix to track (or maybe it was fix to car). Manually changing the map scale doesn’t make any difference as it now auto-scales depending on your speed
* In online lounge, when browsing the servers, there is a check box for recommended
* In GT Mode > Practice, mechanical damage can now be one of the following: off, light, heavy
* Tach from the Silvia S13 was fixed
* You now get 5 museum cards and 5 paints for your online log-in
Makeko sanoiei nykypäivänä tehä valmiita pelejä. pelaajat toimii beta-testaajina (paras ja halvin) ja pikkuhiljaa viilataan bugeja ja parannuksia kuosii.
-JP- sanoiNo olisivat sitten julkaisseet pelin jo 5 vuotta sitten tai päivitelleet Prologuee tän viimeiset 3 vuotta. On ihan turha kait sitten siirtää julkaisu päivää maailman tappiin jos kerta kesken eräistä p*skaa voi myydä ihmisille ?
Eikä nyt ole kyse mistään pikku bugeista vaan siittä ,että muut tekevät asiat paremmin tai toimivampia pelejä.
Varmastikkin ovat vihaiset pelaajat viimeisten 3 viikon ajan pommittaneet peli talon s-postia kysyen miks NFS Shift on parempi ? tai miks tää ja tää asia puuttuu kokonaan ?
primer sanoino jo on aikoihin eletty. GT5:n pelivalikoissa soi taustalla joululauluja!
ABS=0 ?Chiqi_ sanoiEi v***u niinpäs soikin ;D
Jumalauta et leipoo kiinni sen viimisen nascar koulun kisan kanssa... v***u millään pääse läpitte vaikka mitä tekis... :seina :seina :seina
The wheel weighs 4.6kg; the pedal set 7.3kg. The gearshift levers, the wheel's central spokes section (30cm in diameter) and the pedal set are all entirely metal.
The wheel itself offers 1080° rotation. A motorized stop means the three full turns are adjustable. The magnetic sensor-based H.E.A.R.T (HallEffect AccuRate Technology) is incorporated into the wheel's steering mechanism. The wheel has 16-bit resolution and 65536 values on its steering axis.
koh,koh... ei taida pukin visa riittaa tuon tilaamiseen..The T500 RS launches in Europe and North America on 5th January, and in Japan on 25th January. It carries a suggested retail price of €499.99 (VAT included)
Ei vittu.. aika kyäni Kiitoksia eukkuHyeena sanoiABS=0 ?
Saman homman olen huomannut! Ei sitä rattia kerkee pyörittään tarpeeksi nopeata :Onko se oikeesti ratin kanssa näin vaikeeta vai onko vika ratin ja penkin välissä? Grin
nikob sanoiSaman homman olen huomannut! Ei sitä rattia kerkee pyörittään tarpeeksi nopeata :
Luisussa vetäminen helpompaa pädin kanssa.
UITTO- sanoipitäks ratti veivata puolenvaihdoissa vai eikö riitä että irrottaa vain? Entä renkaitten kääntymiskulma onko sitä lisätty? Kunnnon luisussahan menee kuolleen kulman yli ja spinnaa jossei ole renkaitten kääntökulmaa lisätty.
UITTO- sanoiEntä renkaitten kääntymiskulma onko sitä lisätty? Kunnnon luisussahan menee kuolleen kulman yli ja spinnaa jossei ole renkaitten kääntökulmaa lisätty.
Mani sanoiDodii !
Tuli itse liityttyä jouluna tähän GT5 omistajien "klubiin".
On se vaan niin herkkua pelata ja todella kivaa katseltavaa isommastakin töllöstä.
Rattia + poljin yhdistelmä on pakko hommata jossain välissä.
Onko teillä kestäny noi vaihteet noissa seteissä ?
Kaverin kanssa kerran katteltiin jotain logitechin kalliimpaa settiä missä oli kytkin niin se vaihteisto oli semmonen rimpula/hilavitkutin et kestää tsäkällä 2 iltaa nätisti ajaen ja jos kotitaloudesta löytyy Ville 5v vielä ajelemaan niin ehkä sen 2min.
OKE!cubeqtio sanoijahas.. puolelta vois alkaa pelailee..
M.V sanoilvl 22 saavutettu ja nyt alkaa eteenpäin pääseminen olla todella vaikeaa. Mitäs autoa suosittelette Gran Turismo Allstars kilpailuihin Expert sarjassa?
Bugatti Veyron:illa ajelen parhaillaan mutta kaarrenopeukset jäävät liian pieniksi, suorilla kyllä kulkee.
Kepin kestavyytta on parannettu tohon G27 (vahemman liikkuvia osia).cubeqtio sanoiMulla Logitechin G25 (uus on se G27 mutta melkein sama..) niin ei itsellä ainakaan mitään ongelmaa. Sitä on jonkinmoisessa humalassa kaveriporukassa revitty ja hyvin toimii.. Jossain joku kirjoitellut että se keppi muka hajoo.. no ei ainakaan 2v sisällä oo omasta hajonnu.. Noo.. katotaa..
En ole tuota arvostelua lukenut, mutta joillakin tota deadzone ongelmaa esiintyy ja toisilla taas ei. Itse kuulun naihin "onnekkaisiin" joilla tuntuu deadzonea.. Jarrut ovat ongelmaiset, liian tehokkaat (ja joku viela kaipaili jarru-upgradeja tehokkaampiin ), ja defaulttina oleva 5-5 tasapaino tekee lukkojarrutuksista kettumaisia.J. Puhakka sanoiRateista sen verran että SRT arvosteli kaikki GT5 ratit tuossa viikko sit, ja Logitechin rateista kaikki sai muuten ok/hyvä arvosanan, mutta moitittiin sitä että kaikissa rateissa on keskellä joku törkeä deadzone (en tiedä pystyykö säätämään gt5), Ja jarrupoljin on liian herkkä, ie. leikkaus arvostelusta: suurimpaan osaan mutkista voi puhaltaa polkimeen ja jarruttaa riittävästi, ja jos painaa jarrua niin yleensä on lukossa samantien (eli ilmeisesti ilman abseja testailivat) Miten lie?
Hyeena sanoija joku viela kaipaili jarru-upgradeja tehokkaampiin
J. Puhakka sanoiLogitechin rateista kaikki sai muuten ok/hyvä arvosanan, mutta moitittiin sitä että kaikissa rateissa on keskellä joku törkeä deadzone
MakeM sanoiItse testasin tuossa ei-tuetulla mallilla, eli vanhalla momo forcella. Varmaan ~45 astetta sai kumpaankin suuntaan kääntää ennen kuin reilummin alkoi kääntymään. Ei pelattava.