Haamunakun metsästäjien päiväkirja. (Lähinnä E39A VR-4 Sytytys/Bensakartat)

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Kuten tiedetään näissä on haamunakua mutta toisaalta taas kartat on oikeasti JDM mallissa ihan laittoman kireät. Laitan tähän ekaan viestiin karttavertailun jota voi kommentoida jos kokee omakseen.
Itsellä nousee ecun kuulema naku WOT tilanteissa juurikin 3000-3500 tienoilla, ja en ole aivan varma että oiskohan tämä haamunakua vai ei.. Mielestäni nuita karttoja vois ehkä hivenen laimentaa.. kuitenkin yläpäässä miltei 20 asteen ero :eek:

Tietoa taulukoista:
E931 Cust = 1G AWD Eclipse, jonkun fanipojan omat kartat, näyttäs olevan oikeasti tosi laimeet.
E931 1G AWD Eclipse vakiokartta
E941 200HP jenkki VR-4 vakiokartta
E952 240HP JDM MadTyteYo VR-4 vakiokartta

Loadit taas kuvaa Ecun näkemää laskennalista ilmamäärää.. uskomus on että siinä missä jenkkikartat loppuu vajaaseen baariin että JDM kartat jatkas vielä hieman pitemmälle. (koska 4 load pointtia enemmän, USDM käyttää näissä viimesintä pistettä kokoajan) Lisäksi ei kannata huolestua nuista notkahduksista parissa viivassa yläpäässä, oikeasti mitsubishia on vaan laiskotuttanut ettei oo tehnyut nuita karttoja "loppuun asti", vaan nuissa tapauksissa käytetään nimenomaan aina sitä korkeinta arvoa loppuun asti. (ns 6500 load point)

Tuota taulukkoa ecu siis käyttää laskemaan lopullista ennakkoa jota se antaa.. nuista luvuista voi sen 10 astetta vähentää koska ecukin sen tekee sen kättelyssä.. + oktaaninkorjaus
Itsellä keskimäärin nakuttamaton veto on semmonen 25-28 asteen tienoilla, ja kun naulaa se vetäseekin sitten sen 10 astetta lisää pois (12-15 astetta or so)

Eli jos kenelläkään on mittään mielenkiintoista jaettavaa, näkemyksiä, kokemuksia, niin please share.
 

Liitetiedostot

  • ignmap01.png
    ignmap01.png
    56.1 KB · Lukukerrat 232
  • ignmap02.png
    ignmap02.png
    51.2 KB · Lukukerrat 239
  • ignmap03.png
    ignmap03.png
    59.9 KB · Lukukerrat 229
  • ignmap04.png
    ignmap04.png
    61.7 KB · Lukukerrat 241
Vs: Haamunakun metsästäjien päiväkirja. (Lähinnä E39A VR-4 Sytytys/Bensakartat)

Ja kuten mainitsin niin tuolla JDM karttojen yläpäässä on aika murhaava tuo sytkä.. (mut tosiaankin niissä on tuo LOAD11 muille malleille koska niistä ei löydy isompia karttoja joten ero korostuu sitä kautta)
Itse ajattelin kokeeksi lähteä laskemaan lähemmäksi jenkki VR-4:än karttoja tuolta yläpään osalta.. sanotaanko 10 astetta pois?
 
Vs: Haamunakun metsästäjien päiväkirja. (Lähinnä E39A VR-4 Sytytys/Bensakartat)

Pakko laittaa pieni OT,mutta itse törmännyt haamunakuun 4G15 (12V),4G37 (16V),4G63 (8V) koneissa,jokainen N/A.

Ja missään ei ole mitään "järkevää" selitystä haamuille löytynyt.
 
Vs: Haamunakun metsästäjien päiväkirja. (Lähinnä E39A VR-4 Sytytys/Bensakartat)

Tällä mä lähren taklaamaan omalta osaltani tätä.. :driverjdm
(Tämä on siis yhdistelmä JDM karttaa ja jenkkikarttoja + 3 asteella) BTC siis minun. (eli en uskaltanut ottaa nuita jenkkikarttoja niissätapauksissa joissa oli enemmän sytkää.. joten otin vain ne joissa JDM:ässä on enemmän sytkää)

Laskin keskiarvoisesti että vakion USDM ja JDM väli on keskiarvoisesti tuon 3 astetta, ja ihan hyvinhän se näytti kutinsa pitävän.
 

Liitetiedostot

  • hybridi_naillamennaan.png
    hybridi_naillamennaan.png
    86.9 KB · Lukukerrat 201
Takaisin
Ylös Bottom