Yleensä se hydraulikässäri laitetaan yksinkertaisesti taakse menevän putken/putkien väliin. Jos putkia on kaksi, on myös kässärin sylintereitä oltava kaksi tässä rakenteessa. Putket vedetään yksinkertaisesti poljinsylinteriltä kässärisylinterin "sisään" nippaan (jossa normaalisti olisi säiliöltä tuleva letku kiinni), ja ulostuleva lähtö normaalisti kässärisylkyn perästä takajarruille.
Henkilökohtaisesti pidän tätä huonona systeeminä, koska siitä seuraa mm:
-ilmausongelmia, kun putket mutkittelevat ja neste joutuu kulkemaan sylinterin läpi matkalla takajarruille.
-normaalijarrun käyttö rasittaa jatkuvasti kässärin pääsylkkyä.
-normaalijarrun ja kässärin yhteiskäyttö on hankalaa.
Jos itse tekisin hydraulisen kässärin, kytkisin sen herkkätoimisen 3-tie venttiiliin kautta taakse menevään linjaan, kuten tässä liitteenä olevassa threadissa joku suositteleekin:
http://www.ralli.net/rnet/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2254&highlight=hydraulinen
Tuota paluuvirtausta joskus mietin, että jos/kun tässä systeemissä on kaksi erillistä säiliötä, täyttääkö kolmitieventtiili ainoastaan toista... mutta tuon linkin threadin luettuani huomasin, että näköjään ratkaisuna on käyttää ainoastaan yhtä säiliötä (pääsylinterin), josta haaroitetaan letku kässärin sylinterille.
Yksi ääni meni tuolla ralli.netissä myös "mekaaniselle" kässärille, joka vaikuttaa pedal-boxin kautta takapiiriin. Mahtaa olla rakennelma.