Huolto-osia stealth RT turbo

stealth

New Member
Liittynyt
30 Kesäkuu 2016
Olen vasta stealttiin eksynyt autoharrastaja ja kunnostelen ja huollan otsikonmukaista autoa(tarkoituksena pitää itse) ja tarvisin tuohon polttoaine suodattimen, noin niikun tähän kärkeen. toki tarvin myös uuden ilmansuodattimen ja myöhemmin takuuvarmasti myös muuta kalikkaa. Saako tuohon mitään ilman ebay /rocauto ostoksia. Mistä huolto-osanne hankitte. Jos joku noita välittää voisko ilmottaa vaikka yksityisviestillä jos on ujo ::)
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Huolto-osia stealth RT

http://www.rockauto.com/
http://www.ninjaperformance.com/

Rapakon takaa saa parhaiten. Toki myös normaaleista varaosaliikkeistä irtoaa ns. perusosia ihan kohtalaisesti (suodattimet yms).
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Huolto-osia stealth RT

http://www.importcarparts.co.uk
https://www.part-box.co.uk
 

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Vs: Huolto-osia stealth RT

Ei paljo saa tuo Ninja kehuja täältä ainakaan tähän mennes. Tilaus tehty 21.7.. Viikon jälkeen laitoin mailia että koskahan se lähteen ja lupailtiin seuraavien päivien aikana, ja vieläkään se ei ole matkaan lähtenyt. Tai ainakaan mulle ole kerrottu jos on, mutta en usko että ovat lähettäneet. Ei näin.
 

J. Helle

Member
Liittynyt
14 Tammikuu 2009
Sijainti
Nokia
Vs: Huolto-osia stealth RT

Itse olen Ninjalta tilannut varmaan parisenkymmentä kertaa ja yleensä on aina paketti lähtenyt parin päivän sisällä. Ninjalla on tilaukset kasvaneet moninkertaisiksi tässä lähiaikoina, lisäksi miehellä on terveyshuolia jotka vaikuttaa siihen miten mies pystyy asiakkaitaan palvelemaan. Näistä syistä johtuen verkkokaupassa on nykyään varoitus että toimitukset kestää viikon tai yli. Toki sun tilaus on jo aika kauan ollut vaiheessa, toivottavasti lähtee pian matkaan.

Itse oon jo tottunut siihen, että jos jotain osaa tarvii, niin sitten odotellaan. Nämä on kuitenkin niin harvinaisia autoja, että osakauppiaatkin on kovin vähissä. Omasta mielestäni Ninja on näistä ylivoimaisesti paras. Toki 3SX:llä on varmasti kattavin valikoima, mutta kuka haluaa maksaa satoja euroja pelkästä toimituksesta?
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Huolto-osia stealth RT

J. Helle sanoi
Itse olen Ninjalta tilannut varmaan parisenkymmentä kertaa ja yleensä on aina paketti lähtenyt parin päivän sisällä. Ninjalla on tilaukset kasvaneet moninkertaisiksi tässä lähiaikoina, lisäksi miehellä on terveyshuolia jotka vaikuttaa siihen miten mies pystyy asiakkaitaan palvelemaan. Näistä syistä johtuen verkkokaupassa on nykyään varoitus että toimitukset kestää viikon tai yli. Toki sun tilaus on jo aika kauan ollut vaiheessa, toivottavasti lähtee pian matkaan.

Itse oon jo tottunut siihen, että jos jotain osaa tarvii, niin sitten odotellaan. Nämä on kuitenkin niin harvinaisia autoja, että osakauppiaatkin on kovin vähissä. Omasta mielestäni Ninja on näistä ylivoimaisesti paras. Toki 3SX:llä on varmasti kattavin valikoima, mutta kuka haluaa maksaa satoja euroja pelkästä toimituksesta?

Tälle +1, jos osuu esim. kemoterapiajakso kohdalle niin hidastaa varmasti palvelua. On niin pieni firma ja lääkärikuluihin mennyt ei-aivan-pieni omaisuus niin ei varmaan kykene palkkaamaan apukäsiäkään.

Aika heikosta jaksamisesta ja kiireistä kertoo sekin, että Chris ei ole kirjautunut 3SI.orgiin yli kuukauteen. Melkein jo huolestuttaa. :(
 

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Vs: Huolto-osia stealth RT

Noniin, nyt on paketti lähtenyt matkaan, vielä kun löytää perille.
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Huolto-osia stealth RT

tjani sanoi
Noniin, nyt on paketti lähtenyt matkaan, vielä kun löytää perille.

Kyllä valtio (tulli) huolen pitää että löytää perille...saadaan vetotuloja :peukku
 

stealth

New Member
Liittynyt
30 Kesäkuu 2016
Vs: Huolto-osia stealth RT

Jeps,olen löytänyt huolto osia ihan kiitettävästi, alapallot Rockauto samoin nivelen suojakumit ja kytkinpaketti. Ilman suodatin ja polttoaine suodatin usparts.Raidetangon päät Konekorjaamo Marjakangas. Vielä kun löytäs jarrupalat molempiinpäihin ja mahd.tiivistesarjat jarrusatuloihin, onko tietoa saisko niitäihan kotimaasta.Jos jollakin on hyllyssä ylimääräisenä lasinnosto hässäkkä kuskin oveen niin saa tarjota.
 

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Minkäslaisia kokemuksia on tuosta Evil Empire Performancesta?
 

stealth

New Member
Liittynyt
30 Kesäkuu 2016
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Tilasin tuohon dodgeen ikkunan nostajan kuskin oveen, kohta kuukausi taappäin,E-baystä en ole saanut sitä tähänpäivään mennessä.
kovin on osat tiukassa kamppeeseen, taidampa vaihtaa kohta harrasteystävällisempään. Kaikkinensa kesän kokemusten jälkeen, eihän näihin saa helposti muuta kuin bensaa ja renkaita, bensaa kuluu kyllä huomattavasti enemmän :driver :seina :peukku
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Riippuu mistä tilaa...aina oom saanut kaikkia mitä tarvii alta parin viikon.

Sen nostimenhan pystyy korjaamaan jos vaijeri ei ole poikki ohjeet löytyy netistä
 

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

J. Helle sanoi
Huonoja, älä vaan tilaa sieltä jos myös haluat saada tilaamasi tavarat!

No, hitto. Tilaus jo sisässä kun monet osat oli niin paljo edukkaampia kuin jenkeistä. Viikko mennyt, mitään ei ole kuulunut.

Ninjalta tilatut osat on saapunut, mutta niillä ei oikein tee mitään ennen kun loput tulee tuolta Briteistä.
 

J. Helle

Member
Liittynyt
14 Tammikuu 2009
Sijainti
Nokia
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

tjani sanoi
No, hitto. Tilaus jo sisässä kun monet osat oli niin paljo edukkaampia kuin jenkeistä. Viikko mennyt, mitään ei ole kuulunut.

Itse kun sieltä tilasin, oliskohan n. 3v sitten, niin osa tavaroista tuli kohtuuajassa. Sitten osa tuli pari kuukautta jälkeenpäin ja joitain en ole saanut vieläkään. Siinä käytiin keskustelua useaan otteeseen mailin välityksellä. Siis aina silloin kun tätä herraa kiinnosti vastata. Suosittelen että lähetät sinne sähköpostia, vaikka useammankin, kunhan saat sen omistajan kiinni. Sieltä sitten tulee kaikennäköisiä selityksiä että miksi ei ole tilaus vielä lähtenyt, ja ihan just kohta lähtee ja blaa blaa.

Jos saat herran kiinni niin voit pyyttää lähettämään kaiken sen, mikä löytyy hyllystä. Lopuista kannattaa pyytää refundia, muuten saatat päätyä vääntämään ja kuuntelemaan paskapuhetta useaksi kuukaudeksi.
 

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Laitoin mailia, mutta tokkopa sieltä vastausta tulee, jos touhu on tuollaista.

Jos tuolta ei ala kuulumaan niin olisko kellään sitä tasureiden vaihtotyökalua lainata ja mahdollisesti myydä imusarjan ylempää tiivistettä?
 

J. Helle

Member
Liittynyt
14 Tammikuu 2009
Sijainti
Nokia
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Saitko tjani tilaamasi osat evil empirelta? Olis kiva tietää että jatkuuko siellä sama meininki edelleen.
 

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Rahat sain luottoyhtiöltä takaisin selvityksen ajaksi. Ei ole mitään kuulunut sen jälkeen luottoyhtiöstä eikä itse kaupasta.
Eli eipä sieltä kannata mitään yrittää tilata. Ilmoittelen jos jotain kuuluu.
 

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

tjani sanoi
Ilmoittelen jos jotain kuuluu.

No nyt alkoi mailia pukkaamaan.

Evil Empire Performance sanoi
Hi Jani

We have just today received a Charge back from your bank to ours for an order you placed with us on the 14th August.

Unfortunately on that date we had website issues that caused us to miss a some orders and some emails over a month long period because of server issues cause interruptions with our email.
We thought we have solved the issue and had manged to contact and resolve any issues we had during that time with either orders or email enquiries.

Unfortunately we were not notification of your order or have had no correspondence from you regarding the order you had placed to let us know that there was still an issue with your order.

The first we knew about it was we received your charge back letter this morning asking for your money to be returned.

We do not and will never will run a company that ignores people or with holds money from them

All the parts you ordered we have in stock and would have dispatched them to you the same day had we received the order from you, so that would not have been a problem.

