Gti lancerin tyhjäkäynnistä

K

Kassu

Guest
Tällänen "pähkinä" , että mikä mahtaa olla, kun toi mun lanceri käy todella huonosti tyhjäkäyntiä, kun se on ollu nimenomaan lämmitystolpassa kiinni(muuten pelaa hyvin)...lähtee hyvin käymään, mut täytyy kaasulla vähän aikaa jeesata, niin sit käy taas normaalisti tyhjäkäyntiä...
 
En ole vielä saanut aikaiseksi käydä lukemassa niitä vikakoodeja...jos ens viikolla pääsis ;D
Palailen asiaan, kun se homma on tehty.
 
Nonii, vikakoodit luettu -> ei vikakoodia. ;D

Sain sellaisen selityksen(pääpiirteittäin) tohon mun auton "vikaan", että kun siinä on lämmityselementti alavesiletkussa, niin kansi ei lämpenis tarpeex. Eli ilmamäärämittari ja lämpöanturi antais hetken ristiriitasta tietoo eculle. ??? ???

Lohkoon lämmitin, niin pääsee vaivasta...näin neuvoivat.
 
Tuossako siis käy niin, että lämpöanturin ympäristö lämpenee, vaikka kone pysyykin muuten kylmänä. Silloin tuo voisikin olla mahdollista...
Ilmamäärämittarin lämpöanturin ei pitäisi vaikuttaa käynnistykseen millään tavalla. Sehän on koko ajan saman lämpöinen kuin ulkoilma.

Mitenkäs auto reagoi, jos sammutat ja sitten käynnistät puolen tunnin päästä puolilämpimänä?
 
Puolilämpimänä auto lähtee ja käy normaalisti.
edellä mainitun selityksen antoi Asko Mäkelä (entinen mitsumerkkiliike, jossa luettiin vikakoodit) ja stockmanautossa(entinen merkkiliike) epäiltiin myös vahvasti, että letkussa oleva lohkis aiheuttaisi "vian" ja, höpöttivät antureista samat jutut. ???
Itse en pysty oikeen asiaa enempää selventää, joten viisaammat vois jatkaa ;D
No onnex autossa ei ollut "vikaa" ;D
 
*köh köh*

Asko Mäkelä...mielenkiintoinen nimi.. Siihe puljuu en jalallani astu näet. Eivät näet osaa jakohihnaakaan oikein laittaa *pykälän oli pielessä kun auton ostin ja siellä JUURI vaihdettu ja kaikki huollettu*
 
Joo eipä itselläkään ole muuta kokemusta Asko Mäkelästä, kun toi vikakoodienluku, mutta sain mielestäni hyvän palvelun ja luku oli edullinen(5€)
Tuskin silti rupeen siellä autoani huollattaan(ylipäätään merkkiliikkeessä).

Jälkimmäisestä liikkeestä on sen verran kokemusta, että siitä olen erimieltä ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom