GTO ei käynnisty

vainio

New Member
Liittynyt
4 Kesäkuu 2015
Elikkäs mitsubishi GTO -94 vuosimalli on kyseessä

Tilanne alkoi vesipumpun vuotamisella
->Vesipumppu vaihdettiin
Asennuksen aikana lähti kampiakselin asentotunnismesta piuhat irti
->Vaihdettu uuteen

Mitsu sahaa hyvin mutta ei käynnisty

-Bensaa tulee
-Kipinää ei

Sulakkeet ja releet tarkistettu (kunnossa)

PTU tarkistettu seuraavan sisvuston mukaisesti
http://www.stealth316.com/2-pwrtransunit.htm
(toimii)

PTU saa virtaa ECU:lta tai mistä lie tuleekaan

Puolan piuhaan virtaa ei tule

Vikakoodeja ei ole

Onko ideoita?
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: GTO ei käynnisty

Onko 100%
Varmasti kampi ja nokka asentotunnistimet ehjät ja johdotukset myös?
Mitattu tarkastettu?\

Sulakkeet kaikki tarkastettu ehjät?
Myls konehuoneesta
 

vainio

New Member
Liittynyt
4 Kesäkuu 2015
Vs: GTO ei käynnisty

Kampi/nokka sensoreiden piuhoista tuli 12v/5v/0

Kampiakselin tunnistin vaihdettiin uuteen ja nokka akselin tunnistemeen ei ole koskettu.

Kaikki sulakkeet on tarkitettu
 

oskuman

Member
Liittynyt
16 Toukokuu 2011
Sijainti
Lapua
Vs: GTO ei käynnisty

Onhan jako varmasti vielä kohdallaan? Muistaakseni tippuu ainakin 3-6 pytyt pois jos nokan ja kammen tunnistimet ei oo synkassa. Jollain oli joskus ollu sulakkeen (sulake nro#12 muistaako joku?) pohjassa kontaktiongelmia.
 

vainio

New Member
Liittynyt
4 Kesäkuu 2015
Vs: GTO ei käynnisty

Itse asiassa tais selvitä nyt
Ptu saa virtaa ja toimii mutta kipinän ohjaukseen ei tule virtaa ecu:lta
Kun kampiakselin piuhat irtosi sensorista se ilmeisesti antoi sätkyn ecu:n piirille (E310a)
(ohjaa PTU:n toimintaa)

Ptu siis toimii mutta ei tee mitään siksi ei vissiin tuu vikakoodeja

Kiinasta näyttäis saavan noita kk sisään

Ei kenelläkään sattuisi olemaan noita hyllyssä?

Ja joo jako oli täysin oikein ainakin alkuperäisten merkkien mukaan
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: GTO ei käynnisty

Laita saman tien flashattava Chrome ECU sisään jos kerran se pitää mennä vaihtamaan.

http://chromedecu.org/?product=jester-flash-ecu

Vaihtoehtoisesti jos virittäminen ei kiinnosta nyt eikä todennäköisesti tulevaisuudessakaan, niin brittien eBaysta löytänee vakioecun kohtuuhintaan nyt kun porukat vaihtavat niitä flashattaviin. Itsellä on orkkis hyllyssä "jossain", mutta periaatteesta en myy (eikä välttämättä sopisikaan kun on 3000GT:stä).
 
Ylös Bottom