Hyvä ja ilmainen kuvapalvelu?

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Niin mikäs olis hyvä ja ilmainen kuvapalvelu, kun tuo kuvat.fi muuttui maksullikseksi.

Vaatimuksena
-Kansiot
-Esikatselukuvat.
-Näkyy kaikille ilman rekisteröitymistä.
-bonuksena android sovellus.
 
Vs: Hyvä ja ilmainen kuvapalvelu?

Yhtään en tiedä täyttääkö nuo kriteerit mutta imageshackkia olen nyt käyttänyt. On ilmainen ja helppo käyttää.
 
Vs: Hyvä ja ilmainen kuvapalvelu?

Ite oon käyttäny Googlen Picasaa, eikä oo ollu mitään moitteita. Käyttäjäoikeuksiakin saa jaettua kansioihin yms. Ihan näppärä..

E: Näköjään 5120 Mt ilmaista tallennustilaa. Ittelle riittäny ihan kivasti ja luulis joku softa olemassa androidillekin..
 
Vs: Hyvä ja ilmainen kuvapalvelu?

Itellä käytössä aijaa.com, pystyy tekemään kansioita, kansioissa näkyy esikatselukuvat, tarvittaessa kuvaan saa oman tekstin leimaks, ja kuvat näkyy linkitettynä kaikille.

Äkkiseltää katottuna kokonaisista kansioista pystyy myös tekemään julkisia/yksityisiä, itellä on nyt yksityisinä ja oon linkittäny vaan kuvan linkin esim. foorumin kuviin, kaikki näkee sillä tavalla eikä pysty kattomaan muita.

Tosin just aloin lukemaa UKK:ta, kuvat häviää 3kk jälkee jos niitä ei katota, kuvan maksimikoko 4mb ja kuvaa ei pysty ite poistamaa, vaan poistuu itestää 3kk päästä jos sitä ei avata :-X
 
Vs: Hyvä ja ilmainen kuvapalvelu?

Flickr uudistui tuossa joku päivä sitten ja nykyään tarjotaan 1 teratavu tallennustilaa ilmaisillekin käyttäjätileille. Muutenkin tuntunut varsin kelvolliselta kuvapalvelulta käyttää.
 
Takaisin
Ylös Bottom