Could you please first acknowledge the receipt of this email to make sure we do not have an issue with a blocked email address,
as since you placed the order which we did not receive we have not had any further contact from you to see where your order had not been dispatched.

We are more than happy to refund your money if you so wish us too, but we would rather help you if you still require the parts and not have the charge back against as we never receive these from our website credit card gateway.

I look forward to your reply whichever way you wish us to proceed.

Regards Rob
MD Evil Empire Performance

Lisäksi tuli toinen maili jossa vastasi mun mailiin jonka oli kaivanut backupista.

Uskoo ken tahtoo, mutta itse en taida ihan heti olla tilaamassa uudestaa. Vaikka ei kai noin spesifi kauppa kauaa kannata jos toiminta on noin huonoa.
Luulis nyt että näkee nettikauppa softasta että siellä on avoimia tilauksia, vaikka ei maili toimisikaan. Siellä se mun tilaus kerta kyllä näkyy.

Rahat pyysin takas, koska osia en enään tarvitse. Rahat näytti kortille tulleenkin.

Uudet nettisivut kuulemma aukee ensi kuussa.
Kun taipuisi itseltä tuo lontoon kieli vähän paremmin, voisi tuon kanssa koittaa kaikkea vääntää, mutta taidan nyt tyytyä tähän.


Vähän kyllä kuitenkin kutkuttelisi jostain muualta osia tilata kuin tuolta Ninjalta, 9.11. tilaus laitettu, mitään ei ole kuulunut... Sivulla varoteltu 7-14 päivän käsittely aikakin on jo menny. :(
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

tjani sanoi
No nyt alkoi mailia pukkaamaan.

Lisäksi tuli toinen maili jossa vastasi mun mailiin jonka oli kaivanut backupista.

Uskoo ken tahtoo, mutta itse en taida ihan heti olla tilaamassa uudestaa. Vaikka ei kai noin spesifi kauppa kauaa kannata jos toiminta on noin huonoa.
Luulis nyt että näkee nettikauppa softasta että siellä on avoimia tilauksia, vaikka ei maili toimisikaan. Siellä se mun tilaus kerta kyllä näkyy.

Rahat pyysin takas, koska osia en enään tarvitse. Rahat näytti kortille tulleenkin.

Uudet nettisivut kuulemma aukee ensi kuussa.
Kun taipuisi itseltä tuo lontoon kieli vähän paremmin, voisi tuon kanssa koittaa kaikkea vääntää, mutta taidan nyt tyytyä tähän.


Vähän kyllä kuitenkin kutkuttelisi jostain muualta osia tilata kuin tuolta Ninjalta, 9.11. tilaus laitettu, mitään ei ole kuulunut... Sivulla varoteltu 7-14 päivän käsittely aikakin on jo menny. :(
Vaikuttaa samalta toiminnalta kuin ennenkin, ei mitään syytä luottaa noihin selittelyihin.

Mitäs osia kaipaat? Onhan tässä ketjussa noita vaihtoehtoisia ostospaikkoja jo mainittu montakin.
 

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Onko tästä puljusta kellään kokemuksia?
http://www.amber-performance.co.uk/
 

pt.

Member
Liittynyt
14 Syyskuu 2013
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

tjani sanoi
Onko tästä puljusta kellään kokemuksia?
http://www.amber-performance.co.uk/

Ainakin tavarat tulleet kuten pitänny.

Ja toisaalta itse aina tykänyt Briteistä tilailla.


Ninja Performancelta tilattu kuukausi sitten osia, mutta eipä ole vielä näkynyt.. Tasaisesti tullut kolmannen osapuolen tekemää asiakastyytyväisyyskyselyä kuinka osat ovat vastanneet odotuksia :)

Pitää laitella sähköpostia ensi viikolla, josko joku seurantakoodi olisi.
 

J. Helle

Member
Liittynyt
14 Tammikuu 2009
Sijainti
Nokia
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Onkos kellään kokemusta finn-us.com huolintafirmasta? Näyttäis tuovan esim. 17" vannesarjan Amerikasta Suomeen hintaan 67 euroa. :nykii Monet amerikkalaisfirmat kun tarjoavat ilmaiset lähetyskulut maan sisällä niin tätä kautta sais suurenkin tilauksen varsin edullisin lähetyskuluin Suomeen. Kuullostaa varsin kohtuulliselta tuo hinnoittelu:


Screenshot%202016-12-01%2016.23.48.png


Tein esimerkkitilauksen 3SX:ltä ja tämmöstä näytti lähetyskuluiksi Suomeen! Toki noi saa vielä puolitettua käyttäen kassalla MYSHIPCODE-koodia, mutta samalla koodilla saa siis ilmaisen lähetyksen Amerikan sisällä.

