Hyvinkään mitsumiitti (Kuukauden viimeinen Su.Klo 18.00 Teboil Sveitsinhovi)

Tykkäykset
0
Sijainti
Hyvinkää
Joka kuun viimeinen sunnuntai kello 18:00 Teboil sveitsinhovi, Hyvinkää

Tulevat miitit:
30.3.
27.4.
25.5.
29.6.
27.7.
31.8.
28.9.
26.10.
30.11.
28.12.

Kun noita mitsuja näyttää Hyvinkäällä pyörivän, niin olisiko se aika laittaa paikallinen miitti pystyyn?
Olisi mukava saada nimimerkkkien ja autojen taakse kasvot.

Itsellä tuntuu tuo vapaa-aika olevan niin kovin rajallista, ettei tuonne PK-miittiin koskaan ehdi.

Ehdotuksia paikasta/ajasta?

Olisiko mitään muuta paikkaa mielessä kuin nuo ainaiset ABC:t ja Teboilit? Ei niissä mitään vikaa ole, mutta aika nähtyjä. ;D

Zous

Member
Club Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Hyvinkään mitsumiittiä?

Ois kyl jees :peukku Itsekään en ole kertaakaan ehtinyt pk-miittiin...

Passaa jokin muukin paikka kuin nuo. Toki muualta tulevien on helppo kurvata abc:lle.

Tykkäykset
0
Sijainti
Hyvinkää

Olisiko se arkena joku alkuilta vai viikonloppuna iltapäiväkaffet/limut/jäätelöt?
Itsellä paras aikarako olisi melkein arkena n.17-20 välillä. Viikonloput sitten vähän vapaammin.
Miksei joku sunnuntaikin rauhallinen kahvittelu/jäätelö päivällä/iltapäivällä olisi paikallaan?

Ehdotelkaa ihmiset ajankohtia ja katsotaan sitten tarkempi päivämäärä jolloin mahdollisimman moni pääsisi paikalle. :peukku

Zous

Member
Club Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Hämeenlinna

Itse pääsen arkisin duunista 17, eli olen 18 pintaan Hyvinkäällä takaisin. Eli joku 18-20 olisi ihan passeli aikaväli omalla kohdalla :)

Viikonloput käyvät myös minulle :)

Driver

New Member
Tykkäykset
0

enköhän mäkin pääse tuleen, jos vaan jostain bensaa saan nyhjästyä enne miittii :D !

Tupu

New Member
Tykkäykset
0

Itse teen keskeytymätöntä kolmivuoroa joten ei paljo pysty aikaa ehdottelemaan kun aina on mahdollisuudet olla töissä ;D Onneksi vuoronvaihdot on keksitty, pitäähän sitä miittiin päästä 8)

Teemu_Laakso

Huonot hanskat, työtähylkivää nahkaa...
Tykkäykset
0
Sijainti
Mäntsälä

Mukana ollaan, kunhan vaan tietää edellisenä päivänä että osaa ottaa oikean auton alle kun lähtee aamulla töihin.

Tykkäykset
0
Sijainti
Hyvinkää

No ryhdytäänkö lyömään asioita lukkoon?

Tuleeko tämän viikon torstai tai perjantai liian nopeasti vai venytetäänkö ensi viikolle? klo 18:30 ja Sveitsinhovin Teboil, kun Motonetista ei saa kahvia eikä istumapaikkoja. ;D

Tykkäykset
0
Sijainti
Rajamäki

Vähän aikaista mulle tuo torstain aika kun olen aina iltavuorossa. Muuten vois kyllä käydä Teboililla kääntymässä, ei ole kovin kaukana kotoa... :driver

Teemu_Laakso

Tykkäykset
0
Sijainti
Mäntsälä

Sitä täytyy vissiinkin pestä tuo emännän Sigma ja jos oikein vahaa laittaisi päälle. Tosin maalipinnasta on lakka lohkeillut sen verran pahasti että ei siitä helmeä saa.

Tykkäykset
0

no voihan hittojen hitto... empäs sitten pääsekkää miittii :seina

----------------------------------
edit. Taidampas sittenkin päästä :driverjdm

Tykkäykset
0
Sijainti
Hyvinkää

Sehän oli oikea yleisöryntäys seitsemän auton voimin. Ei huono. ;D
Oli ihan mukava saada nimimerkkien ja autojen omistajille kasvot.

