Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Biim sanoiPuuttuu monta mallia..
Biim sanoiNo onhan noista eri trimmillä versioita. Eihän rs ja gsr ole täysin samanlaisia ja monelle full race on se ainut mikä merkitsee. Itselle toki tuo tomaattivaihtoehto. Lisäksi gt, fq:t, mr, se, rs2.. henkilökohtaisesti minusta wagon on evon pornoin malli, joka tuolla vähintäänkin kuuluu olla.
Kyllä. Sellainen farku pitäis hommata itselle,olis varmaan mukava laite :driversimonsays sanoikauneus on katsojan perssilmässä farkku on p0rN
UITTO- sanoiEihän se basistikaan ajattele että nyt on Cmaj7 niin alampa nysväämään ja venyttämään näppejä joka kielelle, vaan ottaa yksinkertasesti perussävelen C:n
Noniin ei rehneitä
Kolmonen.
joo siis nyt soitetaan kotiteollisuutta ei EDES kvinttiä oteta sinne mukaan. Eli mennään pohjasävelen mukaan.Christian Alatalo sanoiLol. Tämähän oli hieno vertaus, mutta kyseessä on silloin varsin yksiulotteinen basisti, joka tyytyy soittamaan aina perussäveltä ja bravuurina on vaihtobasso. Sen sijaan hienoimmat nyanssit jäävät suorituksesta uupumaan ;D
Seiskaa piti äänestää, omien mieltymysten mukaan se tulikin ostettua vaikka sen hinnalla olisi uudemmankin saanut.
UITTO- sanoijoo siis nyt soitetaan kotiteollisuutta ei EDES kvinttiä oteta sinne mukaan. Eli mennään pohjasävelen mukaan.
Merliini sanoiNiin tässähän kai pollataan hienointa, eli kauneus on katsojan silmässä.
ast sanoiTME:n suosio äänestyksessä on kyllä ällistyttävä verrattuna siihen kuinka pienet erot normaaliin kuutoseen ovat:
- etupuskuri
- verhoilukangas (penkkien tekstit)
- aavistuksen matalampi vakioalusta
- RS mallista lainattu hieman nopeampi ohjausvaihde
- pienempi turbo
- eri näköiset vanteet
- erilainen pakoputkiston takapönttö
Oliko jotain muuta mainitsemisen arvoista?
Viitonen tai kuutonen tarjoaa 99.9% TME:stä paljon halvemmalla. Mielestäni näin olemattomilla muutoksilla malli ei ansaitse kaikkien aikojen hienoin titteliä. Tiedän etteivät kaikki jaa mielipidettäni mutta faktapohjalta on vaikea päätyä muuhun johtopäätökseen.
Facelift lähinnä.
ast sanoiTME:n suosio äänestyksessä on kyllä ällistyttävä verrattuna siihen kuinka pienet erot normaaliin kuutoseen ovat:
- pienempi turbo
marko_h sanoiOnko turbo TME:ssä pienempi? Wikipedian mukaan siinä on titaaninen turbiniinipyörä, jonka takia turbo toimii nopeammin
marko_h sanoiOnko turbo TME:ssä pienempi? Wikipedian mukaan siinä on titaaninen turbiniinipyörä, jonka takia turbo toimii nopeammin
ast sanoiTME:n suosio äänestyksessä on kyllä ällistyttävä verrattuna siihen kuinka pienet erot normaaliin kuutoseen ovat:
- etupuskuri
- verhoilukangas (penkkien tekstit)
- aavistuksen matalampi vakioalusta
- RS mallista lainattu hieman nopeampi ohjausvaihde
- pienempi turbo
- eri näköiset vanteet
- erilainen pakoputkiston takapönttö
Oliko jotain muuta mainitsemisen arvoista?
Viitonen tai kuutonen tarjoaa 99.9% TME:stä paljon halvemmalla. Mielestäni näin olemattomilla muutoksilla malli ei ansaitse kaikkien aikojen hienoin titteliä. Tiedän etteivät kaikki jaa mielipidettäni mutta faktapohjalta on vaikea päätyä muuhun johtopäätökseen.
Facelift lähinnä.
nikob sanoiItsellä sentään tuo TME puskuri 8) Vaikka ei tuossa vitosen normiskaan mitään vikaa, hieno sekin on!
ast sanoiOlen sattumalta samaa mieltä Pexin kanssa. Paras on 5 etupää ja 6 takapää ;D
simonsays sanoitoi 5 etu ja 6 taka on aika monen mieleen
evo 7 on aika porno kyllä. tai jos ysiin laittais seiskan spoilerin.