Screenshot%202016-12-01%2016.38.42.png


Tuohon jos vaikka lisäisi vielä paketin Ninjalta ja toisen SCE:ltä (molemmilla ilmaiset läh. kulut) niin kuljetuksen yhteishinta Suomeen olisi ilmeisesti vain 55 euroa (verot tietysti päälle), olettaen että pakettien koko on kohtuullinen. Merirahdilla nämä siis tulisivat, eli odottamaan joutuu sitten useita viikkoja. :-\
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

OT, onhan nuo aika suolaiset hinnat tuolla 3sx:llä, viime kesältä hyvä esimerkki kun yksi asiakas halusi kiireellä autonsa nippuun, tilasin pari kikkaretta ja rahtia 600 dollaria..

Tosin, tuli 2 päivässä määränpäähän.
 

pt.

Member
Liittynyt
14 Syyskuu 2013
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Ja kannattaa hakea 3SX:n tavaroita eBaystä.

Myyvät osaa tavaroita omasta eBay-kaupastaan siellä ja rahdit paljon siedettävämmät.

Nuo eBayn postitukset menee eBayn sopimuksilla ja huomattavasti kilpailukykyisempiä.
 

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Yhden paketin olen hommannut tuon finn-us.comin kautta 2014 keväällä. Paketti painoi 34 kg ja tilavuus oli 0.14 m3 ja kulut 39 euroa (12 e finn-us palvelumaksu ja 27 e merirahti) + tullin perimät verot.
18.2. paketti saapui varastolle, oli kärsinyt matkalla ja siitä tuli kuvat nettipalveluun
07.3. ilmeisesti laitettiin konttiin
28.4. oli saapunut Hämeenlinnaan, jossa kontit puretaan

Kannattaa ottaa huomioon että jos laittavat paketin Matkahuoltoon niin perivät siitä vielä maksun + mh kulut. Kaveri oli käyttänyt tuota Matkahuoltoa niin tuli kotiin ja ei ollut ihan halpa hinta. Tais olla kalliimpi matka Hämeenlinnasta kotia kuin USA-Hämeenlinna. Itse sain järjesttyä noudon niin ei tullut kuluja siitä.



Jouni_K sanoi
Mitäs osia kaipaat? Onhan tässä ketjussa noita vaihtoehtoisia ostospaikkoja jo mainittu montakin.
Vakio osiahan nyt lähinnä tilasin, mutta kun pihinä pitää aina koittaa sieltä tilata mistä halvimmalla saa... Aika tolkuttomat alkaa kuitenkin olemaan toimitusajat osille joita on varastossa (luultavasti), tuolla Ninjalla siis.
 

pt.

Member
Liittynyt
14 Syyskuu 2013
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

tjani sanoi
Vakio osiahan nyt lähinnä tilasin, mutta kun pihinä pitää aina koittaa sieltä tilata mistä halvimmalla saa... Aika tolkuttomat alkaa kuitenkin olemaan toimitusajat osille joita on varastossa (luultavasti), tuolla Ninjalla siis.

Periaatteessa 7-14pvä Ninjan tilauksien toimitusajat. Mutta tuo alkaa vasta siintä, kun ne on toimituksessa ;)

Omistajalla tosiaan hieman vakavampaa sairautta ja nyt kun kyselin osia, niin oli hoidossa juuri ollut, mutta vähän sen jälkeen ilmoitukset postituksista tuli.


Toki kun ei ihan täysillä ole tuota Stealth:a tehty, niin ei voi pelkästään osien toimituksia viivästyksistä moittia, mutta muutaman akuutin osan kanssa on kyllä toimitusajat olleet enemmän kuin kuukauden pielessä.. Ja ihan suomalaisillakin toimijoilla..

Ja kun osia on kuukausi tai pari odoteltu, jonka aikana vähän kyseltykin perään, niin ehtii aina vähän mielenkiintokin kadota :)
 

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

Noniin, omakin Ninja tilaus on noudettu postista. Pääsis asentelee uutta puolaa. Mutta kun ei ole talvikumeja ja kelit on suolaiset...
 

pt.

Member
Liittynyt
14 Syyskuu 2013
Vs: Huolto-osia stealth RT turbo

tjani sanoi
Noniin, omakin Ninja tilaus on noudettu postista. Pääsis asentelee uutta puolaa. Mutta kun ei ole talvikumeja ja kelit on suolaiset...

Lucky you...

Suomen Posti jo kerran hävitti paketin, joka löytyi ja nyt tullattu. Katsotaan koska löytäisi minulle asti :peukku

Eli 8.12. tullut Suomeen ja tälle maanantaille tuli hätyyttelyitten jälkeen (kun olivat paketin löytäneet..) tullauspyyntö, mutta sitten menikin taas hiljaiseksi..
 
Ylös Bottom