Eli eiköhän uusintaa oteta jossain välissä. Huudelkaa vaikka halukkaat tänne sitten kun alkaa kahvihammasta kolottamaan...

Tykkäykset
0
Sijainti
Hyvinkää

_AH_ sanoi
Sehän oli oikea yleisöryntäys seitsemän auton voimin. Ei huono. ;D
Oli ihan mukava saada nimimerkkien ja autojen omistajille kasvot.

Eli eiköhän uusintaa oteta jossain välissä. Huudelkaa vaikka halukkaat tänne sitten kun alkaa kahvihammasta kolottamaan...
Jeps. Itsellekin suurin osa uusia kasvoja ja mukavasti väkeä paikalla, vaikka aluksi meinasi jo huolestua :D
Kuukauden päähän voisi huudella seuraavan kerran, jos saataisiin taas autoja riviin.

Joku oma mitsuporukka meidän lisäksi taisi pihalla pyöriä, muttei kukaan uskaltautunut juttusille. Ensikerralla rohkeasti vaan mukaan :peukku

Zous

Member
Club Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Hämeenlinna

Oli kyl jees miitti, hiukan parempi keli olisi voinut olla ::)

No jospa ensi kerralla kerkeisi käydä himan kautta niin olisi asianmukaisempaa vaatetusta päällä ;D

Ne jotka kuvia napsivat, niin tännehän niitä voisi laittaa pari näytille?

Tykkäykset
0
Sijainti
Rajamäki

Töissä jälleen. Mulle kun nuo torstait on huonoja, niin ihan vaan ajatuksena nostan sellaisen, että olisko poissuljettua viettää miittiä su iltana suunnilleensamoihin aikoihin? Eipä olisi kovinkaan monella työkuviot esteenä...

Zous

Member
Club Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Hämeenlinna

Mulle passaa myös viikonloput (ei tuleva kun olen reissussa ;D), mielelläänhän sitä pitäisi sellaisena ajankohtana että mahdollisimman moni pääsee paikalle :peukku

Zous

Member
Club Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Hämeenlinna

T. Laakso sanoi
Tottakai kun sulla on tietysti se seuraava Mitsu jo hakusessa. ;D
Ei nyt ihan vielä, kun sain juuri työsuhdeauton (siksi myinkin Legun), seuraava timantti tulee sitten joskus kun on paikka pitää useampaa autoa :peukku

Teemu_Laakso

Tykkäykset
0
Sijainti
Mäntsälä

Kohta starttaa!
EDIT:
Ei meitä montaa ollut mutta sitäkin parempi sakki! Melkein neljä tuntia kului kuin siivillä eikä kotiinlähdöstä meinannut tulla mitään. ;D
Uusiksi taas lähitulevaisuudessa.

Tykkäykset
0
Sijainti
Hyvinkää

Eihän sinne paikalle päässyt sitten millään. :-\

Mutta olisiko ideaa jos iskisi jonkun kuukausittaisen päivän tälle miitille? Jos sunnuntait on ok, niin vaikka joka kuun viimeinen sunnuntai?
Mielipuoliapiteitä?

Tykkäykset
0
Sijainti
Hyvinkää

_AH_ sanoi
Eihän sinne paikalle päässyt sitten millään. :-\

Mutta olisiko ideaa jos iskisi jonkun kuukausittaisen päivän tälle miitille? Jos sunnuntait on ok, niin vaikka joka kuun viimeinen sunnuntai?
Mielipuoliapiteitä?
Ihan ok, voitais myöskin katsoa aina päivä, jolloin mahdollisimman moni saataisiin mukaan. Tämän kuun viimeinen sunnuntai menee kesäpäivien kanssa päällekkäin, niin voisi viikollekin katsoa?

Zous

Member
Club Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Hämeenlinna

Mulle passaa viikollaki, tosiaan turhaan varmaan kannattaa päällekäin noiden kesäpäivien kanssa pidellä :)

Teemu_Laakso

Tykkäykset
0
Sijainti
Mäntsälä

mites olis ens viikon keskiviikko 28.8 klo 18 Tebiksellä? Voisin tulla tällä kertaa Sinkulalla. Laitoin siihen viime viikolla UTCOMP:n.

Ylös Bottom